Οι ειδικές προβολές της εβδομάδας (24/2-2/3)

Ανακαλύψτε όλα τα κινηματογραφικά events που μας περιμένουν στις αίθουσες τις επόμενες μέρες.

Ποίηση χωρίς τέλος

Ανακαλύψτε όλα τα κινηματογραφικά events που μας περιμένουν στις αίθουσες την εβδομάδα 24/2-2/3.

ΑΦΙΕΡΩΜΑTA

ΖΕΤΑ, ΦΛΩΡΕΤΤΑ, ΝΙΚΗ
Στέγη Ιδρύματος Ωνάση, Λεωφ. Συγγρού 107, Νέος Κόσμος, Νέος Κόσμος, 2109005800. Είσ.: € 7, € 6 (μειωμ.), € 5 (ανεργίας, ΑμεΑ), € 12 (2 ταινίες ίδιας μέρας), € 16 (3 ταινίες ίδιας μέρας).

Πέμπτη 24
18.30 Ο Μελισσοκόμος (Θόδωρος Αγγελόπουλος, 1986)
21.30 Απουσίες (Γιώργος Κατακουζηνός, 1987)

Παρασκευή 25
17.30 Οι Δρόμοι της Αγάπης είναι Νυχτερινοί (Φρίντα Λιάππα, 1981)
20.00 Αμόκ (Ντίνος Δημόπουλος, 1963)
22.30 Singapore Sling (Νίκος Νικολαΐδης, 1990)

Σάββατο 26
17.00 Η Τιμή της Αγάπης (Τώνια Μαρκετάκη, 1984)
20.00 Ευδοκία (Αλέξης Δαμιανός, 1971)
23.00 Παραγγελιά (Παύλος Τάσιος, 1980)

Κυριακή 27
16.00 Μια Τρελλή Τρελλή Οικογένεια (Ντίνος Δημόπουλος, 1965)
18.50 Μπέττυ (Δημήτρης Σταύρακας, 1979) / Σπιρτόκουτο (Γιάννης Οικονομίδης, 2003)
21.50 Προσοχή Κίνδυνος (Γιώργος Σταμπουλόπουλος, 1983)

KINO ATHENS
Bios, Πειραιώς 84, 2103425335. Είσοδος ελεύθερη, € 12.50 (με προκράτηση για burger menu). Απαραίτητη η κράτηση θέσης.

Πέμπτη 24
21.00 Μικρού μήκους της Μαρίας Κουρκούτα: ΠΡΕΛΟΥΔΙΑ: 02, 03, 06, 07, 10 (ΑΝΑΛΥΖΑ) (2008-2012)/ Επιστροφή στην Οδό Αιόλου (Έξι Λαϊκές Ζωγραφιές) (2013) / Φαντάσματα Πλανιούνται Πάνω από την Ευρώπη (2016).
Ακολουθεί συζήτηση με τη σκηνοθέτρια και τη Νίκη Γιάνναρη.

ΜΠΛΕ ΔΕΥΤΕΡΕΣ ΣΤΗΝ ΑΝΔΟΡΑ
Ανδόρα, Σεβαστουπόλεως 117, Πανόρμου, 21069807965. Είσ.: € 5, € 8 (ημερήσιο), € 3 (προπώληση).

Δευτέρα 28
17.30 Mektoub, Αγάπη μου (Αμπντελατίφ Κεσίς, 2017)
20.30 Συνώνυμα (Ναντάβ Λαπίντ, 2019)
22.30 Ποίηση Χωρίς Τέλος (Αλεχάντρο Χοδορόφσκι, 2016)

ΦΕΣΤΙΒΑΛ

FILM O'CLOCK
Studio (Σπάρτης & Σταυροπούλου 33, Πλ. Αμερικής) με είσοδο: € 5, € 3 (φοιτητικό), € 10 (εβδομαδιαίο).

Τρίτη 1
20.00 Devil's Bride (Αρούνας Ζεμπρίουνας, 1976)

Τετάρτη 2
20.00 Water Like A Black Buffalo (Νταν Πίτα, Μίρτσεα Βερόιου, Γιουσούφ Αϊνταμπί, Πέτρε Μπόκορ & Αντρέι Καταλίν Μπαλεάνου, 1970)

ΕΙΔΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΒΡΑΔΙΕΣ ΔΗΜΟΥ ΒΥΡΩΝΑ
ΚΑΠΗ Αγίας Τριάδας Βύρωνα, Βουτζά 73 και Φλέμιγκ.
"Ο Χρυσοθήρας" (Τσάρλι Τσάπλιν, 1925) την Παρασκευή 25/2, στις 20.00. Ακολουθεί συζήτηση με τον καλλιτεχνικό διευθυντή των "Νυχτών Πρεμιέρας" Λουκά Κατσίκα. Είσοδος ελεύθερη.

ΤΑΙΝΙΟΘΗΚΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
Ιερά Οδός 48 & Μεγ. Αλεξάνδρου 134-136, Κεραμεικός, 2103609695.
Οι μικρού μήκους ταινίες "Κοινές Πτήσεις" (Φρανσίσκο Μάρκεθ) και  "Άνθρωποι και Νεράιδες" (Presplorers) την Τετάρτη 2/3, στις 18.30, στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας Υδροτόπων. Είσοδος ελεύθερη.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Ελληνικό box office: Ράιαν Γκόσλινγκ εναντίον Γκάρφιλντ

Σε μια εβδομάδα όπου τα σινεμά υπολειτουργούσαν και οι θεατές είχαν το νου τους στον οβελία, ο "Γκάρφιλντ" κέρδισε τις εντυπώσεις, ενώ δυναμικό ήταν το άνοιγμα του "Κασκαντέρ" από την Δευτέρα του Πάσχα.

ΓΡΑΦΕΙ: ΧΡΗΣΤΟς ΜΗΤΣΗς
10/05/2024

Είναι επίσημο: Έρχονται νέες ταινίες "Άρχοντα των Δαχτυλιδιών"

Το στούντιο της Warner Bros. έδωσε το πράσινο φως για την ανάπτυξη δύο ταινιών υπό την επίβλεψη του Πίτερ Τζάκσον.

Το Cine Paris επέστρεψε! Δείτε πώς άλλαξε το ιστορικό θερινό σινεμά

Βρεθήκαμε στην άτυπη "πρόβα τζενεράλε" του πλήρως ανανεωμένου κινηματογράφου ο οποίος ανοίγει ξανά από το Cinobo.

Arkadiko Film Festival: Στο "Any Day Now" του Χαμί Ραμεζάν το Βραβείο Κοινού

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία το online φεστιβάλ που διοργάνωσε το Cinobo μαζί με τα Filmin και MyMovies, ενώνοντας το παρελθόν με το παρόν του ευρωπαϊκού σινεμά.

Τζέσικα Χάουσνερ: "Υπάρχει μια κοινωνικά υστερική εμμονή για ομορφιά"

Η Αυστριακή σκηνοθέτρια του "Club Zero" μιλάει για τη στιλάτη και διεισδυτική σάτιρά της με πρωταγωνίστρια τη Μία Γουασικόφσκα, η οποία έκανε πρεμιέρα στο περσινό Φεστιβάλ Καννών.

Το Βασίλειο του Πλανήτη των Πιθήκων

Σίκουελ με ποιότητες ικανές να διατηρήσουν το ικανοποιητικό επίπεδο του αναβιωτικού franchise, το οποίο όμως αποδυναμώνεται από την ανοικονόμητη σκηνοθεσία και το άνισο γράψιμό του.

Club Zero

Κοινωνική σάτιρα με έντονα σαρδόνιο χιούμορ και weird σκηνοθετικό στιλιζάρισμα. Αν και θεματικά ενδιαφέρουσα, η ψυχρότητά της μοιάζει εκβιαστική και η πικρή ειρωνεία της επιτηδευμένη.