Οδηγός Θεάτρου

Κριτικές Παραστάσεων Παίζουν Σήμερα Έρχονται Ποιος παίζει που Αθηνόραμα club Προπωλήσεις

Η Χρυσάνθη Μπαδέκα αντιλαμβάνεται την τεχνολογία ως προέκταση του ανθρώπινου σώματος

Προσοχή! Επικοινωνήστε με το θέατρο της επιλογής σας πριν από την έξοδό σας, διότι αρκετές παραστάσεις αναβάλλονται λόγω κρουσμάτων.
Χρυσάνθη Μπαδέκα

Πού σε ξέρω;
 Η καλλιτεχνική μου δράση ακουμπάει σε πολλά πεδία (χορός, κινηματογράφος, videodance, εγκατάσταση, VR) στην Ελλάδα και το εξωτερικό, ενώ για 10 συνεχόμενα χρόνια συν-διοργάνωνα το ATHENS VIDEO DANCE PROJECT - Διεθνές Φεστιβάλ Ταινιών Χορού (2010-2020).

Πού αλλού σε βρίσκω;
 Αν δεν είμαι στην βάση μου στα Εξάρχεια, θα με βρει κανείς στην οδό Παιανιέων, ανάμεσα στα φανοποιεία και στα συνεργεία αυτοκινήτων του Μεταξουργείου, σε ένα συνεργατικό στούντιο, που υποστηρίζει εδώ και 13 χρόνια όλα τα project και την προετοιμασία των έργων μου.

Πες μου κάτι για το χορό και τα ψηφιακά μέσα.
 Αντιλαμβάνομαι την τεχνολογία ως προέκταση του ανθρώπινου σώματος. Η χρήση των νέων μέσων μπορεί να κινητοποιήσει τον όρο της χορογραφίας στις μέρες μας. Εστιάζω σε αφηγήσεις με πολλαπλά μέσα, που αντανακλούν ανθρώπινα διλήμματα και μπορούν να
δημιουργήσουν νέες αντιληπτικές δυνατότητες.

Τι είναι η multimedia dance performance " re-FLOW PORTRAITS".
Είναι ένα ταξίδι πολλαπλών αισθητηριακών ερεθισμάτων που επανακκινεί την έμπνευσή μας για ζωή. Μία συλλογική εμπειρία με 14 χορευτές σε 7 οθόνες, μία χορεύτρια ζωντανά στον χώρο και ένα διαδραστικό σύστημα φωτός και ήχου.

re-FLOW PORTRAITS

Πότε αισθάνθηκες αγωνία;
 Όταν ξεκίνησε ο πόλεμος στην Ουκρανία. Όχι γιατί είναι πιο κοντά μας. Αλλά γιατί φαίνεται να μην υπάρχει έξοδος από τον κοινωνικό κανιβαλισμό και την αυτοκαταστροφική ανθρώπινη δίνη.

Ποια είναι η  φιλοσοφία σου;
Να ζω εν κινήσει, με περιέργεια και επιμονή μικρού παιδιού και ανθεκτικότητα ενήλικα.

Ποιο είναι το μεγαλύτερο παράδοξο…;
Από το γεγονός ότι ενώ ζούμε στην επανάσταση των data και κάθε επιστήμη κατέχει ένα μεγάλο κομμάτι ‘’αλήθειας’’ για την λειτουργία του κόσμου, το ανθρώπινο πνεύμα παραμένει ατροφικό.

Η Ελλάδα σε απογοητεύει;
Ναι, γιατί είναι σαν το γεφύρι της Άρτας. Πραγματικά τρώει τα παιδιά της. Ό,τι κάνουμε γίνεται με μεγάλο κόπο και ασυνέχεια — χωρίς κρατικές δομές και όραμα.

Ποια είναι η μοναδική ελπίδα επιβίωσης;
Κάθε σπόρος ξέρει πως θα καταφέρει να γίνει δέντρο, γιατί συνδέεται με μια εσωτερική Σοφία. Δεν έχουμε τίποτα να φοβηθούμε. Αν συνειδητοποιήσουμε ότι εμείς οι άνθρωποι
είμαστε ένα σύνθετο σύστημα, μία συνέργεια φυσικών, γνωστικών , συναισθηματικών και κοινωνικών ενοτήτων, που συν-υπάρχουν και αλληλοσυνδέονται μέσα στο περιβάλλον που συν-δημιουργούμε, θα βρούμε την γνώση και δύναμη που ψάχνουμε.

Πες μου κάτι οff the record… 
Μέσα στον ωκεανό της αβεβαιότητας, με ενδιαφέρει να αναπτύξω έργα που θρέφουν τις ανθρώπινες σχέσεις και συνδυάζουν τις τέχνες με την τεχνολογία και τις επιστήμες. Τα επόμενα project μου εμπεριέχουν πολύ νερό.

Το "re-FLOW PORTRAITS" είναι μία εγκατάσταση-παράσταση χορού σε σκηνική σύλληψη και χορογραφία της Χρυσάνθης Μπαδέκα, με 14 χορευτές σε 7 οθόνες, μία χορεύτρια ζωντανά στον χώρο και ένα διαδραστικό σύστημα φωτός και ήχου. Θα παρουσιαστεί στο Βιομηχανικό Πάρκο ΠΛ.ΥΦ.Α από τις 9 έως τις 12 Ιουνίου 2022. Το κοινό έχει τη δυνατότητα να παρακολουθήσει είτε την παράσταση είτε να επισκεφτεί την εγκατάσταση πριν την έναρξη της παράστασης.

Περισσότερες πληροφορίες

re-FLOW PORTRAITS

  • Χορός/Εγκατάσταση
  • Διάρκεια: 40 '

Το σώμα σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης εμπνέει τη multimedia παραστασιακή εμπειρία χορού με 14 χορευτές σε οθόνες και μία χορεύτρια στη σκηνή, που ενώνουν τον φυσικό με τον ψηφιακό χώρο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Καρολίν Γκιγελά Ενγκιγέν: "Με θλίβει ότι στη Γαλλία φοβούνται την πνευματικότητα"

Μια από τις πιο χαρισματικές προσωπικότητες της σύγχρονης θεατρικής σκηνής η Γαλλο-αλγερινο-βιετναμέζα Καρολίν Γκυγελά Ενγκιγέν επιστρέφει τρία χρόνια μετά στο Φεστιβάλ Αθηνών, με την παράσταση "Αδελφοσύνη, μια φανταστική ιστορία", που μιλάει για την αξία της αδελφοσύνης ως του πιο πολύτιμου πόρου για το μέλλον του πλανήτη μας.

ΓΡΑΦΕΙ: ΜΑΡΙΑ ΚΡΥΟΥ
02/07/2022

"Η άνοδος του Αρτούρο Ούι": Μπρεχτ με Μπινιάρη-Χρυσοστόμου

Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος λήψης των αποφάσεων μιας πολιτείας; Ο Μπρεχτ το αποκαλύπτει στην "Άνοδο του Αρτούρο Ούι" που έρχεται σε νέο κυψελιώτικο χώρο από τον Άρη Μπινιάρη με τον Γιώργο Χρυσοστόμου.

Τρία ραντεβού που δεν θα χάσουμε στην Πειραιώς 260

Έρχονται η απρόβλεπτη χορογράφος Μαρλέν Μοντέιρο Φρέιτας, μια αληθινή ιστορία διά χειρός Γιούλας Μπούνταλη και μια στενότερη γνωριμία με τη δουλειά του φέρελπί Αλέξανδρου Ραπτοτάσιου. Ραντεβού στην Πειραιώς 260!

Κλείνει το θέατρο Skrow

Το καλλιτεχνικό στέκι που έδωσε νέα πνοή στο "young theatre" στην πόλη, το Skrow, κλείνει σύμφωνα με ανακοίνωση του Βασίλη Μαυρογεωργίου.

Με αιφνιδίασε ο θάνατος σου, Κωνσταντίνε Τζούμα

Σε όλους μας θα λείψει το σαρκαστικό χιούμορ και κυρίως η καθαρότητα και η ποιοτική/ποιητική συνέπεια και συνέχεια του Κωνσταντίνου Τζούμα, που έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 78 ετών.

Γιάννης Μποσταντζόγλου: "Με ανησυχεί ο ετσιθελισμός της παγκοσμιοποίησης και ο κυνισμός της"

Με πηγαία ειλικρίνεια μιλά στο "α" ο ηθοποιός, σκηνοθέτης και συγγραφέας Γιάννης Μποσταντζόγλου με αφορμή την περιοδεία των κωμικών "Συννυφάδων".

Πόσο πρωτότυπη η πρόταση για θέατρο στο κτήμα Ηλίανθος της Άνδρου!

Σε ένα πανέμορφο κτήμα είδαμε το ερευνητικό "Συνάντησέ με στην έξοδο" της Ειρήνης Δράκου, μια παράσταση που ανοίγει δρόμο για το θέατρο στο νησί της Άνδρου.