Killzone 3: o χειρισμός, με Move ή... χωρίς

Και οι εντυπώσεις μας από το περιφερειακό Sharp Shooter

Πιο συγκεκριμένα: το Killzone 3 αξιοποιεί σε συνδυασμό το κύριο χειριστήριο του Move και το συνοδευτικό subcontroller. Με το πρώτο ο παίκτης σημαδεύει και πυροβολεί, ενώ με το δεύτερο κινεί τον Sev μέσα στο χώρο. Η Guerilla έχει μελετήσει το χειρισμό με το Μove πάρα πολύ, και φαίνεται. Το περιφερειακό και το στόχαστρο να έχουν σχεδόν πάντοτε άριστη συνεργασία και δεν υπάρχει καμία καθυστέρηση του δεύτερου ν' ακολουθήσει το πρώτο. Με το ίδιο βασικό χειριστήριο ο παίκτης να κινεί την κάμερα δεξιά-αριστερά, ανάλογα με το πόσο προς "την άκρη" της οθόνης το ωθεί, ενώ οι Guerilla φρόντισε ακόμη και να "εξομοιώσει" κάποιες από τις κινήσεις στη μάχη σώμα με σώμα (π.χ. το "κάρφωμα" με το μαχαίρι) ώστε να ακολουθούν αντίστοιχη κίνηση του παίκτη με το Move.

Εννοείται πως απαιτείται μια κάποια εξοικείωση με το νέο τρόπο χειρισμού (υπάρχει μία σειρά από ρυθμίσεις που προσαρμόζουν τη λειτουργία του λεπτομερώς). Παραδόξως - και εντυπωσιακά - το ίδιο... δεν είναι απαραίτητο όταν ο παίκτης ενσωματώσει τα δύο χειριστήρια του Move στο ειδικό περιφερειακό της Sony που έχει τη μορφή πυροβόλου/πολυβόλου, το Sharp Shooter: στο πρόσφατο event της PlayStation Experience στο Λονδίνο το δοκιμάσαμε και μέσα σε ελάχιστα λεπτά μπορούσαμε να σκοπεύσουμε με ακρίβεια και να εκτελέσουμε οποιαδήποτε άλλη ενέργεια του Sev, έχοντας βεβαίως ως... extra bonus αυτήν την ψευδαίσθηση του "πραγματικού" όπλου που κρατάμε στα δύο χέρια και στηρίζουμε στον ώμο. Πιο πολλές λεπτομέρειες γι' αυτό όταν θα το έχουμε στη διάθεσή μας κάποια στιγμή, καθώς υποστηρίζεται σίγουρα και από το SOCOM 4, ίσως και το Resistance 3.

Όπως αναφέραμε και νωρίτερα, ο χειρισμός του Killzone 3 με PlayStation Move δεν θα αντικαταστήσει στα μάτια των αφοσιωμένων gamers τον παραδοσιακό με το DualShock, στον οποίο έχουν επενδύσει αναρίθμητες ώρες όλα αυτά τα χρόνια. Είναι όμως αδιαμφισβήτητη απόδειξη του ότι ναι, ακόμη και σε πολύ απαιτητικές συνθήκες παιχνιδιού (όπως αυτές ενός shoot' em up πρώτου προσώπου), το Move μπορεί να προσφέρει σωστό, αποτελεσματικό, ακριβή χειρισμό. Ενδεχομένως σε κάποιους gamers η όλη αίσθηση του Move - ειδικά με το περιφερειακό Sharp Shooter! - να αρέσει αρκετά ώστε π.χ. να ολοκληρώσουν με αυτό το τμήμα του Killzone 3 για ένα παίκτη. Στις περισσότερο πιεστικές έως... αγωνιώδεις συνθήκες των multiplayer συγκρούσεων, κάτι τέτοιο είναι λιγότερο πιθανό. Όμως το Move ποτέ δεν ισχυρίστηκε ότι θα αντικαταστήσει όλους τους τρόπους χειρισμού ή ότι... θα αφήσει για πάντα όλα τα DualShock σκονισμένα στα ντουλάπια. Αν μη τί άλλο, το Killzone 3 προσφέρει στους κατόχους PS3 την επιλογή - και έκαστος, στο είδος του!

Στην Killzone 3 Week του Αθηνόραμα Digital, την Πέμπτη 24/2: οι επιλογές παιχνιδιού που προσφέρει ο τίτλος της Sony, στο ίδιο σαλόνι ή μέσω PlayStation Network.

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ