Ολοκληρώνεται σήμερα το διπλό αφιέρωμα για τον Henri Cartier-Bresson στο Ίδρυμα Γουλανδρή

Τελευταία ευκαιρία για να ανακαλύψεις το έργο του διάσημου Γάλλου φωτογράφου.

Henri Cartier-Bresson Ίδρυμα Γουλανδρή © Χριστόφορος Δουλγέρης

Σήμερα, Κυριακή 27/10, ολοκληρώνεται το εκθεσιακό αφιέρωμα για τον Γάλλο φωτογράφο Henri Cartier-Bresson που φιλοξενεί το Ίδρυμα Β. & Ε. Γουλανδρή.

Το Ίδρυμα Γουλανδρή συνεργάστηκε με το Ίδρυμα Henri Cartier-Bresson για αυτό το διπλό αφιέρωμα. Τα έργα, που προέρχονται από τη συλλογή του Ιδρύματος Henri Cartier-Bresson, δίνουν την ευκαιρία στους επισκέπτες να διακρίνουν την ιδιαιτερότητα της ματιάς του φωτογράφου, μέσα από δύο εκθέσεις.

Διαβάστε περισσότερα για το έργο του Henri Cartier-Bresson.

Δείτε όλες τις εκθέσεις της πόλης στον οδηγό τεχνών του athinorama.gr.

Διαβάστε Επίσης

Περισσότερες πληροφορίες

Henri Cartier-Bresson. Η αποφασιστική στιγμή

  • Φωτογραφία

Το μνημειώδες λεύκωμα «Η αποφασιστική στιγμή» του Cartier-BrESSON εκδόθηκε το 1952 από τον Tériade και τον αμερικανικό εκδοτικό οίκο Simon & Schuster. Στο Ίδρυμα Βασίλη & Ελίζας Γουλανδρή παρουσιάζονται 76 από τις συνολικά 126 φωτογραφίες που περιλαμβάνονται στο λεύκωμα, μαζί με πολλά αρχειακά τεκμήρια, και μεταφέρουν τον επισκέπτη στις κρίσιμες δεκαετίες της ζωής του Cartier-Bresson 1932-1952. Μέσα από τις περιπλανήσεις του σε χώρες όπως η Γαλλία, η Ιταλία, η Ισπανία, το Μεξικό, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γερμανία, οι Ηνωμένες Πολιτείες, η Ινδία, η Κίνα, η Ινδονησία και η Βιρμανία, αποκαλύπτεται ένας άνθρωπος που βασανιζόταν ανάμεσα σε μια προσωπική ερμηνεία του εσωτερικού κόσμου του και σε μια πιο παρατηρητική προσέγγιση του εξωτερικού κόσμου.

Henri Cartier-Bresson. Ελλάδα

  • Φωτογραφία

Για πρώτη φορά, οι φωτογραφίες που τράβηξε ο Cartier-Bresson στην Ελλάδα κατά τη διάρκεια των τριών ταξιδιών που πραγματοποίησε το 1937, το 1953 και το 1961 συγκεντρώνονται και παρουσιάζονται στην ενότητα της έκθεσης «Ελλάδα». Οι φωτογραφίες ταξιδεύουν τον επισκέπτη σε διαφορετικές περιοχές και αρχαιολογικούς χώρους της Ελλάδας και συνοδεύονται από πλούσιο και ανέκδοτο αρχειακό υλικό. Στο πρώτο του ταξίδι, το 1937, ο φωτογράφος επισκέφθηκε περιοχές όπως η Αθήνα, το Γαλαξίδι, οι Δελφοί, οι Μυκήνες, η Ύδρα και οι Σπέτσες. Στο δεύτερο ταξίδι του το 1953 παρέμεινε στη χώρα για τρεις εβδομάδες, κατά τη διάρκεια των οποίων επικεντρώθηκε σε αρχαιολογικούς χώρους αποθανατίζοντας παράλληλα στιγμιότυπα από την ζωή στην Αθήνα, και περιηγήθηκε στην Πελοπόννησο και την Στερεά Ελλάδα. Στο τρίτο του ταξίδι το 1961, ως απεσταλμένος των περιοδικών Vogue και Holiday, το πρόγραμμά του ήταν οργανωμένο σε συνεργασία με τον ΕΟΤ και του έδωσε την ευκαιρία να επισκεφθεί, μεταξύ άλλων, τη Θεσσαλία, την Ήπειρο και τις Κυκλάδες.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Τέχνες

Ωδή στο ασπρόμαυρο είναι η νέα έκθεση στο Μέγαρο Χορού Καλαμάτας

Μια πολυδιάστατη συνομιλία γύρω από τα όρια του χρωματικού φάσματος.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
23/10/2025

Ημερίδα για τη διαχρονικότητα των Κυκλάδων ετοιμάζει το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης

Η Πρωτοβουλία Cycladic Identity αναδεικνύει τα ελληνικά νησιά ως ένα ζωντανό εργαστήριο συμμετοχής και συνεργασίας.

"Τα Ντοκουμέντα του Πειραιά": Ένα νέο φεστιβάλ αλλάζει τον πολιτιστικό χάρτη της πόλης

Σε ένα ζωντανό σκηνικό ιστορίας, τέχνης και συλλογικής μνήμης μετατρέπεται ο Πειραιάς αυτό το Σαββατοκύριακο.

Μουσείο Μπενάκη: Πώς ο Δημήτρης Πικιώνης σημάδεψε την ελληνική αρχιτεκτονική

Το εκθεσιακό αφιέρωμα για τον Έλληνα αρχιτέκτονα εγκαινιάζεται σήμερα (22/10).

"Ατμόσφαιρες στα πόδια μου": Προβολές για τη βιωσιμότητα της Γης στην Ταινιοθήκη

Βίντεο προτείνουν νέους τρόπους κατανόησης της σχέσης του ανθρώπου με τη γη.