
Μια υβριδική όπερα εμπνευσμένη από τον «Οιδίποδα Τύραννο» του Σοφοκλή που συνδυάζει κινηματογράφο, ηλεκτροακουστικά περιβάλλοντα και new media είναι το «Oedipus: Sex with Mum was Blinding» της Έλλης Παπακωνσταντίνου που ξεκινά κύκλο παραστάσεων (από 4/4) στο CCRMA: Center for Computer Research in Music and Acoustics, του Πανεπιστημίου του Stanford. Η σκηνοθεσία και το λιμπρέτο είναι δικά της, η πρωτότυπη μουσική σύνθεση του Τηλέμαχου Μούσα και της υποψήφιας για βραβείο grammy, Julia Kent, η οποία μάλιστα παίζει ζωντανά τσέλο στην παράσταση.
Κάθε παράσταση ομάδας της Odc Ensemble κρύβει εκπλήξεις και στοχεύει σε θεάματα εσωτερικών κραδασμών με την πεποίθηση πως το θέατρο σφυρηλατεί μια τέχνη επιβίωσης. Το πολύ ενδιαφέρον στην νέα τους παραγωγή είναι το γεγονός ότι η παράσταση περιλαμβάνει πειράματα από το χώρο της σύγχρονης νευροεπιστήμης στα οποία καλείται να συμμετάσχει το κοινό. Πώς συνδέεται η επιστήμη με το θέατρο; Θα το μάθει και το ελληνικό κοινό τον ερχόμενο Σεπτέμβρη καθώς το «Oedipus: Sex with Mum was Blinding» θα παιχτεί στο θέατρο Ολύμπια με Έλληνες κι Αμερικανούς συντελεστές.

Η Έλλη Παπακωνσταντίνου φιλοξενήθηκε για έξι μήνες στο Πανεπιστημίου του Stanford έχοντας τιμηθεί με το FULBRIGHT ARTIST’S AWARD 2018-19 προκειμένου να εκπονήσει εξάμηνη έρευνα ως Visiting Scholar. Αποτέλεσμα της έρευνας αυτής είναι η συγκεκριμένη παράσταση και αποτελεί μέρος τριλογίας «Revolt Αthens», «Το Σπήλαιο». Οι δύο πρώτες παραστάσεις του τρίπτυχου βρίσκονται σε περιοδεία και παρουσιάζονται με επιτυχία στο εξωτερικό αποσπώντας σημαντικές διακρίσεις (1st Prize Award – BEFestival 2017 for the REP UK, για την παράσταση REVOLT ATHENΣ, ενώ το Σπήλαιο πρόσφατα βραβεύτηκε με το MusicTheatreNOW international Award 2018 edition).