
Πελεκάνοι και κοκόρια αράζουν γύρω από την Ακρόπολη και τουλίπες φυτρώνουν πλάι στο Ηρώδειο στο υπερρεαλιστικό γκράφιτι –σαν «πειραγμένος» Εγγονόπουλος– της εισόδου και η εργονομία πρυτανεύει στο «δύσκολο», στενόμακρο φουαγιέ με τα vintage στοιχεία. Αγνώριστο έγινε το Από Μηχανής Θέατρο της Ασπασίας Κράλλη (αν θυμάστε, εκεί στεγαζόταν μέχρι πρόσφατα η Πειραματική Σκηνή του Εθνικού Θεάτρου). Τη διαχείρισή του ανέλαβε φέτος ο ηθοποιός και θεατρολόγος Άκης Βλουτής και τη ριζική ανακαίνισή του ο εικαστικός Νίκος Αναγνωστόπουλος. Η μεταμόρφωση του διατηρητέου εργοστασιακού χώρου του 1930 στον «εξωτικό» πεζόδρομο της Ακαδήμου με τα κινέζικα μικρομάγαζα και τα ξεχασμένα στο χρόνο ουζερί μάς εντυπωσίασε τόσο όσο και η δαιμόνια «Φάρσα της Οδού Γουόλγορθ», που εγκαινίασε το δυναμικό ρεπερτόριό του, το οποίο, εκτός από παραστάσεις, περιλαμβάνει ρεσιτάλ πιάνου και σεμινάρια παιδικού θεάτρου. Ιλειάνα Δημάδη
idimadi@athinorama.gr> Μαρία Κρύου
mkriou@athinorama.gr>