"Οι Άνθρωποι Ακόμα Πεθαίνουν από Έρωτα", πιστεύει η καλλιτέχνιδα Δάφνη Ασλανίδη

Το Antisocial παρουσιάζει την τρίτη ατομική έκθεση της Ασλανίδη.

Δάφνη Ασλανίδη People Still Die of Love

Πόσο κρατάει ένας έρωτας πριν (σε) τελειώσει; Τι κοινό μπορεί να έχουν τα ψηφιακά μέσα και οι εφήμεροι έρωτες; Μπορείς να βρεις τον έρωτα χωρίς να κοιτάς την οθόνη σου; Μπορεί να πεθάνει κανείς από έρωτα; Να σταματήσει η καρδιά του να χτυπά ή να χτυπά πάρα πολύ δυνατά μέχρι να στερέψει από ενέργεια;

Διαβάστε Επίσης

Το Antisocial παρουσιάζει την τρίτη ατομική έκθεση της Δάφνης Ασλανίδη με τίτλο "People Still Die of Love” [Οι Άνθρωποι Ακόμα Πεθαίνουν από Έρωτα]. Τρείς μέρες, ένα έργο, και ένα ανοιχτό κάλεσμα σε όσους αναζητούν κάτι που δεν υπάρχει στις μικρές τους οθόνες. Μια απόπειρα της ίδιας να συμφιλιωθεί με τη μοναδικότητα του εαυτού της, μέσα από δύο ενότητες φωτογραφιών που αφηγούνται την ίδια ιστορία και ένα σύντομο βίντεο.

Η καλλιτέχνιδα αναφέρει για την έκθεση: "Η ενηλικίωση και o καθορισμός της ταυτότητάς μας, η ανάγκη για οικειότητα και σύναψη ερωτικών σχέσεων, περνούν πολλές φορές από τη διαδικασία του πένθους. Το έργο αυτό, δημιουργήθηκε ως μία απόπειρα να συμφιλιωθώ με το γεγονός ότι η μοναδικότητα του καθενός μας δε χρειάζεται επιβεβαίωση από εξωγενείς παράγοντες, επιτυχίες ή αποτυχίες, αλλά απαντάται μέσα από μια εσωτερική διαδρομή που οδηγεί στην αγάπη και την αυτοφροντίδα. Η παρουσίαση αυτή γίνεται με ψηφιακά μέσα, καθώς αυτός ο τρόπος συμβαδίζει με τον χαρακτήρα του εφήμερου που συνήθως έχουν οι ερωτικές σχέσεις. Θα αποτελείται από τρεις προβολές: δύο ενότητες εικόνων και ένα σύντομο βίντεο. Η μία ενότητα περιλαμβάνει επεξεργασμένο αρχειακό υλικό. Και οι δύο ενότητες αφηγούνται την ίδια ιστορία, την ίδια διαδρομή, με άλλα μέσα".

Η Δάφνη Ασλανίδη είναι αυτοδίδακτη φωτογράφος και μελετήτρια αρχιτεκτονικού φωτισμού. Για περισσότερο από μια δεκαετία δημιουργεί διαφορετικές σειρές εικόνων, αναζητώντας την αλήθεια και την αγάπη στα ανθρώπινα όντα και τις ανθρώπινες σχέσεις. Στο έργο της πραγματεύεται θέματα ταυτότητας, οικειότητας, κοινωνικά ζητήματα καθώς επίσης έκδηλες είναι οι επιρροές από τις σπουδές της στην αρχιτεκτονική και τον φωτισμό. Το 2023 συμμετείχε στο workshop "στις Αλβανικές Άλπεις” με το φωτογράφο του Magnum, Enri Canaj. Το 2024 παρουσίασε το αυτοαναφορικό της έργο στη Σχολή Καλών Τεχνών Φλώρινας. Εργάζεται ως freelance μελετήτρια αρχιτεκτονικού φωτισμού και φωτογράφος αρχιτεκτονικής με έδρα την Αθήνα και τα Δωδεκάνησα.

Info: Antisocial 22-24/11 | Ώρες λειτουργίας: 6-11 μ.μ. | Είσοδος ελεύθερη

Δείτε όλες τις εκθέσεις της πόλης στον οδηγό τεχνών του athinorama.gr.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Τέχνες

Φωτογραφίες της Φρίντα Κάλο κοσμούν το MOMus Θεσσαλονίκης

Το αφιέρωμα θα διαρκέσει έως τις αρχές του 2026.

Αυτόν τον Οκτώβριο δίνουμε ραντεβού στο ΕΜΣΤ

Όλες οι δράσεις που ετοιμάζει το μουσείο αυτόν τον μήνα.

Ένα ντοκιμαντέρ για τα 70 Χρόνια του Φεστιβάλ Αθηνών

Η ιστορία και οι άνθρωποι του Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου ζωντανεύουν στην οθόνη με την πρεμιέρα του ντοκιμαντέρ, που σηματοδοτεί τα 70 χρόνια του θεσμού.

Ο ζωγράφος Αντώνης Τσακίρης φτιάχνει τη δική του Αθηναϊκή Ριβιέρα

Το νέο εικαστικό εγχείρημα του Τσακίρη εγκαινιάζεται την επόμενη εβδομάδα.

Ένας "Οίκος α(ν)τοχής" στήνεται μέσα στην Batagianni Gallery

Η νέα έκθεση του Λεωνίδα Παπαδόπουλου είναι ένα ταξίδι στο χρόνο.

Η νέα έκθεση του Μουσείου Μπενάκη ιχνηλατεί τα πρώτα έργα ιστορικών δημιουργών

Το αφιέρωμα "Πρωτόλεια. Από την πρώιμη γραφή στο ώριμο έργο" εγκαινιάζεται αυτή την Παρασκευή.