"To Fault in Love": Μια βιντεοεγκατάσταση διερευνά τον έρωτα μέσα από το πρίσμα της τεχνολογίας

Η Μαίρη Θηβαίου προσκαλεί το κοινό να εξετάσει τις συναισθηματικές, κοινωνικές και υπαρξιακές διαστάσεις του έρωτα.

Μαίρη Θηβαίου To Fault in Love

Η βιντεοεγκατάσταση "To Fault in Love", που παρουσιάζει η Μαίρη Θηβαίου στο ΑΚ38, διερευνά τον έρωτα μέσα από το πρίσμα της τεχνολογίας, της ματαιότητας και της ανθρώπινης επαφής, που παραμένει ελλιπής. Αποτελεί ένα μωσαϊκό αφηγήσεων, διαλόγων, συναισθημάτων, ήχων και εικόνων, αντλώντας υλικό από πραγματικές συνομιλίες στα social media, είτε προσωπικές είτε από στιγμές φίλων και αγνώστων.

Διαβάστε Επίσης

Οι διάλογοι του έργου, όπως: "Συγγνώμη, δεν είδα το μήνυμά σου." και "Έχω ερωτευτεί κάποι@ άλλ@ που δεν με θέλει και είμαι χάλια" εκφράζουν τη σύγκρουση ανάμεσα στην ανάγκη για σύνδεση και τον φόβο της απόρριψης ή την αποξένωση που επιφέρει η σύγχρονη ζωή. Η γλώσσα είναι καθημερινή και άμεση, ενώ ταυτόχρονα φωτίζει την υπαρξιακή διάσταση των συναισθημάτων. Οι χαρακτήρες ενσαρκώνουν την οικουμενική εμπειρία του ερωτικού πόνου, της απόρριψης και της αναζήτησης, ενώ ταυτόχρονα αποτυπώνουν τη δυστοπία που ενυπάρχει στον σύγχρονο έρωτα. Οι "καθυστερημένες" απαντήσεις και οι εξομολογήσεις μέσω μιας οθόνης υπογραμμίζουν την ψευδαίσθηση της εγγύτητας ενώ οι διάλογοι χαρακτηρίζονται από ρεαλισμό και χιουμοριστικές αντιθέσεις.

To "Το Fault in Love" προσκαλεί το κοινό να εξετάσει τις συναισθηματικές, κοινωνικές και υπαρξιακές διαστάσεις του έρωτα, λειτουργώντας ταυτόχρονα ως ένας καθρέφτης της εποχής μας. Μέσα από το χιούμορ, την τραγικότητα και τη βαθιά συναισθηματική αλήθεια των διαλόγων του, το έργο υπενθυμίζει ότι, παρά την τεχνολογική πρόοδο, η ανθρώπινη επαφή παραμένει εύθραυστη. Η παράθεση αυτών των στοιχείων τονίζει τη δυστοπία που συχνά συνοδεύει τον έρωτα στη σύγχρονη εποχή.

Για την παραγωγή των βίντεο έγινε χρήση εικόνων, ήχων και σχολίων από το instagram. Το πρότζεκτ εγκαινιάζεται την Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου, 7-10 μ.μ. Η επιμέλεια είναι της Νάσιας Καλαμάκη.

Παίζουν: Ντόρα Αλιγιζάκη, Αλέξανδρος Γιαννόπουλος, Μυρτώ Σαρρή, Λένα Σκούφου

Η Μαίρη Θηβαίου είναι εικαστικός. Η πρακτική της εστιάζει στη διερεύνηση της σχέσης ανάμεσα στην εικόνα, τη μνήμη και τη διαμεσολάβηση, εξετάζοντας τη χρήση προσώπων, γεγονότων και ντοκουμέντων μέσα από οπτικές αναπαραστάσεις. Αξιοποιώντας διαφορετικές πρακτικές που περιλαμβάνουν βίντεο, φωτογραφίες και άλλες μορφές οπτικής αφήγησης, το έργο της αναπτύσσεται γύρω από ζητήματα που αφορούν την αφήγηση, την ερμηνεία, τη σύνδεση και την απόσταση, όπως αυτά διαμορφώνονται από την τεχνολογία και τις σύγχρονες μορφές οπτικής επικοινωνίας, μεταξύ των οποίων τα κοινωνικά δίκτυα και οι ψηφιακές πλατφόρμες. Είναι απόφοιτη του τμήματος Συντήρησης Αρχαιοτήτων και Έργων Τέχνης του ΠΑΔΑ, του τμήματος Εικαστικών Τεχνών της ΑΣΚΤ και του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Εικαστικών Τεχνων της ΑΣΚΤ. Κατά τη διάρκεια των σπουδών της, έλαβε υποτροφίες από το Erasmus για φοίτηση στο τμήμα Arts Plastiques του Πανεπιστημίου Paris 8, καθώς και από το Estonian Open Air Museum στο Τάλιν. Από το 2016 υπήρξε μέλος της τριμελούς εικαστικής ομάδας argh. Το έργο της έχει παρουσιαστεί σε εκθέσεις και workshops στην Ελλάδα και την Ευρώπη, ενώ παράλληλα ασχολείται με τη δημιουργία εικαστικών βίντεο για μουσεία και θεατρικές παραστάσεις.

Δείτε όλες τις εκθέσεις της πόλης στον οδηγό τεχνών του athinorama.gr.

Διαβάστε Επίσης

Περισσότερες πληροφορίες

Μαίρη Θηβαίου. To Fault in Love

  • Νέα μέσα

Η βιντεοεγκατάσταση διερευνά τον έρωτα μέσα από το πρίσμα της τεχνολογίας, της ματαιότητας και της ανθρώπινης επαφής, που παραμένει ελλιπής. Αποτελεί ένα μωσαϊκό αφηγήσεων, διαλόγων, συναισθημάτων, ήχων και εικόνων, αντλώντας υλικό από πραγματικές συνομιλίες στα social media, είτε προσωπικές είτε από στιγμές φίλων και αγνώστων. Οι διάλογοι του έργου εκφράζουν τη σύγκρουση ανάμεσα στην ανάγκη για σύνδεση και τον φόβο της απόρριψης ή την αποξένωση που επιφέρει η σύγχρονη ζωή. Οι χαρακτήρες ενσαρκώνουν την οικουμενική εμπειρία του ερωτικού πόνου, της απόρριψης και της αναζήτησης, ενώ ταυτόχρονα αποτυπώνουν τη δυστοπία που ενυπάρχει στον σύγχρονο έρωτα. Το έργο προσκαλεί το κοινό να εξετάσει τις συναισθηματικές, κοινωνικές και υπαρξιακές διαστάσεις του έρωτα, λειτουργώντας ταυτόχρονα ως ένας καθρέφτης της εποχής μας. Μέσα από το χιούμορ, την τραγικότητα και τη βαθιά συναισθηματική αλήθεια των διαλόγων του, το έργο υπενθυμίζει ότι, παρά την τεχνολογική πρόοδο, η ανθρώπινη επαφή παραμένει εύθραυστη. Η παράθεση αυτών των στοιχείων τονίζει τη δυστοπία που συχνά συνοδεύει τον έρωτα στη σύγχρονη εποχή.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Τέχνες

Ο Δεκέμβριος στην Εθνική Πινακοθήκη είναι άκρως γιορτινός

Ένα πλούσιο εικαστικό και εκπαιδευτικό πρόγραμμα μάς περιμένει τις επόμενες μέρες.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
02/12/2025

Σύγχρονοι καλλιτέχνες συζητούν για τη μοναδικότητα της Λαυρεωτικής

Οι συμμετέχοντες θα παρουσιάσουν την εν εξελίξει έρευνα και τις καλλιτεχνικές προσεγγίσεις που ανέπτυξαν κατά τη διάρκεια της παραμονής τους στην περιοχή.

'everynight': Κάτι υπέροχο ξεκινά στους κινηματογράφους της Αθήνας

Από τις 2 Δεκεμβρίου, καθημερινά για δύο εβδομάδες, ένα διαφορετικό έργο εντάσσεται εμβόλιμα στον προγραμματισμένο κορμό προβολών κάθε αίθουσας, πριν από την κύρια ταινία της βραδιάς.

Ελεύθερη είσοδος και πάρτι στο Μουσείο "Μαρία Κάλλας"

Το Μουσείο "Μαρία Κάλλας" του Δήμου Αθηναίων τιμά φέτος την επέτειο της γέννησης της μεγάλης ντίβας της όπερας με ένα διπλό κάλεσμα προς το κοινό.

Το 1ο Διεθνές Φεστιβάλ Λογοτεχνίας της Αθήνας προσγειώνεται στην Τεχνόπολη

Ο Δήμος Αθηναίων και ο Χάρης Δούκας βάζουν την Αθήνα δυναμικά στον παγκόσμιο λογοτεχνικό χάρτη.

"14 σκιές και αλήθειες της Ελλάδας": Το νέο βιβλίο του Σταύρου Θεοδωράκη μόλις κυκλοφόρησε

Ο Σταύρος Θεοδωράκης, σε συνεργασία με τον Άρη Βουρβούλια, μιλά στο νέο του βιβλίο, που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Μεταίχμιο, για θέματα από τις γυναικοκτονίες ως την παχυσαρκία και τις επιδοτήσεις.

Οι εκθέσεις που δεν πρέπει να χάσεις τον Δεκέμβριο

Εικαστικά πρότζεκτ που μόλις εγκαινιάστηκαν και αφιερώματα που περιμένουμε με ανυπομονησία να δούμε μέχρι το τέλος του χρόνου.