Αναζητούνται θεατές: Πώς θα γεμίσουν ξανά τα σινεμά; Η Tulip Entertainment απαντά

Η Μαριλίζα Τοτόμη, γενική διευθύντρια της εταιρίας διανομής Tulip Entertainment απαντά στις ερωτήσεις του "α" στο πλαίσιο του ρεπορτάζ όπου αναζητούνται χειροπιαστές λύσεις για το μέλλον του κινηματογράφου.

moonage_daydream_screening1 ©Thaleia Galanopoulou

Σε μια κρίσιμη συγκυρία για το μέλλον των σκοτεινών αιθουσών, ξεκινάμε στο "α" ένα εκτεταμένο ρεπορτάζ στο πλαίσιο του οποίου συνομιλούμε με τους ανθρώπους της αγοράς, αναζητώντας χειροπιαστές λύσεις που θα διασφαλίζουν την ύπαρξη του κινηματογράφου στην Ελλάδα.

Στη σειρά των άρθρων που θα δημοσιεύονται τις επόμενες εβδομάδες και έχει ήδη ξεκινήσει, συνεχίζουμε με την εταιρία διανομής Tulip Entertainment και τη γενική διευθύντρια Μαριλίζα Τοτόμη η οποία απαντά στις ερωτήσεις του "α". Το συνολικό σκεπτικό του ρεπορτάζ μπορείτε να το βρείτε εδώ, ενώ όλες οι απαντήσεις των συμμετεχόντων θα βρίσκονται εδώ.

Η κυρία Τοτόμη επέλεξε να τοποθετηθεί συνολικά επί των ερωτημάτων που της θέσαμε, έτσι ακολουθεί παρακάτω η απάντηση που μας έστειλε.

ticket_to_paradise_screening
©Studio Panoulis

"Η πανδημία επέσπευσε μια αλλαγή που διαφαινόταν τον τελευταίο καιρό, την άνοδο της οικιακής διασκέδασης, μέσα από πλατφόρμες. Η απότομη όμως αλλαγή αυτή είναι λογικό να έφερε μία διαστρεβλωμένη εικόνα της υπέρμετρης 'βολής' στον καναπέ.
Το σινεμά είναι εδώ και θα παραμείνει. Έχει περάσει κι άλλες κρίσεις, ενδεχομένως μεγαλύτερες.

Ολόκληρη η αγορά, όχι μόνο η Ελλάδα, βρίσκεται σε αυτή τη μεταβατική περίοδο από την οποία μαθαίνουμε, ως παραγωγοί, ως διανομείς, ως αιθουσάρχες, κατά κύριο λόγο από το κοινό μας, το τι θέλει να παρακολουθήσει και πώς. Από το είδος των ταινιών μέχρι τις ειδικές 'μεγάλες' οθόνες.

Οι ταινίες που φτιάχνονται για τη μεγάλη οθόνη δεν μπορούν παρά να βλέπονται αποκλειστικά σε αυτή: με τέλειες συνθήκες προβολής, με παρέα όχι μόνο τους φίλους μας αλλά και τους αγνώστους που μοιραζόμαστε την εμπειρία.
Η Γιορτή του Σινεμά ήταν μία πρώτη ένδειξη της διάθεσης επιστροφής. Θα γίνουν κι άλλες ενέργειες σε αυτή την κατεύθυνση.

Τρέχουμε αυτή τη μεταβατική χρονιά με 70% περισσότερα εισιτήρια από πέρσι, που ήμασταν κλειστά για 5 μήνες. Και το αντίστοιχο διάστημα Ιουν-Δεκ τρέχει με 20% άνοδο.

Μαριλίζα Τοτόμη"

moonage_daydream_screening2
©Thalia Galanopoulou

 

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Ρενουάρ

Mινιμαλιστικό δράμα ελλειπτικής πλοκής, το οποίο, κρατώντας πάντα τα πόδια του στο έδαφος, αφήνει τις ονειρικές εικόνες του να παρασύρουν το θεατή σε μια μελαγχολικά συγκινητική διαδρομή ως την πόρτα της ενηλικίωσης. | Powered by Uber.

ΓΡΑΦΕΙ: ΧΡΗΣΤΟς ΜΗΤΣΗς
11/12/2025

Ο Βασιλιάς των Βασιλιάδων: Μια Ιστορία Από τον Κάρολο Ντίκενς

Βασικά μαθήματα θρησκευτικών για αρχάριους μέσα από μια αδρά σκιτσαρισμένη (κυριολεκτικά), συνοπτική εκδοχή της Καινής Διαθήκης. | Powered by Uber.

Keeper

Ατμοσφαιρικό μεν, απίστευτα ασυνάρτητο δε θρίλερ μεταφυσικού τρόμου, το οποίο ποζάρει και ως αντιρομαντική, αντισεξιστική, αλλά και ταξική καταγγελία. | Powered by Uber.

Το Δέντρο που Πληγώναμε

Λυρική και νοσταλγική ιστορία ενηλικίωσης, από τις τρυφερότερες του ελληνικού σινεμά, σε κερδίζει με την αφοπλιστικά "ναΐφ" ματιά της σε έναν κόσμο που έχει οριστικά χαθεί. | Powered by Uber.

"Ξανασταυρώνεται": Το εμβληματικό μυθιστόρημα του Νίκου Καζαντζάκη μεταφέρεται στη μεγάλη οθόνη

Το "α" ταξίδεψε στα Χανιά για να επισκεφθεί τα γυρίσματα της πρώτης ταινίας μεγάλου μήκους του Θοδωρή Παπαδουλάκη.

Η δεύτερη ζωή και το νέο πρόσωπο του κινηματογράφου Αθήναιον

Μετά από (σχεδόν) πλήρη ανακαίνιση και μία μεγάλη επένδυση, ο εμβληματικός κινηματογράφος αλλάζει εποχή.

Ελληνικό box office: Οι θεατές είπαν τα "Κάλαντα των Χριστουγέννων"

Παρά τις αντιρρήσεις των καιρικών φαινομένων, δυο ελληνικές ταινίες, ένα animation και ένα θρίλερ τρόμου έφεραν όλων των ειδών τους θεατές και πάλι στις αίθουσες, ζεσταίνοντας το γιορτινό κινηματογραφικό κλίμα.