Αναζητούνται θεατές: Πώς θα γεμίσουν ξανά τα σινεμά; Η Tulip Entertainment απαντά

Η Μαριλίζα Τοτόμη, γενική διευθύντρια της εταιρίας διανομής Tulip Entertainment απαντά στις ερωτήσεις του "α" στο πλαίσιο του ρεπορτάζ όπου αναζητούνται χειροπιαστές λύσεις για το μέλλον του κινηματογράφου.

moonage_daydream_screening1 ©Thaleia Galanopoulou

Σε μια κρίσιμη συγκυρία για το μέλλον των σκοτεινών αιθουσών, ξεκινάμε στο "α" ένα εκτεταμένο ρεπορτάζ στο πλαίσιο του οποίου συνομιλούμε με τους ανθρώπους της αγοράς, αναζητώντας χειροπιαστές λύσεις που θα διασφαλίζουν την ύπαρξη του κινηματογράφου στην Ελλάδα.

Στη σειρά των άρθρων που θα δημοσιεύονται τις επόμενες εβδομάδες και έχει ήδη ξεκινήσει, συνεχίζουμε με την εταιρία διανομής Tulip Entertainment και τη γενική διευθύντρια Μαριλίζα Τοτόμη η οποία απαντά στις ερωτήσεις του "α". Το συνολικό σκεπτικό του ρεπορτάζ μπορείτε να το βρείτε εδώ, ενώ όλες οι απαντήσεις των συμμετεχόντων θα βρίσκονται εδώ.

Η κυρία Τοτόμη επέλεξε να τοποθετηθεί συνολικά επί των ερωτημάτων που της θέσαμε, έτσι ακολουθεί παρακάτω η απάντηση που μας έστειλε.

ticket_to_paradise_screening
©Studio Panoulis

"Η πανδημία επέσπευσε μια αλλαγή που διαφαινόταν τον τελευταίο καιρό, την άνοδο της οικιακής διασκέδασης, μέσα από πλατφόρμες. Η απότομη όμως αλλαγή αυτή είναι λογικό να έφερε μία διαστρεβλωμένη εικόνα της υπέρμετρης 'βολής' στον καναπέ.
Το σινεμά είναι εδώ και θα παραμείνει. Έχει περάσει κι άλλες κρίσεις, ενδεχομένως μεγαλύτερες.

Ολόκληρη η αγορά, όχι μόνο η Ελλάδα, βρίσκεται σε αυτή τη μεταβατική περίοδο από την οποία μαθαίνουμε, ως παραγωγοί, ως διανομείς, ως αιθουσάρχες, κατά κύριο λόγο από το κοινό μας, το τι θέλει να παρακολουθήσει και πώς. Από το είδος των ταινιών μέχρι τις ειδικές 'μεγάλες' οθόνες.

Οι ταινίες που φτιάχνονται για τη μεγάλη οθόνη δεν μπορούν παρά να βλέπονται αποκλειστικά σε αυτή: με τέλειες συνθήκες προβολής, με παρέα όχι μόνο τους φίλους μας αλλά και τους αγνώστους που μοιραζόμαστε την εμπειρία.
Η Γιορτή του Σινεμά ήταν μία πρώτη ένδειξη της διάθεσης επιστροφής. Θα γίνουν κι άλλες ενέργειες σε αυτή την κατεύθυνση.

Τρέχουμε αυτή τη μεταβατική χρονιά με 70% περισσότερα εισιτήρια από πέρσι, που ήμασταν κλειστά για 5 μήνες. Και το αντίστοιχο διάστημα Ιουν-Δεκ τρέχει με 20% άνοδο.

Μαριλίζα Τοτόμη"

moonage_daydream_screening2
©Thalia Galanopoulou

 

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Κάουτερ Μπεν Χανία: "Όσα συμβαίνουν στη Γάζα μάς κάνουν όλους Παλαιστίνιους"

Η βραβευμένη στη Βενετία σκηνοθέτρια της "Φωνής της Χιντ Ρατζάμπ" μιλάει για την κινηματογραφική διαχείριση ενός σοκαριστικού αληθινού ντοκουμέντου, το οποίο μετέτρεψε σε πολιτικό θρίλερ και σε μια ηχηρή αντιπολεμική κραυγή.

ΓΡΑΦΕΙ: ΧΡΗΣΤΟς ΜΗΤΣΗς
05/12/2025

Μαρία Κομνηνού, ποια είναι τα must του 14ου Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου της Αθήνας;

Η Καλλιτεχνική Διευθύντρια μας παρουσιάζει τις προβολές και τις δράσεις που δεν πρέπει να χάσουμε τις πρώτες μέρες του φεστιβάλ.

Λώρη Λοϊζίδη, πώς είναι να φτιάχνεις ένα ελληνικό χριστουγεννιάτικο παραμύθι;

Με αφορμή την πρεμιέρα της νέας ταινίας του Χρήστου Κανάκη, "Τα Κάλαντα των Χριστουγέννων", το "α" συζήτησε με τον πρωταγωνιστή και σεναριογράφο Λώρη Λοϊζιδη.

Όλες οι κριτικές των νέων ταινιών της εβδομάδας

Η άποψη του "α" για τις πρεμιέρες που παίζονται στους κινηματογράφους από τις 4 Δεκεμβρίου.

"Τα Κάλαντα των Χριστουγέννων" ήχησαν νωρίτερα στην μεγάλη οθόνη

Επίσημη πρεμιέρα για την πολυαναμενόμενη Χριστουγεννιάτικη ταινία του Χρήστου Κανάκη.

Πέντε Νύχτες στου Φρέντι 2

Η δεύτερη ταινία του δημοφιλούς franchise κλείνει το μάτι στους θαυμαστές του τρόμου, αλλά δυστυχώς η πίτσα του Freddy Fazbear έχει ήδη κρυώσει.

Η Φωνή της Χιντ Ρατζάμπ

Αργυρό Λιοντάρι στη Βενετία για μια συγκινητική αντιπολεμική καταγγελία με συναρπαστική εξέλιξη και καταιγιστικό ρυθμό. Υποδειγματική μείξη ντοκιμαντέρ και μυθοπλασίας, η οποία αποφεύγει την παγίδα του εκβιαστικού μελοδράματος –σχεδόν– ολοκληρωτικά. | Powered by Uber.