Πως άνοιξαν τα "Lightyear" και "Το Τέλειο Αφεντικό" στο ελληνικό box office;

Ανάμεικτες εντυπώσεις άφησαν οι πρεμιέρες του προηγούμενου κινηματογραφικού τετραημέρου, στο οποίο επανέκαμψαν και οι επανεκδόσεις κλασικών τίτλων.

Lightyear10

Δυο θετικές (το άνοιγμα του "Τέλειου Αφεντικού", το κράτημα του "Top Gun") και δυο αρνητικές επιδόσεις (το άνοιγμα του "Lightyear", η συνέχεια του "Jurassic World") κατέβασαν την προσέλευση του τετραημέρου από τους 86.200 στους 72.000 θεατές, με τις επανεκδόσεις να επιστρέφουν δυναμικά. Το τελευταίο animation των Pixar και Disney είχε χλιαρή υποδοχή και στην άλλη άκρη του Ατλαντικού, αντίθετα από το "Jurassic World: Κυριαρχία", ενώ το "Τέλειο Αφεντικό" δίνει ελπίδες στους "καλλιτεχνικούς" τίτλους με κάποιο εμπορικό δέλεαρ (εδώ τον Χαβιέρ Μπαρδέμ) πως μπορούν να ξεκολλήσουν από τα τετραψήφια νούμερα.
Τα "Μαγνητικά Πεδία" έχουν βάλει πλέον στόχο τους 25.000 θεατές, το χαλκέντερο "Ενκάντο" συμπλήρωσε ένα πεντάμηνο συνεχών προβολών, ενώ το "Γεγονός" συνέχισε με 1.027 εισιτήρια (στα 10.866) και ο "Μετρητής Καρτών" με 937 (στα 6.177). Τέλος, το "Καλή Τύχη Λίο Γκράντε" άνοιξε με 1.043 εισιτήρια από 16 αίθουσες.

Ελληνικό box office 16-19/6:

1. Lightyear - 16.192 εισιτήρια (152 αίθουσες, 16.192 συνολικά)
2. Top Gun: Maverick - 15.768 εισιτήρια (99 αίθουσες, 202.238 συνολικά)
3. Jurassic World: Κυριαρχία - 13.754 εισιτήρια (119 αίθουσες, 64.513 συνολικά)
4. Το Τέλειο Αφεντικό - 10.003 εισιτήρια (18 αίθουσες, 10.003 συνολικά)
5. Υψηλή Ραπτική - 1.934 εισιτήρια (18 αίθουσες, 1.934 συνολικά)
6. Μερικοί το Προτιμούν Καυτό - 1.824 εισιτήρια (4 αίθουσες, 1.824 συνολικά)
7. Doctor Strange in the Multiverse of Madness - 1.535 εισιτήρια (17 αίθουσες, 230.233 συνολικά)
8. Ο Άγνωστος του Εξπρές - 1.498 εισιτήρια (4 αίθουσες, 1.498 συνολικά)
9. Μαγνητικά Πεδία - 1.240 εισιτήρια (12 αίθουσες, 18.181 συνολικά)
10. Ενκάντο: Ένας Κόσμος Μαγικός - 1.195 εισιτήρια (11 αίθουσες, 90.499 συνολικά)

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Χτύπος στην Καλύβα

Ατμοσφαιρικός και σεναριακά ευρηματικός όπως πάντα, ο δημιουργός της "Έκτης Αίσθησης" εκτροχιάζει το υποβλητικό θρίλερ του σε μια αδέξια, χοντροκομμένη παραβολή πάνω στον εγωισμό, τη θυσία και την κοινωνική "απομόνωση".

ΓΡΑΦΕΙ: ΧΡΗΣΤΟς ΜΗΤΣΗς
02/02/2023

Η Αυτοκρατορία του Φωτός

Γλυκόπικρα στρογγυλεμένο δράμα με σινεφίλ ευαισθησίες. Οσκαρικά υποψήφια φωτογραφία, ερμηνευτικό ρεσιτάλ της Ολίβια Κόλμαν, τα απλά και βασικά από τον σεναριογράφο – σκηνοθέτη Σαμ Μέντες ("American Beauty").

Μέρες Ξηρασίας

Πολιτική καταγγελία σκηνοθετημένη με σφρίγος σαν αποπνικτικό ψυχολογικό θρίλερ. Πλήθος φεστιβαλικών συμμετοχών και βραβείων, από τις Κάνες ως την Θεσσαλονίκη.

Καθαρτήριο

Σπονδυλωτό κοινωνικό δράμα με στοιχεία μαύρου χιούμορ. Έντονα αλληγορικό όσο και παντελώς άνισο, δυσκολεύεται να ενοποιήσει τη σκηνοθετική στιβαρότητα με τη σεναριακή αφέλεια.

Στον Ανοιχτό Δρόμο

Ο συννεφιασμένος ρεαλισμός της Κέλι Ρέιχαρντ, ο πίνακας του Άντριου Γουέιεθ "Christina’s world" και το απέραντο αμερικανικό τοπίο εμπνέουν ένα αργό, μελαγχολικό και υπνωτιστικό χρονικό θηλυκής ενηλικίωσης.

Δυο Φίλοι και Ένας Ασβούλης

Από τη μια μεριά μια απλοϊκά περιπετειώδες και αστεία ιστορία, κι από την άλλη μερικές… σουρεαλιστικές αφηγηματικές παρεμβάσεις προσφέρουν ένα στοιχειωδώς ενδιαφέροντα καρτουνίστικο συνδυασμό διανθισμένο με μουσική και τραγούδια.

"Χτίστες, νοικοκυρές και η οικοδόμηση της σύγχρονης Αθήνας" στη Μικρή Σκηνή της Στέγης

Δύο προβολές της ταινίας "Χτίστες, νοικοκυρές και η οικοδόμηση της σύγχρονης Αθήνας", που γύρισε τον κόσμο, θα φιλοξενηθούν στην Μικρή Σκηνή της Στέγης.