Δυο βραδιές με Σούμαν-Μάλκοβιτς, Σοπέν-Λάλο στο Ηρώδειο

John Malkovich The Music Critic

Ευχόμαστε ο καιρός να μη χαλάσει τα σχέδια μας για το Ηρώδειο γιατί με το που μάθαμε, αρχές Ιουλίου, την είδηση για την άφιξη του Τζον Μάλκοβιτς, στις 6 Οκτωβρίου, με την πολυαναμενόμενη παράσταση "The Music Critic" σπεύσαμε για εισιτήρια. Ο κορυφαίος ηθοποιός που έχει επισκεφθεί τη χώρα μας στο παρελθόν, θα πρωταγωνιστήσει σε μια μουσικοθεατρική βραδιά που εμπνεύστηκε ο Aleksey Igudesman. Στο έργο πρωταγωνιστεί ο Σούμαν, που "απλώς φαντάζεται τον εαυτό του συνθέτη", ενώ ο Μπραμς είναι "ένας μπάσταρδος χωρίς κανένα μουσικό χάρισμα" και ο Ντεμπυσσύ είναι "έτσι απλά, άσχημος". Ο Igudesman με επικριτική και σατιρική διάθεση δημιουργεί ένα μείγμα από τις χειρότερες -και μάλλον απροσδόκητες- μουσικές κριτικές των τελευταίων αιώνων που γράφτηκαν από τους διασημότερους μουσικούς κριτικούς του κόσμου για μερικά από τα σπουδαιότερα έργα της παγκόσμιας μουσικής και ο Μάλκοβιτς, με επιδεξιότητα, ερμηνεύει το ρόλο του κακού κριτικού που πιστεύει ότι η μουσική του Μπετόβεν, του Σοπέν, του Προκόφιεφ και τόσων άλλων είναι απλώς κουραστική και θλιβερή. Η βραδιά κλείνει με το "Βασανιστήριο του Malkovich", μια φρικτή κριτική που γράφτηκε κάποτε για τον ίδιο…(Εισιτήρια εδώ)
 

Η καρδιά του Φρεντερίκ Σοπέν
Ο Δημήτρης Λάλος στην παράσταση "Η καρδιά του Φρεντερίκ Σοπέν"

Αρχές Αυγούστου μάθαμε και για μία ακόμα μουσική βραδιά που διανθίζεται από την αφήγηση του Δημήτρη Λάλου. Ο γνωστός ηθοποιός θα υποδυθεί έναν άλλο σημαντικό εκπρόσωπο του ρομαντισμού, τον Φρεντερίκ Σοπέν. Η Συμφωνική Ορχήστρα της Όπερας της Βαρσοβίας με σολίστ την πιανίστα Τατιάνα Παπαγεωργίου τον συντροφεύουν στην παράσταση-συναυλία "Η καρδιά του Φρεντερίκ Σοπέν" που θα δούμε στο Ηρώδειο την Κυριακή 25 Σεπτεμβρίου. Μια βραδιά γεμάτη συναίσθημα ξεδιπλώνει σταδιακά την ψυχή του Πολωνού συνθέτη μέσα από τα επιλεγμένα, κορυφαία, μουσικά έργα του, αλλά και μέσα από τα αυθεντικά κείμενα και επιστολές του Σοπέν, που θα διαβάσει με ιδιαίτερη εκφραστικότητα ο Δημήτρης Λάλος. Η εκδήλωση τελεί υπό την αιγίδα της Πρεσβείας της Πολωνικής Δημοκρατίας στην Αθήνα και από τα έσοδα θα δοθεί δωρεά στον Πανελλήνιο Σύλλογο Μεταμοσχευμένων Καρδιάς Πνευμόνων "Η ΣΚΥΤΑΛΗ", πρόεδρος του οποίου είναι η κα Ιωάννα Λεβαντή που συγκαταλέγεται ανάμεσα στους πρώτους Έλληνες που μεταμοσχεύθηκαν με καρδιά και από τις μακροβιότερες μεταμοσχευμένες γυναίκες στην Ελλάδα. Προπώληση από το viva.gr.
 

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Ποιο έργο παρουσιάζει σε πανελλήνια πρώτη η Κωνσταντίνα Νικολαΐδη;

Καζανάς, Μάλφα, Μαρκάτης, Μουταφτσής, Ντεμίρη, Τσόλκα πρωταγωνιστούν στην πρώτη παρουσίαση του "Άκρως συμπαντικό" της Σάρλοτ Τζόουνς από την Κωνσταντίνα Νικολαΐδη στο Σύγχρονο Θέατρο.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
26/09/2022

Ξεκίνησε η προπώληση για τους "Βρυκόλακες" του Εθνικού Θεάτρου

Ο Σταμάτης Φασουλής επιστρέφει στο Εθνικό Θέατρο και σκηνοθετεί ένα ωραίο θίασο στους " Bρυκόλακες" του Χένρικ Ίψεν.

"Θέατρο ξανά": Το καλλιτεχνικό πρόγραμμα του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος 2022-23

Κακλέας, Καπουτζίδης, Γκασούκα, Δεντάκης, Ασπιώτης, Αμπαζής, Πασσαλής κι άλλοι θα σκηνοθετήσουν στο Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος. Αυτός είναι ο Καλλιτεχνικός Προγραμματισμός 2022-2023 που επαναπροσδιορίζει την ταυτότητα του ΚΘΒΕ.

Ρομέο Καστελούτσι: "Είναι ουτοπικό να πιστεύουμε ότι η βία μπορεί να εξαλειφθεί"

Ο σπουδαίος Ιταλός σκηνοθέτης μάς μίλησε ενόψει της παρουσίασης στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση της νέας του δουλειάς "Bros, όπως Αδερφοί", που βάζει στο επίκεντρο το ζήτημα της αστυνομικής βίας.

"Στην απέναντι όχθη" για τα 100 χρόνια από τη Μικρασιατική Καταστροφή

Η Μίνα Χειμώνα και η Αγγελική Κοντού ερμηνεύουν σε δική τους δημιουργία μια μουσικοθεατρική παράσταση αφιερωμένη στους Μικρασιάτες πρόσφυγες και την κουλτούρα τους που μπόλιασε την ελληνική κοινωνία.

Πλανήτης "Solaris" καλεί Κυψέλη

Το Άσυλο Ανιάτων επέλεξε ο Θοδωρής Αμπαζής για να παρουσιάσει τη site specific παράσταση που εμπνεύστηκε από το διάσημο μυθιστόρημα επιστημονικής φαντασίας του Στανίσλαβ Λεμ με την ομάδα ΟΠΕΡΑ. Μια δουλειά που μας ιντριγκάρει για τέσσερις βασικούς λόγους.