E3 2010: Άγνωστα τα Natal και PS Move

Σύμφωνα με έρευνες των Nielsen και OTX - αλλά λογικό

Σε μία ανακοίνωση που μπορεί να έχει ή να μην έχει ιδιαίτερη σημασία για τη μελλοντική εμπορική πορεία των δύο συστημάτων χειρισμού με ανίχνευση κίνησης των Sony και Microsoft - των PlayStation Move και Natal - η εταιρεία ερευνών Nielsen κατέληξε σε μερικά ενδιαφέροντα συμπεράσματα σχετικά με τα δύο επερχόμενα προϊόντα. Σύμφωνα με ερωτηματολόγιο που συμπληρώθηκε από "περισσότερους των 2400 ενεργούς gamers" (αυτό σημαίνει πιθανώς... 2405 συμμετοχές στη γλώσσα του survey marketing), μόνο το 21% εξ αυτών γνώριζαν σχετικά με το Natal και μόνο το 23% σχετικά με το PlayStation Move.

Αν μόνο ένας στους πέντε gamers γνωρίζει για τα Natal και PS Move, όμως, η κατάσταση φαίνεται να είναι απείρως δυσκολότερη για τις Sony και Microsoft αν τα ευρήματα ανάλογης έρευνας από την OTX Gameplan ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Κι αυτό γιατί η έρευνα αυτή - που έγινε σε δείγμα 2000 καταναλωτών εν γένει κι όχι απαραίτητα ασχολούμενων με τα games - διατείνεται πως μόνο το 8% των ερωτηθέντων προτίθεται να αγοράσει το Natal και μόνο το 6% το PlayStation Move. Τα ποσοστά είναι πάρα πολύ χαμηλά και επαληθεύουν τον προβληματισμό πολλών αναλυτών, που ισχυρίζονται πως τόσο η ιαπωνική, όσο και η αμερικανική εταιρεία έχουν πολύ δρόμο μπροστά τους μέχρι να συγκινήσουν το ευρύ κοινό - όπου βρίσκονται τα σοβαρά κέρδη - κι όχι μόνο τους ήδη gamers με τα PS Move και Natal.

Τα ευρήματα και των δύο ερευνών, πάντως, δεν κρίνονται ως αφύσικα. Αν εξαιρέσει κανείς τις περυσινές παρουσιάσεις των PS Move και Natal από τις κατασκευάστριες εταιρείες τους, και τα δύο συστήματα χειρισμού με ανίχνευση κίνησης είχαν παραμείνει στο περιθώριο της δημοσιότητας όλο αυτό το διάστημα. Ούτε η Sony ούτε η Microsoft έχουν προβεί σε λεπτομέρειες, μεγάλες παρουσιάσεις και φυσικά σε καμία εμπορική προώθηση των δύο. Λογικό, με άλλα λόγια, μόνο το κοινό που ενημερώνεται από Web sites και εξειδικευμένα περιοδικά να γνωρίζει για τα δύο προϊόντα μέχρι στιγμής. Από το Σεπτέμβριο, ωστόσο, που και τα δύο θα είναι έτοιμα να εμφανιστούν στα καταστήματα και οι εταιρείες τους τα προωθήσουν διαφημιστικά, τα μέσα ενημέρωσης τα παρουσιάσουν και αναλύσουν κλπ., η παρούσα κατάσταση αναμένεται ν' αλλάξει. Θα αλλάξει αρκετά; Ίδωμεν!

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ