Kinect for Xbox 360: Πρακτικά, Νο 3

Tα extras και οι προοπτικές

Ως νέα πρόταση - ειδικά τόσο διαφορετική και φιλόδοξη - το Kinect είναι η αλήθεια πως δικαιούται μία περίοδο... αμνηστίας, έστω κι αν θα θέλαμε να μην υπήρχε λόγος γι' αυτήν μόνο και μόνο επειδή δείχνουν να την χρειάζονται τόσα τεχνολογικά προϊόντα πια. Από το πρώτο κύμα τίτλων του Kinect, λοιπόν, δεν είχαμε πολύ υψηλές απαιτήσεις και προσδοκίες. Και τα περισσότερα είναι αυτό ακριβώς που περιμέναμε: παραγωγές που βοηθούν τον παίκτη να εξοικειωθεί σταδιακά και ανώδυνα με το νέο χειρισμό, ώστε αυτός να προσαρμοστεί σε μία λογική gaming διαφορετική απ' ότι στο παρελθόν. Σε αυτό, τίτλοι όπως το Kinect Adventures όντως επιτυγχάνουν το στόχο τους και κανείς δεν μπορεί να τους προσάψει απλοϊκότητα γιατί ακριβώς αυτό είναι το σκεπτικό τους: ο κατανοητός και προσβάσιμος τρόπος. Ως εδώ, όλα καλά.

Από την άλλη, δεν είναι δυνατόν να μην στηλιτεύσουμε παραγωγές οι οποίες χαρακτηρίζονται από ολοφάνερη προχειρότητα στην προσπάθειά τους να συνοδεύσουν... σώνει και καλά το προϊόν της Microsoft στα καταστήματα. Οι τίτλοι αυτοί είναι ποιοτικά χαμηλού ή χαμηλότατου επιπέδου επειδή κρίθηκε σημαντικότερο να είναι παρόντες στην εμπορική εκκίνηση του Kinect, παρά να είναι προσεγμένοι και απαλλαγμένοι από προβλήματα, με το σκεπτικό των "περισσότερων επιλογών για τον καταναλωτή" - ενίοτε ωστόσο δημιουργώντας κακή εικόνα για το προϊόν που θέλουν να... υποστηρίξουν. Το είχαμε δει με το Nintendo DS, το Wii, το PlayStation Move και ειλικρινά έχει αρχίσει να μας κουράζει ως διαπίστωση. Καλύτερα την πρώτη μέρα πέντε τίτλοι ΑΑΑ και δεκαπέντε ΑΑΑ μέσα στους πρώτους π.χ. 6 μήνες, θεωρούμε, παρά τρεις ΑΑΑ και δεκατρείς... C ή D την πρώτη μέρα.

Ενασχολούμενος κανείς με το Kinect, ωστόσο, εισπράττει αρκετά ενθαρρυντικά στοιχεία από μία ποικιλία τίτλων ώστε να αντιλαμβάνεται πολύ σύντομα ότι το προϊόν της Microsoft έχει μεγάλες προοπτικές στο μέλλον. Οι προδιαγραφές και τα τεχνικά χαρακτηριστικά του είναι σαφέστατα ικανά να προσφέρουν πολλούς και διαφορετικούς τρόπους ψυχαγωγίας με video games (και ίσως όχι μόνο). Παραμένει, ωστόσο, στο χέρι της αμερικανικής εταιρείας και των ανεξάρτητων δημιουργών να αποδείξουν του λόγου το αληθές: το ζητούμενο του Kinect δεν είναι να καταστήσει το Xbox 360 ένα... Wii χωρίς Wiimote, αλλά να προσφέρει εμπειρίες διασκέδασης που δεν μπορούσαμε να έχουμε στο παρελθόν της. Αυτή τη στιγμή έχουμε μερικά ενδιαφέροντα... ορεκτικά αυτού του menu. Θα μεταβούμε χωρίς ανεπιθυμήτες καθυστερήσεις ή έστω σε εύλογο χρονικό διάστημα στο... κύριο πιάτο; Το ελπίζουμε!

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ