Far Cry Primal: η συνέντευξη

Ο διευθυντής ανάπτυξης του τίτλου, Thomas Simon, απαντά στις ερωτήσεις μας

Aθηνόραμα Digital: Έχετε δηλώσει εξ αρχής πως το Far Cry Primal δεν έχει τμήμα συμμετοχής πολλών παικτών (multiplayer), οποιουδήποτε είδους. Για ποιό λόγο πήρατε την απόφαση αυτή; Και δεν σάς ανησυχεί το γεγονός ότι ένα ποσοστό των gamers θα προβληματιστεί με την αντοχή του τίτλου στο χρόνο;

Thomas Simon: Πήραμε αυτήν την απόφαση τόσο επειδή θέλαμε να εστιάσουμε αποκλειστικά στο σεναριακό τμήμα, να εξερευνήσουμε την ιστορία του Takkar και τις περιπέτειές του όπως τούς αξίζει, όσο κι επειδή στο συγκεκριμένο σκηνικό και πλαίσιο δεν είμαστε βέβαιοι πως οι επιλογές multiplayer θα λειτουργούσαν όπως θα θέλαμε. Τίποτε δεν αποκλείεται, φυσικά, για το μέλλον, όμως σε αυτή τη φάση δεν τίθεται ως θέμα συζήτησης η διάσταση συμμετοχής πολλών παικτών για το Far Cry Primal. Όσον αφορά στο θέμα της αντοχής στο χρόνο, δε, ο τίτλος όχι μόνο είναι πολύ μεγάλης έκτασης, αλλά μπορεί να συνεχίσει να παίζει κανείς με αυτόν ακόμη και αφού τον ολοκληρώσει. Και δεν κάνω καν λόγο για το πώς μπορεί να παίξει κανείς το Far Cry Primal εξ αρχής με εντελώς διαφορετικό τρόπο απ' ότι την πρώτη φορά.

AD: Να υποθέσουμε, λοιπόν, από τα λεγόμενά σας πως δεν υπάρχει εκ μέρους της Ubisoft πρόβλεψη για πρόσθετο περιεχόμενο μέσω Δικτύου (DLC) για το Far Cry Primal;

TS: Όχι, δεν υπάρχει κάτι ανακοινώσιμο σήμερα γι' αυτό - αλλά συνεχίζω να πιστεύω πως το αρχικό υλικό του τίτλου είναι αρκετά εκτενές και ποικίλλο ώστε να κρατήσει το ενδιαφέρον των παικτών για πολύ, πολύ καιρό.

AD: O τίτλος κυκλοφορεί στην έκδοση για Η/Υ μία εβδομάδα αργότερα απ' ότι οι εκδόσεις για PS4/Xbox One. Σε τί μπορούν να προσβλέπουν οι PC gamers όσον αφορά στην ποιότητα των γραφικών και πρόσθετες επιλογές ρύθμισής τους σε σχέση με τα συστήματα των Sony και Microsoft; Είναι γνωστά και δικαιολογημένα τα παράπονα που έχουν κατά καιρούς...

TS: Ναι, είναι αλήθεια πως οι αφοσιωμένοι PC gamers με ισχυρά συστήματα δικαιούνται να έχουν υψηλότερες απαιτήσεις στις σύγχρονες παραγωγές - και το σεβόμαστε απόλυτα. Το Primal αξιοποιεί τον ίδιο μηχανισμό προβολής 3D γραφικών με το Far Cry 4 (με μία σειρά βελτιώσεων μάλιστα), οπότε οι κάτοχοι ικανών Η/Υ θα είναι σε θέση να αξιοποιήσουν υψηλότερες αναλύσεις από αυτήν των εκδόσεων PS4/Xbox One, περισσότερα εφέ βελτίωσης της εικόνας, υψηλότερους ρυθμούς ανανέωσης της οθόνης. Έχουμε ωστόσο καταβάλλει σημαντική προσπάθεια - όπως θα διαπιστώσετε και από τις τεχνικές απαιτήσεις που έχουμε δώσει στη δημοσιότητα ως ελάχιστες και προτεινόμενες - ώστε το Primal να παίζεται με άνεση και από λιγότερο ισχυρά PC.

AD: Μία τελευταία ερώτηση που θέλαμε να κάνουμε - χωρίς να είναι ιδιαίτερα σημαντική για τον τίτλο per se, αλλά... από καθαρά δημοσιογραφική περιέργεια. Πώς αισθάνεται η ομάδα ανάπτυξης του Far Cry Primal για το γεγονός ότι ενώ δεν είχαμε video game σε προϊστορικό σκηνικό για πολλά χρόνια, φέτος θα έχουμε τρία νέα στην αγορά έως το Νοέμβρη; Aναφερόμαστε στο FCP, το WiLD (του πρώην παραγωγού της Ubisoft Michel Ancel) και το Horizon της Sony (έστω κι αν τα θηρία είναι ρομπότ και όχι απλώς άγρια ζώα).

TS: Για να είμαι ειλικρινής δεν το... είχαμε πολυσκεφτεί με τον τρόπο που το θέτετε! Το Primal είναι υπό ανάπτυξη για περισσότερo από 2 χρόνια και στην αρχική φάση του σχεδιασμού του δεν υπήρχε στην αγορά κάτι που να υποννοεί πως θα είχαμε χρήση παρόμοιου σκηνικού από άλλες παραγωγές. Δεν μάς ενόχλησε, ωστόσο, η γνωστοποίησή τους. Ίσα-ίσα που θεωρούμε ενθαρρυντικό το γεγονός πως και άλλες ομάδες ανάπτυξης θεωρούν ενδιαφέρον το όλο σκηνικό της ανθρώπινης προϊστορίας. Επιρροές, άλλωστε, από τα media, τις Τέχνες και την γενικότερη mainstream κουλτούρα δεχόμαστε όλοι. Ίσως δεν ήταν και τόσο παράξενο λοιπόν που διαφορετικοί άνθρωποι σκέφτηκαν πως η εποχή του λίθου θα ήταν θελκτικά πρωτότυπη για ένα σύγχρονο video game!

AD: Συμφωνούμε - και ευχαριστούμε για τις πληροφορίες και την ενδιαφέρουσα συζήτηση.

TS: Εγώ σας ευχαριστώ!

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ