Το "Τόσο πολύ νερό, τόσο κοντά στο σπίτι" είναι ένα έργο που μας έκανε να αγαπήσουμε τον Ρέιμοντ Κάρβερ. Ο Θωμάς Μοσχόπουλος ανέβασε το έργο, το 2006, στο θέατρο Αμόρε και όσοι δεν γνωρίζαμε τον Αμερικανό ποιητή και πεζογράφο, ήρθαμε σε επαφή με έναν αντιρρητορικό, υπαινικτικό συγγραφέα, μαέστρο της ανθρώπινης ψυχής. Ο Ρέιμοντ Κάρβερ θεωρείτε ανανεωτής του διηγήματος στα τέλη του εικοστού αιώνα, δεξιοτέχνης της μικρής φόρμας και άσκησε μεγάλη επιρροή στην Αμερικάνικη λογοτεχνία. Ο αναγνώστης κοιτάζει τα πρόσωπα των έργων του με συμπόνοια, όπως ακριβώς το επιβάλλει η πένα του συγγραφέα, που στο βάθος της κρατά με σεμνότητα κάποιο δάκρυ. Πολλές φορές, σε όλο τον κόσμο, κείμενά του έχουν μεταφερθεί στο θέατρο, ενώ ο σπουδαίος Αμερικανός σκηνοθέτης Ρόμπερτ Άλτμαν γύρισε το 1993 την εξαιρετική ταινία "Στιγμιότυπα" (Short Cuts ) βασισμένη σε διηγήματά του.
Ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα από το ύφος του Κάρβερ θα μας δώσει το "Να ακούς το χιόνι να πέφτει", μια παράσταση βασισμένη σε έξι διηγήματα του. Η παράσταση αναμένεται να κάνει πρεμιέρα, την Τετάρτη 4 Μαΐου, στο Studio Μαυρομιχάλη. Ο Δημήτρης Καταλειφός σκηνοθετεί και πρωταγωνιστεί στην παράσταση, μαζί με τους Στέλλα Κρούσκα, Βασιλίνα Κατερίνη και Δημήτρη Τσιγκριμάνη. Είναι μια παραγωγή του "Νέου Λόγου" της ομάδας του Φώτη Μακρή που ιδρύθηκε το 1995 και από το 2008 έχει δημιουργήσει τη δική της θεατρική στέγη στο Studio Μαυρομιχάλη. Έχει αναγνωρίσιμη καλλιτεχνική ταυτότητα, διακριτό στίγμα, βλέμμα στραμμένο στην κοινωνία και σε όλα όσα μπορούν να γεννήσουν μια όμορφη αλληλεπίδραση με το κοινό.