E3 2015: Εντυπώσεις από το Street Fighter V

Η επιστροφή του βασιλιά, όπως έπρεπε να γίνει

Παρ' εκτός κι αν αλλάξει κάτι σημαντικά η Capcom πριν την κυκλοφορία του τίτλου, το SFV δεν θα αποκτήσει ποτέ τον... "τρελό ρυθμό" που είχε ενίοτε το SFIV ανάμεσα σε συγκεκριμένους χαρακτήρες. Γνώμη μας; Είναι αλλαγή προς το καλύτερο. Το ίδιο πιστεύουμε και για το γεγονός ότι τα χτυπήματα όλων των χαρακτήρων - και τα νορμάλ, και τα ειδικά, και οι συνδυασμοί τους - δείχνουν να αφαιρούν αναλογικά περισσότερη ενέργεια από τον αντίπαλο. Δεν ήταν ασύνηθες στα ματς και παίξαμε ή παρακολουθήσαμε οι γύροι να τελειώνουν μέσα σε 20-25 δευτερόλεπτα, γεγονός που σημαίνει πως τις άστοχες επιλογές τους οι παίκτες τις "πληρώνουν" ακριβά και πως η τακτική θα παίζει (ειδικά στο υψηλό επίπεδο ανταγωνισμού) μεγαλύτερο ρόλο αυτή τη φορά.

Όσον αφορά στους μηχανισμούς παιχνιδιού που αναλαμβάνουν την εξέλιξη της σειράς των Street Fighter συνολικά... η εικόνα του SFV είναι αυτή τη στιγμή ανάμικτη. Από τη μία πλευρά οι κινήσεις Ultra και οι κινήσεις Focus (που επέτρεπαν την εκτέλεση ενός πανίσχυρου χτυπήματος και την προσωρινή "απορρόφηση" άλλων αντίστοιχα) δεν υφίστανται πια με τη μορφή που είχαν και οι παίκτες που τις είχαν συνηθίσει κι ενσωματώσει στη στρατηγική τους θα πρέπει... έτσι απλά να τις ξεχάσουν. Τη θέση τους έχουν πάρει οι κινήσεις που εκτελούνται και "καταναλώνουν" τον νέο μετρητή "V", ο οποίος "χτίζεται" μεν όταν ο παίκτης δέχεται χτυπήματα, αλλά αξιοποιείται πλέον με ειδικές κινήσεις που ποικίλλουν από χαρακτήρα σε χαρακτήρα. Οι ειδικές αυτές κινήσεις μεταβάλλουν, με τη σειρά τους, διαφορετικά πράγματα από χαρακτήρα σε χαρακτήρα - οπότε, για μία ακόμη φορά, ο παίκτης υποχρεούται όχι μόνο να εξοικειωθεί με τις επιλογές που έχει ο ίδιος με τον δικό του μετρητή "V", αλλά και με τις επιλογές που γίνονται διαθέσιμες στον κάθε φορά διαφορετικό αντίπαλο χαρακτήρα.


Αυτό που παραμένει πάντα ως επιλογή είναι οι "ενισχυμένες" (ΕΧ) στάνταρ κινήσεις μέσω του μετρητή "S", οι οποίες όμως "καταναλώνουν" από αυτόν συνεχώς και στερούν από τον παίκτη την επιλογή της πλησιέστερης κίνησης στις παλαιότερες Ultra: της εντυπωσιακής Critical Art, η οποία απαιτεί πλήρη την ενέργεια που έχει συγκεντρώσει ο μετρητής "S" και την καταναλώνει ολόκληρη. Σε υψηλό επίπεδο αναμετρήσεων, με άλλα λόγια, σπάνια θα βλέπουμε ολοκλήρωση σύγκρουσης με Critical Art, παρ' εκτός κι αν ο παίκτης σε όλη τη διάρκειά της χρησιμοποιεί μόνο τις κινήσεις του μετρητή "V".

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ