Jump Force

Μεγάλη παραγωγή μα... χαμένη ευκαιρία

Είδος: Fighting
Φορμά: PC,Playstation4,Xbox One
Τιμή: €69,99

Εταιρία: Namco
Διανομή: Bandai Namco Entertainment

Η Bandai-Namco έχει διαθέσει στην αγορά έναν αριθμό από προσεγμένα, κορυφαία fighting games από τότε που η πρώτη εξαγόρασε την δεύτερη - μέσα στην ίδια χρονιά, δε, την περσινή, τα ασυζητητί δύο καλύτερα: το Dragonball FighterZ και το Soul Calibur VI. Είναι κατανοητό ή ακόμη και αναμενόμενο, ίσως, η αυτοπεποίθηση που άντλησε η εταιρεία από την επιτυχία αυτών των δύο τίτλων (και του Tekken 7 νωρίτερα) να την οδήγησε στην δημιουργία και μιας παραγωγής πειραματικής που "στα χαρτιά" θα πρέπει να φαινόταν ως πολύ καλή ιδέα: η συγκέντρωση περισσότερων από 40 διαφορετικών χαρακτήρων anime και manga, από διάφορες σειρές comics και video games, στον ίδιο τίτλο και η σύγκρουση μεταξύ τους σε ομάδες των τριών είναι κάτι που όλοι φανταστήκαμε ως συναρπαστικό θέαμα κάποια στιγμή. Πόσο μάλλον με την σημερινή τεχνολογία απεικόνισης κι ελέγχου.

To Jump Force είναι αυτή η πειραματική παραγωγή - η οποία, ωστόσο, έχει υλοποιηθεί με τρόπο τόσο τυπικό (στην καλύτερη περίπτωση) ή τυπικό (στην χειρότερη) που δεν πλησιάζει ποτέ στην προοπτική επιτυχίας που η κεντρική ιδέα θα μπορούσε να έχει. Αυτό δυστυχώς ο παίκτης το εισπράττει από πολύ νωρίς, καθώς το "σεναριακό" τμήμα του τίτλου είναι συγκεχυμένο, συχνά ακατανόητο και σίγουρα όχι συναρπαστικό: αντί να αποδίδει την βασικού επιπέδου υπόθεσή του με προκαθορισμένες σεκάνς σε anime στυλ και ταιριστή ομιλία, όπως θα περίμενε κανείς από παραγωγή ΑΑΑ που κυκλοφορεί έναν χρόνο μετά από το Dragonball FighterZ, φέρνει τον παίκτη αντιμέτωπο με... διαλόγους κειμένου και αρκετή κάθε φορά αναμονή ανάμεσα στις συγκρούσεις. Όχι η καλύτερη πρώτη εντύπωση, λοιπόν.


Η σύγχυση συνεχίζεται, ωστόσο, και σε άλλους τομείς. Ένας σημαντικός είναι αυτός της ίδιας της δομής του τίτλου: αξιοποιεί την προσέγγιση του "κεντρικού κόμβου" απ' όπου προσφέρονται όλες οι δραστηριότητες και επιλογές παιχνιδιού, ο αρχάριος παίκτης ωστόσο είναι εύκολο να "χαθεί" και να μην μπορεί να καταλάβει τί πρέπει να κάνει για να αποκαλύψει περισσότερο από το περιεχόμενο του τίτλου. Σε όλα αυτά η αναμονή για την μετάβαση στις διαφορετικές οθόνες επιλογών και μηνυμάτων επίσης δυσαρεστεί. Μπορεί με γενναίες ενημερώσεις του τίτλου πολλά από αυτά τα ζητήματα να διορθωθούν, για την ώρα ωστόσο απλώς εκπλησσόμαστε που ορισμένα από αυτά πέρασαν τον ποιοτικό έλεγχο της Bandai-Namco χωρίς να προβληματίσουν τους δημιουργούς.