Ο "Elvis" ήταν το τέλειο αφεντικό του ελληνικού box office

Χωρίς να εντυπωσιάσει εισπρακτικά, η βιογραφία του "βασιλιά του ροκ" έκοψε τα περισσότερα εισιτήρια του τετραημέρου, ξεπερνώντας έναν απολαυστικό Χαβιέρ Μπαρδέμ κι έναν τρομακτικό Ίθαν Χοκ.

Elvis5

Το χλιαρό άνοιγμα για το "Elvis", το καλύτερο συγκριτικά για το "Νεκρό Τηλέφωνο" και η (ελαφριά) άνοδος εισιτηρίων στο δεύτερο τετραήμερο του "Τέλειου Αφεντικού" συγκράτησαν την προσέλευση στα ίδια επίπεδα με αυτή του προηγουμένου weekend (70.798 από 71.967 θεατές). Η θεαματική μουσική βιογραφία του Μπαζ Λούρμαν είχε το μειονέκτημα της μεγάλης διάρκειας, με συνέπεια τα θερινά να παίζουν μόνο μια προβολή, ενώ η ευχάριστη έκπληξη του "Τέλειου Αφεντικού" είναι η πρώτη μεγάλη καλλιτεχνική επιτυχία του καλοκαιριού.

Το κύκλωμα των 17 αιθουσών αποδείκτηκε υπερβολικό για την "Αγέλη Προβάτων", η οποία φαίνεται πως δεν μπορεί να μιμηθεί το διαχρονικό κράτημα των "Μαγνητικών Πεδίων" (με άλλους 622 θεατές έφτασαν τους 19.898). Τα "Κακά Παιδιά" συνέχισαν με 974 εισιτήρια (στα 66.447), ο "Doctor Strange" με 759 (στα 231.901) και το "Καλή Τυχη Λίο Γκράντε" με 698 (στα 2.302).

Ελληνικό box office 23-26/6:

1. Elvis - 16.768 εισιτήρια (103 αίθουσες, 16.768 συνολικά)
2. Το Τέλειο Αφεντικό - 10.703 εισιτήρια (25 αίθουσες, 25.422 συνολικά)
3. Νεκρό Τηλέφωνο - 10.409 εισιτήρια (64 αίθουσες, 10.409 συνολικά)
4. Top Gun: Maverick - 9.460 εισιτήρια (68 αίθουσες, 219.401 συνολικά)
5. Jurassic World: Κυριαρχία - 5.159 εισιτήρια (51 αίθουσες, 76.310 συνολικά)
6. Lightyear - 5.139 εισιτήρια (79 αίθουσες, 29.856 συνολικά)
7. Αγέλη Προβάτων - 2.611 εισιτήρια (17 αίθουσες, 2.611 συνολικά)
8. Ο Άγνωστος του Εξπρές - 1.268 εισιτήρια (5 αίθουσες, 3.588 συνολικά)
9. Σμύρνη μου Αγαπημένη - 1.034 εισιτήρια (8 αίθουσες, 245.170 συνολικά)
10. Ενκάντο: Ένας Κόσμος Μαγικός - 1.034 εισιτήρια (9 αίθουσες, 91.467 συνολικά)

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Ο Λοράν Καντέ ήταν ένας λαϊκός σκηνοθέτης

Ένας από τους πιο ενδιαφέροντες Γάλλους δημιουργούς έχασε τη ζωή του σε ηλικία 63 ετών.

ΓΡΑΦΕΙ: ΓΙΑΝΝΗς ΚΑΝΤΕΑ-ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟς
26/04/2024

Η αβεβαιότητα για την Ίριδα παραμένει

Τα μέλη του ΠΟΦΠΑ καταγγέλλουν την παντελή αδιαφορία της διοίκησης του ΕΚΠΑ τόσο για το μέλλον της ιστορικής αίθουσας όσο και για τις δράσεις του Ομίλου.

Ο Ράιαν Γκόσλινγκ μάς συστήνεται ως ο "Κασκαντέρ"

Δείτε αποκλειστικά στο "α" ένα απόσπασμα από τα παρασκήνια της νέας ταινίας του διάσημου ηθοποιού.

"Stop Making Sense": Στον κόσμο ενός κεφαλιού

Τίποτα δεν έχει νόημα. Αλλά το "Stop Making Sense" έχει.

Η "Φόνισσα" υποψήφια για 16 βραβεία Ίρις

Δείτε αναλυτικά της υποψηφιότητες για την επετειακή 15η απονομή της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου.

Συνεχίζονται οι προβολές του ντοκιμαντέρ "Χρήστος, το Τελευταίο Παίδι"

Η βραβευμένη ταινία της Τζούλια Αμάτι παίζεται για δεύτερη εβδομάδα στους κινηματογράφους.

Αγγελική Παπούλια πώς βρέθηκες στη Σλοβενία για τον "Τελευταίο Ήρωα";

Η καταξιωμένη Ελληνίδα ηθοποιός μιλά στο "α" για τη συμμετοχή της στη σπιρτόζικη δραμεντί όπου υποδύεται μια εκπρόσωπο πολυεθνικής που αναστατώνει μια μικρή φτωχή κοινωνία.