Imagining Greece: Tourism & Nation Branding 1945-1989

Στόχος είναι η ανάδειξη της εξέλιξης του τουρισμού στη χώρα μας κατά τη διάρκεια του Ψυχρού Πολέμου μέσα από τις καμπάνιες τουρισμού και την επικοινωνία της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού της εποχής. Το «Ταξίδι στην Ελλάδα» αναδεικνύεται μέσα από μία πλούσια οπτικοακουστική συλλογή που καλύπτει 5 δεκαετίες και παρουσιάζει το αίσθημα προσμονής του ταξιδιώτη, αλλά και εικόνες, συναισθήματα και εμπειρίες που βιώνει μέσα από διαδρομές προς πολλαπλούς ελληνικούς προορισμούς. Όπως κάθε ενδιαφέρον ταξίδι, η έκθεση προσφέρει πολλούς εναλλακτικούς δρόμους για την εξερεύνηση της Ελλάδας, αλλά και διαφορετικά ερεθίσματα.