Ο Οδυσσέας Παπασπηλιόπουλος επιλέγει το ρόλο του σκηνοθέτη εκτός από αυτόν του ηθοποιού τα τελευταία χρόνια και οι προτάσεις του μαρτυρούν το ενδιαφέρον του για τη ζωή σπουδαίων ιστορικών προσωπικοτήτων, κάτι που φέτος γίνεται ακόμα πιο εμφανές χάρη στα τρία σπουδαία έργα που ανεβάζει. Στην τρίτη του χρονιά, το "Master Class" του Τέρενς ΜακΝάλι που χάρισε στη Μαρία Ναυπλιώτου το 1ο βραβείο γυναικείου ρόλου στα Θεατρικά Βραβεία Κοινού του "α" έχει μετακομίσει στο Παλλάς συνεχίζοντας τη σαρωτική επιτυχία του. Η καθηλωτική ερμηνεία της στο ρόλο-πρόκληση της Μαρίας Κάλλας ξεδιπλώνεται με φόντο το σεμινάριο που δίδαξε η ντίβα της όπερας στη Νέα Υόρκη το 1970. Προλαβαίνετε τις τελευταίες παραστάσεις μέχρι τις 28/1.
Στο Θέατρο "Κατερίνα Βασιλάκου" σκηνοθετεί τη "Μηχανή του Τούρινγκ" του Μπενουά Σολέ, που επικεντρώνεται στη ζωή του εκκεντρικού και επιδραστικού μαθηματικό του 20ού αιώνα, Άλαν Τούρινγκ. Η τραγική ιστορία του άνδρα στον οποίο χρωστάμε τη δημιουργία των ηλεκτρονικών υπολογιστών αλλά και την επίσπευση της λήξης του β΄ παγκοσμίου πολέμου, καθώς ήταν αυτός που έσπασε τον κώδικα των Ναζί εργαζόμενος στη βρετανική αντικατασκοπεία, ανεβαίνει στη σαρωτική σκηνοθεσία του Παπασπηλιόπουλου και με τη συναρπαστική ερμηνεία του Ορφέα Αυγουστίδη.
Τέλος, τον Φεβρουάριο θα διασκευάσει τον δημοφιλή "Αμαντέους" του Πίτερ Σάφερ, που γράφτηκε με αφορμή μια φήμη του 19ου αιώνα για τη δολοφονία του Μότσαρτ από τον σύγχρονό του συνθέτη και ανταγωνιστή του Αντόνιο Σαλιέρι. Στην παράσταση θα πρωταγωνιστήσει ένας ωραίος θίασος: Γιάννης Κότσιφας, Μαίρη Μηνά, Γιάννης Νιάρος, Γιώργος Τριανταφυλλίδης, Νίκος Ψαρράς, ενώ η μουσική του Μότσαρτ θα ερμηνεύεται ζωντανά από ένα κουιντέτο εγχόρδων, σε πρωτότυπες μεταγραφές των έργων του συνθέτη (Δημοτικό Θέατρο Πειραιά, από 2/2).
Περισσότερες πληροφορίες
Η μηχανή του Τούρινγκ
Ένα έργο εμπνευσμένο από τη ζωή του Άλαν Τούρινγκ, του επιδραστικού μαθηματικού και δημιουργού μιας πρωτότυπης μηχανής σκέψης που με τα χρόνια θα εξελισσόταν στον σημερινό υπολογιστή.
Master Class
Ένας μονόλογος-πρόκληση για κάθε ηθοποιό αυτός της Μαρίας Κάλλας, αυτοβιογραφικός, αποκαλυπτικός για τα μυστικά της όπερας και της μεγάλης ντίβας, βασισμένος στο σεμινάριο που δίδαξε στη Μουσική Σχολή Τζούλιαρντ της Νέας Υόρκης το 1970.