Far Cry 5: η συνέντευξη

Κάνουμε τις σωστές ερωτήσεις, παίρνουμε ενδιαφέρουσες απαντήσεις από την Ubisoft

Το γεγονός ότι όντως ζούμε σε μια τόσο περίεργη εποχή, έπαιξε ρόλο στην επιλογή της Montana - διαφορετική προσέγγιση με αυτή των εξωτικών προορισμών που είχαν υιοθετήσει άλλα μέλη της σειράς Far Cry - ως της τοποθεσίας στην οποία εξελίσσεται η νέα σας παραγωγή;
Πρώτα απ' όλα ήταν επιθυμία όλης της ομάδας ανάπτυξης να επισκεφθεί ένα Far Cry κάποια στιγμή και το αμερικανικό έδαφος. Η αλήθεια είναι όμως ότι το στυλ των Far Cry είναι ιδιόρρυθμο, αντισυμβατικό κι "εξωτικό" με τρόπο απολύτως ουσιαστικό ούτως ή άλλως, γεγονός που κατέστησε το όλο εγχείρημα της τοποθεσίας του νέου στην Montana δυσκολότερο εξ ορισμού. Πώς να πείσεις τους fans της σειράς ότι το καινούργιο Far Cry θα εκτυλίσσεται σε... αγροτικό σκηνικό;

Σχετικά με την ερώτησή σας, όμως, η αλήθεια είναι πως ναι μεν η απόφαση για το συγκεκριμένο σκηνικό πάρθηκε από πολύ νωρίς, αλλά... και η εποχή ήδη περίεργη δεν ήταν; Όταν ήμουν σε μικρή ηλικία, θυμάμαι να μεγαλώνω με ανθρώπους που είχαν ακόμα σχετικά νωπή στο μυαλό τους την απειλή ενός πυρηνικού ολοκαυτώματος. Τσέρνομπιλ, ψυχρός πόλεμος και ένα σωρό άλλα τούς κρατούσαν φοβισμένους για χρόνια. Η ιστορία φάνηκε να επαναλαμβάνεται το 2001. Το ίδιο και τα τελευταία χρόνια. Η ιστορία κάνει κύκλους και αυτή τη στιγμή φαίνεται να βρισκόμαστε στη μέση ενός τέτοιου κύκλου. Κάτι που κάνει την επιλογή της Montana τυχαία.. αλλά ίσως και όχι.

Ακόμη και μία επιδερμική ματιά σε άλλα Far Cry αρκεί για να καταστεί αντιληπτό πως οι ανταγωνιστικοί στον παίκτη χαρακτήρες, οι "κακοί", σχεδόν πάντοτε κλέβουν την παράσταση - από τον Vaas και τον Hoyt Volker του Far Cry 3, μέχρι τον Pagan Min του Far Cry 4. Τώρα έχουμε τον Joseph Seed, τον αρχηγό της δικής του επικίνδυνης αίρεσης. Πώς ξεχωρίζει ο συγκεκριμένος από τους προηγούμενους αντι-πρωταγωνιστές της σειράς;
Νομίζω ότι αυτό που γενικά μάς διαφοροποιεί από άλλες ομάδες παραγωγής είναι το γεγονός ότι αφήνουμε χρόνο στον παίκτη για να "γνωρίσει" τον εκάστοτε ανταγωνιστή του. Έτσι δημιουργούμε τον απαραίτητο χώρο που χρειάζονται αυτές τις προσωπικότητες για να... λάμψουν! Έχουμε εξάλλου την τάση να αξιοποιούμε κατά μία έννοια... τρελούς χαρακτήρες: ο Vaas ήταν ψυχωτικός κακοποιός, ο Pagan Min ήταν μάλλον ο "αρχηγός" που προσπαθούσε να είναι καλός μα ήταν εντελώς εμμονικός με λεπτομέρειες και μπορούσε να χτυπήσει χωρίς προφανή λόγο. Ο Joseph Seed είναι αλλιώτικος από αυτούς: επιδιώξαμε να σκιαγραφήσουμε έναν χαρακτήρα που πιστεύει με όλη του τη δύναμη σε έναν σκοπό - και από αυτήν την πεποίθηση ν' αναδειχθούν και οι αποχρώσεις της τρέλας του.

Απορία την οποία εκφράζουν πολλοί παίκτες που έχουν ασχοληθεί με παρελθόντα Far Cry. Που εξαφανίστηκαν οι "πύργοι", σήμα κατατεθέν της σειράς (σ.σ. και της Ubisoft) που όμως δείχνει να μην υπάρχει στην νέα σας παραγωγή;
Η απορία που θα λυθεί σε όλους όσους παίξουν το FC5, από τα πρώτα κιόλας λεπτά ενασχόλησης μαζί του. Πέρα από αστεϊσμούς, πάντως, θεωρήσαμε ότι στο πλαίσιο της εξέλιξης των αλληλεπιδραστικών κόσμων που δημιουργούμε ένα δομικό στοιχείο που έπρεπε ν' αλλάξει είναι ο τρόπος με τον οποίο ο παίκτης αντιλαμβάνεται το περιβάλλον του. Οι "πύργοι" ήταν ένα σύστημα που εξυπηρέτησε τον σκοπό του για αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα, όχι μόνο στο Far Cry, αλλά και στο Assassin’s Creed ή το Watch Dogs. Ως μηχανισμός είναι "παιδί μας" και χαιρόμαστε γι' αυτό, όμως οι καταναλωτές θέλουν να δουν και το επόμενο βήμα στις δημιουργίες μας και εμείς θέλαμε να το αποδώσουμε με τρόπο που να ταιριάζει φυσικά και αβίαστα με το σκηνικό και το σενάριο του τίτλου.

Προσωπικά όταν αρχίζω να αντιλαμβάνομαι τα όρια ενός video game "ανοιχτού κόσμου", ακριβώς σε αυτό το σημείο αρχίζω να το βαριέμαι. Αφαιρώντας τους "πύργους" και ωθώντας τους παίκτες να έρθουν σε επαφή με τους κατοίκους της Hope County προκειμένου να μάθουν πράγματα για το εικονικό αυτό περιβάλλον στο σύνολό του, επιδιώξαμε να αποφύγουμε αυτήν ακριβώς την αίσθηση "έκθεσης" των περιορισμών του τίτλου στα μάτια τους. Και νομίζω πως το πετύχαμε.

Πόσο μεγάλο είναι το Far Cry 5;
Πολύ.

Και μπορούμε να το τερματίσουμε μέσα σε ένα τέταρτο (αν το θελήσουμε) όπως το προηγούμενο;
Αν είστε από αυτούς που ανακάλυψαν μόνοι, χωρίς καμία βοήθεια, ότι παρελθόντα Far Cry προσέφεραν αυτήν την δυνατότητα, τότε είμαι σίγουρος ότι το FC5 σάς επιφυλάσσει εκπλήξεις εκεί που ποτέ δεν τις περίμενε κανείς. Αν πάλι το ανακαλύψατε μετά από οδηγούς στρατηγικής ή video του YouTube, τότε... no comment!

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ