Αντίο, Flight Simulator

Δεν έχει μόνο σε θέσεις εργασίας απώλειες η οικονομική δυστοκία που βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη - προς το παρόν - στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού. Έχει και σε κάθε είδους προϊόντα, σε υπηρεσίες, σε ο,τιδήποτε σχετίζεται με τις θέσεις εργασίας που χάνονται στο πνεύμα των περικοπών. Λογικό. Μερικές απώλειες όμως έχουν μεγαλύτερο "ειδικό βάρος", αν μη τί άλλο λόγω ιστορικότητας - και μία τέτοια σημειώθηκε προχθές κατά την αναδιάρθρωση του τμήματος digital entertainment της Microsoft, όταν αποφασίστηκε να αναστείλει τη λειτουργία της η δημιουργική ομάδα Aces Studio, η οποία ήταν υπεύθυνη για την ανάπτυξη της θρυλικής σειράς των Flight Simulator.

Θα ήταν σχεδόν ιεροσυλία να αναλύσει κανείς η στήλη πόσο σημαντική απώλεια είναι η συγκεκριμένη για το χώρο του gaming: το FS είναι ο τίτλος που δημιούργησε στην ουσία όχι μόνο την κατηγορία των εξομοιωτών πτήσης, αλλά των... εξομοιωτών οποιουδήποτε είδους για την οικιακή αγορά. Η πρώτη του έκδοση κυκλοφόρησε το Νοέμβριο του 1982, γεγονός που - για να δώσει η στήλη μια αίσθηση... κλίμακας - το καθιστά παλαιότερο από την πρώτη έκδοση του Word και τα πρώτα Windows, αλλά και το μακροβιότερο franchise προϊόντος στην τριαντάχρονη σχεδόν πορεία της αμερικανικής εταιρείας.

Είναι αλήθεια ότι, τα τελευταία 5 ή 6 χρόνια, οι διάφορες εκδόσεις του Flight Simulator βελτιώνονταν και εμπλουτίζονταν, δεν είχαν όμως ακριβώς... "σπάσει ταμεία", περιοριζόμενες σε ένα απόλυτα πιστό, αληθινά φανατικό αλλά εν τέλει αριθμητικά μικρό κοινό. Ακόμη και με αυτό ως δεδομένο, ωστόσο, η απουσία του δεν παύει να αποτελεί πλήγμα για τον κόσμο του PC gaming συνολικά. Όπως και η πρόσφατη διάλυση της Ensemble, της εταιρείας που δημιούργησε τα Age of Empires, η αναστολή λειτουργίας της Aces Studio είναι σαφώς "σημάδι των καιρών". Καιρών που η στήλη δεν είναι πια καθόλου βέβαιη ότι θα καταστούν ξανά ενδιαφέροντες για τους gamers εκείνους που αγαπούν το "εγκεφαλικό" gameplay...

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ