Οι θεατρικές παραστάσεις που θα δούμε στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση

Τιάγκο Ροντρίγκες, Ρομέο Καστελούτσι, Ιζαμπέλ Ιπέρ, Στεφανία Γουλιώτη, Μάριο Μπανούσι, Γιώργος Κουτλής, Νίκος Καραθάνος είναι μερικοί από τους καλλιτέχνες που θα συνεργαστούν φέτος στο συναρπαστικό θεατρικό πρόγραμμα της Στέγης.

Βερενίκη ©Alex Majoli

Σπουδαίοι ξένοι καλλιτέχνες και ανερχόμενοι Έλληνες δημιουργοί σκηνοθετούν φέτος τις θεατρικές παραγωγές της Στέγης, οι οποίες ενσωματώνονται στον γενικότερο προγραμματισμό αφιερωμένο στην ανθρώπινη ανάγκη για σύνδεση και αγάπη. Σε μια εποχή που η μοναξιά και οι κοινωνικές προκλήσεις μοιάζουν πιο επιτακτικές από ποτέ, οι φετινές παραγωγές φέρνουν στο προσκήνιο την δύναμη των σχέσεων και της αλληλεπίδρασης. Η αρχή είναι δυναμική με το 24ωρο πρότζεκτ "Τhe second woman" (5/10), ένα διεθνώς καταξιωμένο θεατρικό, κοινωνιολογικό και ψυχολογικό πείραμα, σε σύλληψη και σκηνοθεσία της Nat Randall και της Anna Breckon, δύο ανερχόμενων δημιουργών από την Αυστραλία, που δείχνουν για πρώτη φορά στην Ελλάδα δουλειά τους. Στην ελληνική εκδοχή της παράστασης που ήδη έχει παρουσιαστεί με μεγάλη επιτυχία Νέα Υόρκη, το Λονδίνο, το Άμστερνταμ και τη Βαρκελώνη, η Στεφανία Γουλιώτη θα παίξει την ίδια σκηνή χωρισμού εκατό φορές, επί 24 ώρες. Παρτενέρ της είναι εκατό άνδρες ή μη δυαδικά και queer άτομα, διαφορετικής ηλικίας, ιθαγένειας και επαγγέλματος: δεν είναι απαραίτητα ηθοποιοί και δεν έχει προηγηθεί καμία πρόβα. Ένας μαραθώνιος αντοχής, τόσο για την κύρια ερμηνεύτρια όσο και για το κοινό, ένα πρωτόγνωρο μανιφέστο για τον ρόλο των φύλων και την ευαίσθητη δυναμική των σχέσεων και μια εμπειρία ζωντανού κινηματογράφου, καθώς ένα επιτελείο κινηματογραφιστών, που τα μέλη του αυτοπροσδιορίζονται θηλυκότητες και μη δυαδικά άτομα, καταγράφει και προβάλλει στην οθόνη του σκηνικού τα κοντινά πλάνα κάθε συνάντησης. (Διάρκεια: 24 ώρες, με 15λεπτα διαλείμματα για την ερμηνεύτρια και το συνεργείο κάθε 2 ώρες.)

Στεφανία Γουλιώτη Second Woman
Πηνελόπη Γερασίμου for Onassis Stegi©
"Τhe second woman"

Ακολουθεί ένα ακόμη διαπολιτισμικό πρότζεκτ, στη συνεργασία του διεθνή Πορτογάλου σκηνοθέτη Τιάγκο Ροντρίγκες, που θα σκηνοθετήσει για πρώτη φορά Έλληνες ηθοποιούς. Ο Νίκος Καραθάνος και η Μαρίσσα Τριανταφυλλίδου είναι το ζευγάρι στο "Χορό των εραστών" (από 10/10), το πρώτο έργο που υπέγραψε ο Ροντρίγκες, το πιο αυτοβιογραφικό, το οποίο ξεκίνησε να γράφει το 2006 και ολοκλήρωσε το 2020. Ένα έργο-ύμνος στις σχέσεις αγάπης και τη συντροφικότητα καθώς και ένα μεγάλο ερωτικό ποίημα, με δύο ηθοποιούς να γίνονται ένα, για πρώτη φορά στην Ελλάδα, ανεβαίνει από τον ίδιο (σε συνεργασία με την Αργυρώ Χιώτη), σε μετάφραση της Μαρίας Παπαδήμα μετά από ανάθεση της Στέγης. Ο "Χορός των εραστών" μας παρασύρει στην καρδιά της σχέσης δύο ανθρώπων, την ώρα που αναμετρώνται με μια οριακή εμπειρία ζωής και θανάτου, κι από εκεί, στην πορεία της κοινής ζωής τους, ενός "μαζί για πάντα", κόντρα στον χρόνο και τη φθορά.

Χορός των εραστών Στέγη
Πηνελόπη Γερασίμου©
"Χορός των εραστών"

Ένας από τους πλέον πολυσυζητημένους σκηνοθέτες της νέας γενιάς, ο Γιώργος Κουτλής σκηνοθετεί το "Οξυγόνο" του Ιβάν Βιριπάγιεφ (από 21/11). Με θεατρικές σπουδές στη Δραματική Σχολή του Ωδείου Αθηνών και αργότερα στην Ακαδημία Θεατρικής Τέχνης GITIS της Μόσχας, ο Κουτλής είναι λάτρης της ρωσικής δραματουργίας κι έτσι επισφραγίζει την πρώτη του συνεργασία με τη Στέγη με ένα έργο που θεωρείται το "μανιφέστο" του Νέου Ρωσικού Δράματος. Το "Οξυγόνο" του Ιβάν Βιριπάγιεφ, έργο-μανιφέστο των 00s, παρουσιάζεται ως αντίδοτο στην "ψυχοπολιτική ασφυξία" της Generation Z, με έναν θίασο 25 ατόμων σε μια spiritual rave εμπειρία. "Γράφω για μια γενιά μορφωμένων νέων που δεν πολυπηγαίνει στο θέατρο" δήλωνε το 2003 ο Βιριπάγιεφ, ο κορυφαίος εκπρόσωπος της νέας ρωσικής δραματουργίας, επικηρυγμένος πλέον από το ρωσικό καθεστώς και πολιτογραφημένος Πολωνός.

Οξυγόνο Κουτλής Στέγη
"Οξυγόνο"

Έργο- μανιφέστο της γενιάς των 00s, το "Οξυγόνο" γράφτηκε ως θεατρική πρόζα ειπωμένη από δύο πρόσωπα –ένα κορίτσι κι ένα αγόρι με το ίδιο όνομα–, συνοδεία live dj- set, για να ανεβαίνει τόσο σε θεατρικές σκηνές όσο και σε κλαμπ. Η παράσταση δομημένη σε δέκα κεφάλαια, σαν μια μεταγραφή των Δέκα Εντολών, σαν μια νέα Καινή Διαθήκη, εκκινεί από το ανάποδο του "Ου φονεύσεις", καταλήγει σε μια βιβλική Αποκάλυψη, ενώ τη διατρέχει το εναγώνιο ερώτημα "τι είναι για σένα οξυγόνο;". Είκοσι χρόνια μετά, ο Γιώργος Κουτλής το μεταγράφει στο σήμερα, σαν έναν αναστοχασμό της Generation Z, μετατρέποντας τη σκηνή σε "αρένα" ενός rave party, με τους dj Reign of Time στα decks κι έναν νεανικό θίασο, o οποίος, σαν μεταδραματικός Χορός, αποζητά, με τους όρους μιας βλάσφημης ποιητικής, το αντίδοτο στην ψυχοπολιτική ασφυξία των καιρών μας. Ερμηνεύουν: Νοεμή Βασιλειάδου, Ηλέκτρα Μπαρούτα, Εβίνη Παντελάκη, Αντωνία Πιτουλίδου, Γκαλ Α. Ρομπίσα, Ναταλία Σουίφτ, Γιάννης Τομάζος, Κώστας Phoenix, Μάριος Χατζηαντώνη, Νικόλας Χατζηβασιλειάδης κ.ά.

Μάμι Μπανούσι
©Mario Banushi
"Μάμι"

Με το νέο έτος, θα δούμε, επίσης στην πρώτη του συνεργασία με τη Στέγη, τη νέα δουλειά του πλέον φέρελπι νέου σκηνοθέτη, Μάριο Μπανούσι, που έκανε πάταγο όταν παρουσίασε την παράσταση "Goodbye, Lindita" στην Πειραματική Σκηνή του Εθνικού. Η παράσταση "Μάμι" (από 6/2/25) είναι μια παράσταση-ύμνος για όλες τις γυναίκες που μας μεγάλωσαν, μια παράσταση- αντίδωρο στις γυναίκες που μας  έθρεψαν, ένα οπτικό ποίημα για τη σχέση μητέρας και παιδιού. Η σκηνή μετατρέπεται σε ένα τοπίο μνήμης, οικείο και, συνάμα, απόκοσμο. Οι ερμηνευτές, βυθισμένοι στη σιωπή, πλάθουν συμβάντα βαθιάς συγκίνησης και μας παρακινούν να αναγνωρίσουμε και να αντιμετωπίσουμε τις δικές μας μνήμες, τις δικές μας σχέσεις και τη συναισθηματική κληρονομιά που κουβαλάμε. Δημιουργός μιας ολότελα δικής του σκηνικής γλώσσας, ο 26χρονος αλβανικής καταγωγής Μάριο Μπανούσι περιοδεύει ήδη ανά τον κόσμο με τα πρώτα έργα του, "Goodbye, Lindita" (2023) και "Taverna Miresia – Mario, Bella, Anastasia" (2023), και χαιρετίζεται διεθνώς ως το παιδί-θαύμα του ελληνικού θεάτρου. Ερμηνεύουν: Παναγιώτα Γιαγλή, Βασιλική Δρίβα, Δημήτρης Λαγός, Αγγελική Στελλάτου, Ευτυχία Στεφάνου–Ήλια Κουκουζέλη και Φώτης Στρατηγός.

Βερενίκη Καστελούτσι Στέγη
"Βερενίκη"

Ο Ρομέο Καστελούτσι επιστρέφει στη Στέγη με τη "Βερενίκη" (26-30/3), παράσταση ελεύθερα εμπνευσμένη από το ομώνυμο κλασικό δράμα του Ρακίνα. Ο κορυφαίος Ιταλός εικονοκλάστης δημιουργός σκηνοθετεί την Ιζαμπέλ Ιπέρ και 14 άνδρες σε ένα έργο για την τρέλα, την αλήθεια και το ψέμα του να αγαπάς και να αγαπιέσαι. Η "Βερενίκη" του Ρακίνα μεταμορφώνεται από μια Ιζαμπέλ Ιπέρ όπως δεν την έχουμε ξαναδεί, με τους ανδρικούς ρόλους να στέκονται γύρω της ως βουβά πρόσωπα και τον θρήνο του χαμένου έρωτά της να αντηχεί μέσα μας και γύρω μας. "Ο έρωτας είναι το Θέατρο της Σκληρότητας" λέει ο Καστελούτσι με αυτή την παράσταση, όπου μια λαβωμένη ηρωίδα απεκδύεται το βασιλικό πέπλο της και 14 άνδρες παίρνουν αποφάσεις ερήμην της. Η Βερενίκη παρουσιάζεται ως το ακίνητο και κεντρικό σημείο του χάους και ως η αρχή ενός τυφώνα που μας συμπαρασύρει. 

Διαβάστε Επίσης

Ο Καστελούτσι σημειώνει: "Πραγματικά εισερχόμαστε στο αληθινό, στο σκοτάδι του σώματος, σε ό,τι παραμένει κρυμμένο από το δέρμα. Ένα θέατρο φτιαγμένο από αληθινά, ψεύτικα και φαντασιωμένα σώματα. Η παιδεία και η αγνότητα σηματοδοτούν τα όρια μιας ερωτικής νοσηρότητας που συνθλίβει τα σώματα: η βία είναι πλέον ενδοκρινική και τα φρένα είναι πιο ισχυρά από το γκάζι. Αυτή η ενέργεια δεν εκρήγνυται, καθώς συγκρατείται από ένα σώμα που δεν έχει πια λόγια. Για αυτό και η Βερενίκη είναι ίσως η πιο ακίνητη, στατική και ανησυχαστική 'τραγωδία' που έχει συλληφθεί ποτέ. Κι όμως, μας φέρνει δάκρυα στα μάτια, γιατί στη Βερενίκη –θα μπορούσε να πει κανείς – είμαι εγώ".

Neky_01 Νέκυια
© Τάσος Βρεττός
"Νέκυια"

Σε επανάληψη θα παρουσιαστεί η ιδιότυπη μουσικοθεατρική περφόρμανς των Γιάννη Αγγελάκα & Χρήστου Παπαδόπουλου, "Νέκυια" (14-16/2/25). Η εμβληματική ραψωδία "λ" της Οδύσσειας μεταμορφώθηκε σε μια "surround" ηχοτροπική κατάβαση στον Άδη, που μας μυεί στη ζωή. Η περφόρμανς του κορυφαίου δημιουργού της ελληνικής ροκ σκηνής, Γιάννη Αγγελάκα, και του χορογράφου-αποκάλυψη στην Ευρώπη, Χρήστου Παπαδόπουλου, ξεκινά κατανυκτικά, υποβλητικά, μυστικιστικά σαν μια τελετουργική εμπειρία θέασης και ακρόασης της εμβληματικής ραψωδίας "λ" του ομηρικού έπους, που περιγράφει την κάθοδο στον Άδη του Οδυσσέα, ώστε να πάρει τον χρησμό από τον μάντη Τειρεσία για να επιστρέψει στην Ιθάκη. Πρόκειται για μια αταξινόμητη παράσταση μουσικής, θεάτρου, χορού, φωτός και αναλογίου, ένα ξεχωριστό ταξίδι ανάμεσα στο φως και τις σκιές, με συνοδοιπόρους τη μουσική σύνθεση του Αγγελάκα και τις εικόνες που δημιουργεί ο Παπαδόπουλος. Την αφήγηση αναλαμβάνουν η Όλια Λαζαρίδου και ο ίδιος ο Γιάννης Αγγελάκας.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης


 

Περισσότερες πληροφορίες

Νέκυια

  • Σκηνική Σύνθεση
  • Διάρκεια: 60 '

Μια υβριδική εμπειρία θέασης και ακρόασης της πιο υποβλητικής ραψωδίας της ομηρικής Οδύσσειας, της ραψωδίας λ, όπου περιγράφεται η κάθοδος του Οδυσσέα στον Άδη. Οι θεατές καλούνται να γίνουν κοινωνοί σε μια ηχοτροπική κατάσταση σαν τελετή προς το πιο απόκοσμο, μυστικιστικό και σχεδόν αποκρυφιστικό ομηρικό τοπίο, με όχημα τη μουσική σύνθεση, τις εικόνες και τις φωνές.

Οξυγόνο

  • Κοινωνικό
  • Διάρκεια: 75 '

Ένα έργο-μανιφέστο των 00s, που παρουσιάζεται ως αντίδοτο στην «ψυχοπολιτική ασφυξία» της Generation Z, με έναν θίασο 25 ατόμων σε μια spiritual rave εμπειρία. Ο θίασος σαν ένας μεταδραματικός Χορός, αποζητά, με τους όρους μιας βλάσφημης ποιητικής, το αντίδοτο στην ψυχοπολιτική ασφυξία των καιρών μας, καθρεφτίζοντας τους προβληματισμούς και τους πόθους κάθε ανθρώπου που δεν σταματά να αγωνιά και να ελπίζει. Η παράσταση, δομημένη σε δέκα κεφάλαια, σαν μια μεταγραφή των Δέκα Εντολών, σαν μια νέα Καινή Διαθήκη, εκκινεί από το ανάποδο του «Ου φονεύσεις», καταλήγει σε μια βιβλική Αποκάλυψη, ενώ τη διατρέχει το εναγώνιο ερώτημα «τι είναι για σένα οξυγόνο;».

The Second Woman

  • Performance

Ένας θεατρικός μαραθώνιος 24 ωρών όπου η ταλαντούχα ηθοποιός συναντά εκατό άνδρες, ηθοποιούς και μη, χωρίς να γνωρίζει ποιον έχει απέναντί της κάθε φορά. Η κάμερα καταγράφει ζωντανά τη συνάντηση της κεντρικής ηρωίδας, Βιρτζίνια, με τον εραστή της, Μόρτι, η οποία επαναλαμβάνεται εκατό φορές με διάρκεια 8 λεπτά τη φορά, εστιάζοντας στις λεπτομέρειες της αλληλεπίδρασής τους που εξελίσσεται με διαφορετική έκβαση κάθε φορά. Ένα διεθνώς επιτυχημένο πείραμα δύο ανερχόμενων δημιουργών από την Αυστραλία, που αποτελεί την ίδια στιγμή ένα μανιφέστο για τον ρόλο των φύλων και την ευαίσθητη δυναμική των σχέσεων αλλά και μια εμπειρία που συνδυάζει το θέατρο με τον ζωντανό κινηματογράφο. Το κοινό μπορεί να παρακολουθεί μόνο τη σκηνή, μόνο την οθόνη ή να επιλέγει ανάμεσα στη φιλμαρισμένη και τη ζωντανή δράση, παραμένοντας είτε για κάποια λεπτά είτε για 24 ώρες.

Ο χορός των εραστών

  • Κοινωνικό
  • Διάρκεια: 50 '

Το πρώτο θεατρικό του σημαντικού Πορτογάλου δημιουργού είναι ένας ύμνος στις σχέσεις αγάπης και τη συντροφικότητα, όπου οι ήρωες αναμετριούνται με μια δυνατή εμπειρία ζωής και θανάτου που τους αλλάζει. Ένα ζευγάρι μες στη νύχτα. "Δεν μπορώ να αναπνεύσω" λέει εκείνη. "Δεν μπορεί να αναπνεύσει" επαναλαμβάνει εκείνος. Ορμούν στο αυτοκίνητο και τρέχουν για το νοσοκομείο. Το έργο του Πορτογάλου συγγραφέα και σκηνοθέτη Τιάγκο Ροντρίγκες μάς γραπώνει ήδη από τις πρώτες φράσεις. Ο "Χορός των εραστών”, μας παρασύρει στην καρδιά της σχέσης δύο ανθρώπων, την ώρα που αναμετρώνται με μια οριακή εμπειρία ζωής και θανάτου. Κι από εκεί, στην πορεία της κοινής ζωής τους, ενός "μαζί για πάντα", κόντρα στον χρόνο και τη φθορά.

Mami

  • Σκηνική Σύνθεση
  • Διάρκεια: 70 '

Μια παράσταση-ύμνος για τις γυναίκες που μας μεγάλωσαν, όπου ο δημιουργός με την χαρακτηριστική σκηνική γλώσσα που βρίθει συναισθήματος και τρυφερότητας, αντλεί από προσωπικά βιώματα. Η Κεντρική Σκηνή της Στέγης μετατρέπεται σε ένα τοπίο μνήμης - οικείο και, συνάμα, απόκοσμο. Οι ερμηνευτές, βυθισμένοι στη σιωπή, πλάθουν συμβάντα βαθιάς συγκίνησης και μας παρακινούν να αναγνωρίσουμε και να αντιμετωπίσουμε τις δικές μας μνήμες, τις δικές μας σχέσεις και τη συναισθηματική κληρονομιά που κουβαλάμε. Ένα οπτικό ποίημα για τη σχέση μητέρας και παιδιού, που λειτουργεί ως αντίδωρο στις γυναίκες που μας έθρεψαν.

Βερενίκη

  • Μονόλογος
  • Διάρκεια: 90 '

Στην ερωτική τραγωδία του Ρακίνα για τον χαμένο έρωτα και την πάλη της αγάπης με το νόμο του κράτους, η Ιζαμπέλ Ιπέρ ερμηνεύει την ομώνυμη ηρωίδα πλάι σε 14 βωβούς άνδρες, σε μια ελεύθερη διασκευή του έργου, όπου αποτυπώνεται ο γλωσσικός πλούτος και η ακρίβεια της πένας ενός από τους μεγαλύτερους συγγραφείς του γαλλικού δραματολογίου του 17ου αιώνα. Ο Ρακίνας εμπνεύστηκε τη «Βερενίκη» από ένα πραγματικό ιστορικό γεγονός, τον έρωτα του Τίτου, γιου του Ρωμαίου αυτοκράτορα Βεσπασιανού, για τη Βερενίκη, Ιουδαία πριγκίπισσα της Κιλικίας, την οποία γνώρισε κατά τον Πρώτο Ιουδαϊκό Πόλεμο και την έφερε μαζί του στη Ρώμη για να την παντρευτεί. Οι συγκλητικοί και ο ρωμαϊκός λαός όμως είναι αντίθετοι με αυτό το γάμο. Εκείνος αποκηρύσσει το γάμο, αλλά επειδή δεν έχει το θάρρος να της μιλήσει για τον λόγο του χωρισμού, στέλνει τον Αντίοχο, φίλο και σύμμαχό του και βασιλιά της Κομμαγηνής, να της ανακοινώσει την απόφασή του, ο οποίος είναι επίσης κρυφά ερωτευμένος μαζί της. Ένα μανιφέστο έρωτα και απώλειας που παρουσιάζεται μέσα από τη ματιά του καταξιωμένου Ιταλού σκηνοθέτη Ρομέο Καστελούτσι.

Στέγη Ιδρύματος Ωνάση

Λεωφ. Συγγρού 107, Νέος Κόσμος
  • Βινιέτες Τεχνών - City life

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

"Η Μάρθα είναι σαν κεραυνός": Η Έφη Μουρίκη ετοιμάζεται για ένα ρόλο ζωής στο 'Ποιος φοβάται τη Βιρτζίνια Γουλφ'

Η σπουδαία ηθοποιός Έφη Μουρίκη εξομολογείται για τον εμβληματικό ρόλο της Μάρθας στο "Ποιος φοβάται τη Βιρτζίνια Γουλφ" του Έντουαρντ Άλμπι, που κάνει πρεμιέρα στο Ζίνα 9 Οκτωβρίου, αλλά και για τη δική της κοινή πορεία με τον Βλαδίμηρο Κυριακίδη. Μοιράζεται στιγμές τρυφερότητας, δυσκολίες και μυστικά που κρατούν ζωντανή μια σχέση επί σκηνής και στη ζωή.

ΓΡΑΦΕΙ: ΜΑΡΙΑ ΚΡΥΟΥ
04/10/2025

"Ούτε μπρος ούτε πίσω": Η σατιρική κωμωδία των Ρέππα-Παπαθανασίου που γελάς με κάθε ατάκα

Η σατιρική κωμωδία "Ούτε μπρος ούτε πίσω" επιστρέφει με ανανεωμένο καστ: οι Αντώνης Λουδάρος, Ματθίλδη Μαγγίρα, Πάνος Σταθακόπουλος, Σταύρος Νικολαΐδης, Δήμητρα Στογιάννη, Μάνος Ιωάννου και Κατερίνα Ζαρίφη ζωντανεύουν τη σύγχρονη ελληνική πραγματικότητα με χιούμορ και σπιρτάδα στον Ελληνικό Κόσμο.

45 χορευτές, 8 μουσικοί, άπειρα Impro Shots!

Έρχεται το Impro Shots, ένα πρώτο βήμα για έναν θεσμό που φιλοδοξεί να συνεχιστεί και να επεκταθεί με εργαστήρια, συζητήσεις και νέες δράσεις για όλους τους φίλους του χορού και της μουσικής. Η ποικιλία των προσωπικοτήτων και των στυλ γεννά τις πιο απρόβλεπτες και ζωντανές στιγμές επί σκηνής.

"Πετριχώρα: Το γιοφύρι της Άρτας ζωντανεύει στη σκηνή του Nous

Η παράσταση της Εταιρείας Θεάτρου DOT Ensemble, που συζητήθηκε στη Θεσσαλονίκη φέρνει στην Αθήνα τη μυσταγωγική ιστορία της Λυγερής, συνδυάζοντας παράδοση, μουσική, τελετουργικό θέατρο.

"Πόσο χρόνο έχω;"- Ο Βαγγέλης Χαρισόπουλος σε μια stand up παράσταση που μιλάει για όλα

Το stand up στην Ελλάδα απογειώνεται – και ο Βαγγέλης Χαρισόπουλος (ναι, η φωνή του Shopping Star) το πετάει ακόμα πιο ψηλά με την πρώτη του σόλο παράσταση "Πόσο χρόνο έχω;". Ένα σόου που μιλάει στο ενήλικο κοινό: από όσους μεγάλωσαν με το MTV, μέχρι εκείνους που ψάχνουν ακόμα το κουμπί στο TikTok.

Αυτές τις παραστάσεις θα δούμε στο HOOD art space

Το HOOD art space, το σπίτι της bijoux de kant στο Μοναστηράκι, μπαίνει σε μια νέα σεζόν με ιστορίες που μας αφορούν, μας συγκινούν και μας φέρνουν πιο κοντά.

Ποιος είναι ο 'Ευγένιος' και γιατί επέλεξε ο Γιώργος Καραμίχος να το σκηνοθετήσει;

Αυτό μας κίνησε την περιέργεια και του ζητήσαμε να μας μιλήσει γι' αυτό το γεμάτο πόνο, χιούμορ και οικογενειακά τραύματα έργο, που κάνει πρεμιέρα 3/10 στο θέατρο Σημείο.