Αναζητούνται θεατές: Πώς θα γεμίσουν ξανά τα σινεμά; Η Tulip Entertainment απαντά

Η Μαριλίζα Τοτόμη, γενική διευθύντρια της εταιρίας διανομής Tulip Entertainment απαντά στις ερωτήσεις του "α" στο πλαίσιο του ρεπορτάζ όπου αναζητούνται χειροπιαστές λύσεις για το μέλλον του κινηματογράφου.

moonage_daydream_screening1 ©Thaleia Galanopoulou

Σε μια κρίσιμη συγκυρία για το μέλλον των σκοτεινών αιθουσών, ξεκινάμε στο "α" ένα εκτεταμένο ρεπορτάζ στο πλαίσιο του οποίου συνομιλούμε με τους ανθρώπους της αγοράς, αναζητώντας χειροπιαστές λύσεις που θα διασφαλίζουν την ύπαρξη του κινηματογράφου στην Ελλάδα.

Στη σειρά των άρθρων που θα δημοσιεύονται τις επόμενες εβδομάδες και έχει ήδη ξεκινήσει, συνεχίζουμε με την εταιρία διανομής Tulip Entertainment και τη γενική διευθύντρια Μαριλίζα Τοτόμη η οποία απαντά στις ερωτήσεις του "α". Το συνολικό σκεπτικό του ρεπορτάζ μπορείτε να το βρείτε εδώ, ενώ όλες οι απαντήσεις των συμμετεχόντων θα βρίσκονται εδώ.

Η κυρία Τοτόμη επέλεξε να τοποθετηθεί συνολικά επί των ερωτημάτων που της θέσαμε, έτσι ακολουθεί παρακάτω η απάντηση που μας έστειλε.

ticket_to_paradise_screening
©Studio Panoulis

"Η πανδημία επέσπευσε μια αλλαγή που διαφαινόταν τον τελευταίο καιρό, την άνοδο της οικιακής διασκέδασης, μέσα από πλατφόρμες. Η απότομη όμως αλλαγή αυτή είναι λογικό να έφερε μία διαστρεβλωμένη εικόνα της υπέρμετρης 'βολής' στον καναπέ.
Το σινεμά είναι εδώ και θα παραμείνει. Έχει περάσει κι άλλες κρίσεις, ενδεχομένως μεγαλύτερες.

Ολόκληρη η αγορά, όχι μόνο η Ελλάδα, βρίσκεται σε αυτή τη μεταβατική περίοδο από την οποία μαθαίνουμε, ως παραγωγοί, ως διανομείς, ως αιθουσάρχες, κατά κύριο λόγο από το κοινό μας, το τι θέλει να παρακολουθήσει και πώς. Από το είδος των ταινιών μέχρι τις ειδικές 'μεγάλες' οθόνες.

Οι ταινίες που φτιάχνονται για τη μεγάλη οθόνη δεν μπορούν παρά να βλέπονται αποκλειστικά σε αυτή: με τέλειες συνθήκες προβολής, με παρέα όχι μόνο τους φίλους μας αλλά και τους αγνώστους που μοιραζόμαστε την εμπειρία.
Η Γιορτή του Σινεμά ήταν μία πρώτη ένδειξη της διάθεσης επιστροφής. Θα γίνουν κι άλλες ενέργειες σε αυτή την κατεύθυνση.

Τρέχουμε αυτή τη μεταβατική χρονιά με 70% περισσότερα εισιτήρια από πέρσι, που ήμασταν κλειστά για 5 μήνες. Και το αντίστοιχο διάστημα Ιουν-Δεκ τρέχει με 20% άνοδο.

Μαριλίζα Τοτόμη"

moonage_daydream_screening2
©Thalia Galanopoulou

 

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Τζόρνταν, Γκουαντανίνο και Παρκ Τσαν-γουκ στις 31ες Νύχτες Πρεμιέρας

Οι πολυαναμενόμενες ταινίες και όλα τα νεότερα από το Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας.

ΓΡΑΦΕΙ: ΓΙΑΝΝΗς ΚΑΝΤΕΑ-ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟς
18/09/2025

"Αυτές οι Νύχτες Μένουν": Η αφίσα του 31ου Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας

Φέτος η εικαστική ταυτότητα του θεσμού βάζει στο επίκεντρο την επιθυμία.

Ένα Μεγάλο Όμορφο Τολμηρό Ταξίδι

Ο weird νεορομαντισμός του Τσάρλι Κάουφμαν εμπνέει μια ενοχλητικά εκκεντρική και σιροπιασμένη "ψυχαναλυτική" δραμεντί, βραχυκυκλωμένη από τα μοντέρνα αφηγηματικά της τερτίπια. | Powered by Uber.

Η Λεωφόρος της Δύσης

Ένα αξεπέραστο, πολυεπίπεδο αριστούργημα κι ένα από τα "πετράδια του στέμματος" του κλασικού αμερικανικού σινεμά. | Powered by Uber.

Μαύρη Φάλαινα

Ο άνθρωπος και η φύση, το παρελθόν και το παρόν, αλλά και ένας πραγματικός κι ένας αόρατος κόσμος αντιπαρατίθενται σε ένα ατμοσφαιρικό θρίλερ τυλιγμένο σε βαθύ υπαρξιακό μυστήριο. | Powered by Uber.

Ο Μεσολαβητής

Θρίλερ με στιβαρό αφηγηματικό ρυθμό και καλοστημένη ίντριγκα, το οποίο χάνει τη συγκέντρωσή του όταν επιστρατεύει φλασάτες ανατροπές και κοινότοπες καταδιώξεις. | Powered by Uber.

Έρωτας στη Βαρκελώνη

Τα κλισέ της ρομαντικής δραμεντί λειτουργούν αποτελεσματικά και αβίαστα, φιλτραρισμένα μέσα από ένα προσεγμένο σενάριο, τρυφερά συναισθήματα και έναν γήινο πρωταγωνιστικό χαρακτήρα. | Powered by Uber.