Gran Turismo Sport: νέα αναβάθμιση, νέο υλικό

Και ο πιθανός δρόμος που θα ακολουθήσει η Sony με τον τίτλο γίνεται σιγά-σιγά σαφέστερος

Πιστή στην υπόσχεση που είχε δώσει να αναβαθμίζει το GT Sport και να εμπλουτίζει τακτικά το περιεχόμενό του, η Polyphony Digital έκανε διαθέσιμο στους κατόχους PS4/PS4 Pro την πρώτη σχετική ενημέρωση για το 2018. Πέρα από τις μικροδιορθώσεις, ρυθμίσεις και θετικές αλλαγές που υλοποιεί σε διάφορα υπάρχοντα στοιχεία του νέου Gran Turismo, η ενημέρωση αυτή προσθέτει μία σειρά από νέα - κάποια από τα οποία θα χαροποιήσουν ιδιαίτερα όχι μόνο τους φίλους παλαιότερων GT, αλλά και της αγωνιστικής αυτοκίνησης γενικότερα.

Στo τμήμα Campaign του τίτλου, στην επιλογή παιχνιδιού GT League, έχουν προστεθεί νέοι αγώνες, οι "Raptor Survival" (Beginner), "J-Sport Meeting" (Amateur), "La Festa Cavallino" (Professional) και "Gr.3 Endurance Series" (Endurance). Στις αγωνιστικές πίστες προστίθεται η περίφημη Αutodromo Nazionale στην Monza (με μία παραλλαγή της), καθώς και έξι νέες διαδρομές στην Lago Maggiore. Η πίστα της Monza προστίθεται και στα Scapes, έτσι ώστε να μπορεί να την χρησιμοποιήσει κανείς ως υπόβαθρο για εικονική φωτογράφηση.

Η νέα αυτή ενημέρωση του GT Sport προσθέτει ωστόσο και 10 νέα αυτοκίνητα στον τίτλο, μερικά από τα οποία είναι ιστορικής σημασίας και συλλεκτικής αξίας, ενώ άλλα κατ' εξοχήν αξιοπρόσεκτα για τις επιδόσεις τους. Πρόκειται για τα Toyota Supra RZ '97 (N300), Toyota 2000GT '67 (N200), Toyota FT-1 (Gr.X), Jaguar Xj13 '66 (Gr.X), McLaren F1 '94 (N600), Ferrari 512BB '76 (N400), Ferrari 330 P4 '67 (Gr.X), Lamborghini Diablo GT '00 (N600), Ford Ford GT '06 (N600) και Dodge Viper GTS '02 (N500).

Με... αυτά και μ' εκείνα, πάντως, σιγά-σιγά δείχνει να αποσαφηνίζεται η προσέγγιση που σκοπεύουν να ακολουθήσουν οι Sony και Polyphony Digital όσον αφορά στο - βραχυπρόθεσμο και μεσοπρόθεσμο τουλάχιστον - μέλλον του GT Sport και της σειράς γενικότερα: με τακτικές αναβαθμίσεις που θα προσφέρονται δωρεάν (έτσι ώστε να απαντηθούν οι ενστάσεις που υπήρχαν τον Οκτώβριο σχετικά με το αρχικά περιορισμένο περιεχόμενο του GT Sport) το νέο Gran Turismo θα εξελιχθεί σε μία παραγωγή "ό,τι πλησιέστερο" μπορούμε να έχουμε στο PS4 σε ένα GT7, διατηρώντας την Δικτυακή του έμφαση και την διάσταση του ανταγωνιστικού εικονικού σπορ που ήθελε ο Yamauchi.

Τίποτε δεν είναι 100% βέβαιο, φυσικά, μέχρις ότου (και αν) υπάρξει σχετική επίσημη ενημέρωση, αλλά έχουμε την αίσθηση πως άτυπα σε αυτήν την οδό θα κινηθεί η Sony με το GT Sport. Εκδοχή, φυσικά, η οποία δεν μπορεί παρά να είναι άκρως ικανοποιητική τόσο για όσους έχουν ήδη αγοράσει το νέο Gran Turismo, όσο και για εκείνους που σκέφτονται να το κάνουν. Τα Gran Turismo είχαν πάντοτε αυτό που λέμε "σταθερή πορεία σε βάθος χρόνου" (το λεγόμενο "long tail" στο εμπόριο), αλλά το GT Sport δείχνει πως ίσως ξεπεράσει τους προκατόχους του, με διαδρομή δύο ή και τριών ετών ακόμη ανεξερεύνητη. Για να δούμε!

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ