Η γκαλερί Dio Horia επιστρέφει με νέα φιλοσοφία

Με το ομαδικό πρότζεκτ «Begin Again» τα Dio Horia ανοίγουν ένα νέο κεφάλαιο.

Begin Again

Ο δυαδικός Ρωμαίος θεός Ιανός, στον οποίο χρωστά το όνομά του ο πρώτος μήνας κάθε έτους, έχει το προνόμιο να βλέπει τόσο το μέλλον όσο και το παρελθόν. Η έκθεση "Begin Again" είναι η πρώτη έκθεση της γκαλερί Dio Horia για το νέο έτος και, ταυτόχρονα, η έκθεση που γεφυρώνει το πρότερο πρόγραμμα της γκαλερί με τη μελλοντική της κατεύθυνση.

Το 2025 σηματοδοτεί την απαρχή ενός νέου κεφαλαίου στη φιλοσοφία της γκαλερί. Κύρια χαρακτηριστικά της ο αναστοχασμός του χθες καθώς συλλογιζόμαστε το σήμερα, η αξιοποίηση της διαπροσωπικής οικειότητας ως κλειδιού για την κατανόηση της συλλογικής μνήμης, η αμφισβήτηση και διαφώτιση προκειμένου να δημιουργηθεί ένα ανοιχτό πεδίο που μπορεί να λειτουργήσει ως εφαλτήριο πολλαπλών ερμηνειών, ένα γόνιμο πεδίο που να ευνοεί την καλλιέργεια της ανθρώπινης αυτενέργειας.

Begin Again

Μετά από χρόνια εστίασης στην ανάπτυξη και ανακάλυψη άγνωστων καλλιτεχνών και στη διεύρυνση της γεωγραφικής, οικονομικής και έμφυλης εμβέλειας της καλλιτεχνικής σκηνής στην Ελλάδα, η κεντρική αποστολή της γκαλερί είναι τώρα να εκκολάψει την αντίσταση στο παγκόσμιο πολιτικό κλίμα αποκλεισμού, καλλιεργώντας παράλληλα την αποδοχή της πολιτισμικής διαφορετικότητας και την πίστη στις ίσες ευκαιρίες για όλους.

Begin Again

Αυτή η έκθεση είναι μια γιορτή αναγέννησης και επανέναρξης. Στην έκθεση περιλαμβάνονται 8 καλλιτέχνες της γκαλερί, το έργο των οποίων συμβαδίζει με τον νέο στόχο της Δύο Χωριά να προσφέρει μια σκηνή για την τέχνη που ανήκει εμφατικά στην εποχή μας και επιδιώκει να πει κάτι για τον κόσμο που τη διαμόρφωσε – και που σκόπιμα υπερβαίνει τα εσκαμμένα προκειμένου να το επιτύχει: Maja Djordjevic, Ντόρα Οικονόμου, Amir H. Fallah, Ηλίας Καφούρος, Laure Mary, Ally Rosenberg, The Callas και Aleksandar Todorovic. Τα έργα της έκθεσης αναδεικνύουν το πώς τα κοινωνικοπολιτικά γεγονότα των περασμένων δεκαετιών διαμόρφωσαν και εξακολουθούν να διαμορφώνουν την καθημερινή ζωή και διαβίωση των ανθρώπων. Αναφέρονται σε διάφορα τοπικά και παγκόσμια γεγονότα, από τις τρέχουσες εξεγέρσεις κατά της διαφθοράς στη Σερβία ως την εξάντληση της φυλετικής, έμφυλης και ταξικής περιθωριοποίησης ως χρόνια συνθήκη ύπαρξης. Όλοι μαζί, οι καλλιτέχνες αυτοί αντιπροσωπεύουν τον τρόπο με τον οποίο η πολιτική επηρεάζει τη ζωή, τον πολιτισμό και την παράδοση με τρόπους τόσο υλικούς όσο και άυλους.

Εγκαίνια: 29/1 (11 π.μ. – 7 μ.μ.)

Info: Dio Horia Ακρόπολη | 29/1-12/3 | Ώρες λειτουργίας: Τρ-Παρ. 11 π.μ. – 7 μ.μ., Σαβ. 11 π.μ. – 6 μ.μ. | Είσοδος ελεύθερη

Δείτε όλες τις εκθέσεις της πόλης στον οδηγό τεχνών του athinorama.gr.

Διαβάστε Επίσης

Περισσότερες πληροφορίες

Dio Horia Ακρόπολη

Λεμπέση 5-7 & Πορίνου 16, Ακρόπολη
  • Βινιέτες Τεχνών - City life

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Τέχνες

Monet, Warhol και άλλοι ιστορικοί καλλιτέχνες σε μια μεγάλη έκθεση στο Ίδρυμα Γουλανδρή

Τρεις γενιές, μία συλλογή, ένα ταξίδι στην εξέλιξη της μοντέρνας τέχνης.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
06/11/2025

Προς τα πού πετούν οι γερανοί;

Οι εκδόσεις Μεταίχμιο κυκλοφόρησαν το βιβλίο της Λίσα Ρίτσεν "Οι γερανοί πετούν νότια", μια συγκινητική ιστορία για έναν ηλικιωμένο που προσπαθεί να διατηρήσει τον έλεγχο της ζωής του.

"Terra Urbana": Ο Τάσσος Τριανταφύλλου έφτιαξε μια έκθεση που μελετά κατάλοιπα του αστικού τοπίου

Ο καλλιτέχνης αποτυπώνει μετατοπίσεις και αλλοιώσεις των δομικών στοιχείων των μεγαλουπόλεων.

Οι αντρικές "Μούσες" του Ντιντιέ Πακινιόν έρχονται στην Αθήνα

Τα έργα του γνωστού Γάλλου ζωγράφου έχουν κάτι από Ελλάδα.

Η νέα έκθεση φωτογραφίας του Μουσείου Μπενάκη δεν χάνεται

Αφιέρωμα για έναν από τους πιο επιδραστικούς φωτογράφους του 21ου αιώνα παρουσιάζει το μουσείο.

Ποιοι είναι οι πιο δημοφιλείς τίτλοι και συγγραφείς στις ελληνικές βιβλιοθήκες;

Ο Οργανισμός Συλλογικής Διαχείρισης Έργων του Λόγου σύλλεξε τα στοιχεία των δανεισμών και αποκαλύπτει τις αναγνωστικές τάσεις.

Σύγχρονoi δημιουργοί και εμβληματικές μορφές της νεοελληνικής τέχνης στην Kalfayan

Ένα αφιέρωμα που παντρεύει το διαχρονικό με το σύγχρονο.