Ο "Elvis" ήταν το τέλειο αφεντικό του ελληνικού box office

Χωρίς να εντυπωσιάσει εισπρακτικά, η βιογραφία του "βασιλιά του ροκ" έκοψε τα περισσότερα εισιτήρια του τετραημέρου, ξεπερνώντας έναν απολαυστικό Χαβιέρ Μπαρδέμ κι έναν τρομακτικό Ίθαν Χοκ.

Elvis5

Το χλιαρό άνοιγμα για το "Elvis", το καλύτερο συγκριτικά για το "Νεκρό Τηλέφωνο" και η (ελαφριά) άνοδος εισιτηρίων στο δεύτερο τετραήμερο του "Τέλειου Αφεντικού" συγκράτησαν την προσέλευση στα ίδια επίπεδα με αυτή του προηγουμένου weekend (70.798 από 71.967 θεατές). Η θεαματική μουσική βιογραφία του Μπαζ Λούρμαν είχε το μειονέκτημα της μεγάλης διάρκειας, με συνέπεια τα θερινά να παίζουν μόνο μια προβολή, ενώ η ευχάριστη έκπληξη του "Τέλειου Αφεντικού" είναι η πρώτη μεγάλη καλλιτεχνική επιτυχία του καλοκαιριού.

Το κύκλωμα των 17 αιθουσών αποδείκτηκε υπερβολικό για την "Αγέλη Προβάτων", η οποία φαίνεται πως δεν μπορεί να μιμηθεί το διαχρονικό κράτημα των "Μαγνητικών Πεδίων" (με άλλους 622 θεατές έφτασαν τους 19.898). Τα "Κακά Παιδιά" συνέχισαν με 974 εισιτήρια (στα 66.447), ο "Doctor Strange" με 759 (στα 231.901) και το "Καλή Τυχη Λίο Γκράντε" με 698 (στα 2.302).

Ελληνικό box office 23-26/6:

1. Elvis - 16.768 εισιτήρια (103 αίθουσες, 16.768 συνολικά)
2. Το Τέλειο Αφεντικό - 10.703 εισιτήρια (25 αίθουσες, 25.422 συνολικά)
3. Νεκρό Τηλέφωνο - 10.409 εισιτήρια (64 αίθουσες, 10.409 συνολικά)
4. Top Gun: Maverick - 9.460 εισιτήρια (68 αίθουσες, 219.401 συνολικά)
5. Jurassic World: Κυριαρχία - 5.159 εισιτήρια (51 αίθουσες, 76.310 συνολικά)
6. Lightyear - 5.139 εισιτήρια (79 αίθουσες, 29.856 συνολικά)
7. Αγέλη Προβάτων - 2.611 εισιτήρια (17 αίθουσες, 2.611 συνολικά)
8. Ο Άγνωστος του Εξπρές - 1.268 εισιτήρια (5 αίθουσες, 3.588 συνολικά)
9. Σμύρνη μου Αγαπημένη - 1.034 εισιτήρια (8 αίθουσες, 245.170 συνολικά)
10. Ενκάντο: Ένας Κόσμος Μαγικός - 1.034 εισιτήρια (9 αίθουσες, 91.467 συνολικά)

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Όλες οι κριτικές των νέων ταινιών της εβδομάδας

Η άποψη του "α" για τις πρεμιέρες που παίζονται στους κινηματογράφους από τις 27 Νοεμβρίου.

ΓΡΑΦΕΙ: ΜΑΝΤΥ ΒΛΑΣΣΟΠΟΥΛΟΥ
27/11/2025

Σπασμένη Φλέβα

Σε ένα σκληρό δράμα που αποκτά διαστάσεις μοντέρνας τραγωδίας, ο οικονομιδικός εξπρεσιονισμός "μαλακώνει", αλλά η αφηγηματική δύναμη παραμένει σαρωτική και η πολιτικοκοινωνική ματιά γίνεται οξυδερκέστερη και διεισδυτικότερη. | Powered by Uber.

Πέθανε Αγάπη μου

Μπεργκμανικό ψυχογράφημα που καταγγέλλει μέσα από μια εκκωφαντικά προφανή, επαναλαμβανόμενη και φλασάτη μανιέρα τα πατριαρχικά στερεότυπα και τον μεσοαστικό κομφορμισμό. | Powered by Uber.

Για Πάντα;

Ρομαντική κομεντί με πολλές νόστιμες πινελιές, αλλά φλύαρες, χαλαρές σεναριακές ιδέες που δεν μπορούν να υποτάξουν τα εύπεπτα και συντηρητικά κλισέ. | Powered by Uber.

Το Δάκρυ του Διαβόλου

Found footage και μεταφυσικός τρόμος συνδυάζονται χωρίς αληθοφάνεια σε μια εκβιαστική, λατινοαμερικανική παραλλαγή του "The Blair Witch Project". | Powered by Uber.

Ζωούπολη 2

Διασκεδαστικότατο και σεναριακά ευρηματικό σίκουελ, το οποίο αξιοποιεί τη σινεφίλ και κοινωνικά αλληγορική συνταγή της οσκαρικής πρώτης ταινίας. | Powered by Uber.

Ποιες είναι οι ελπίδες του Γιώργου Λάνθιμου να σαρώσει στα Βραβεία Ευρωπαϊκού Κινηματογράφου;

Οι σημαντικότερες παραγωγές της Γηραιάς Ηπείρου αναμένεται να "αναμετρηθούν" με έπαθλο τις δάφνες της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας Κινηματογράφου στην απονομή που φιλοξενείται σύντομα στο Βερολίνο