Call of Duty: Black Ops 3 το Νοέμβριο

Φουτουριστικό, με στοιχεία εμπνευσμένα από άλλα games αλλά έμφαση στη συνεργασία με φίλους

Μπορεί στο Αθηνόραμα Digital να θεωρούμε περισσότερο ενδιαφέροντα και σημαντικά τα games που (α) κυκλοφορούν αποκλειστικά για ένα σύστημα ηλεκτρονικής διασκέδασης και (β) εκείνα που δοκιμάζουν να προσφέρουν κάτι διαφορετικό, δεν χωρά αμφιβολία όμως πως "όλα τα λεφτά" (στα μάτια των gamers και των εκδοτριών εταιρειών) κάθε χρόνο βρίσκονται στις εμπορικές υπερπαραγωγές όπως τα Call of Duty. Η Activision έχει φροντίσει ώστε οι ομάδες ανάπτυξής της να δημιουργούν "εναλλάξ" καινούργια έκδοση για κάθε εορταστική περίοδο - και η φετινή, το Call of Duty: Black Ops 3, δείχνει να είναι το πλέον φιλόδοξο της σειράς. Είναι, άλλωστε, και το πρώτο που σχεδιάστηκε μόνο για PS4, Xbox One και PC.

Την έκδοση αυτή έχει αναπτύξει η Treyarch, η οποία έχει βέβαια υπογράψει και τα προηγούμενα δύο Black Ops (τα οποία είχαν σημειώσει πολύ μεγάλη εμπορική επιτυχία στον καιρό τους). Στο νέο Call of Duty, πάντως, δείχνει να έχει δανειστεί χωρίς... καμία ντροπή ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία του περυσινού Advanced Warfare, τα μηχανικά βοηθήματα στα μέλη των στρατιωτών που τούς χαρίζουν υπεράνθρωπες δυνατότητες στο πεδίο της μάχης, καθώς και στοιχεία από άλλα games, όπως την κίνηση πάνω στους τοίχους του Titanfall. Σε αντίθεση με τα παρελθόντα Black Ops, ωστόσο, το τρίτο φιλοδοξεί να φέρει στο προσκήνιο τη συνεργασία στο σεναριακό του τμήμα ανάμεσα σε έως και 4 παίκτες ταυτόχρονα (και μάλιστα τη δυνατότητα συμμετοχής τους από οποιοδήποτε σημείο των αποστολών).

Με αυτό ως δεδομένο, τα πεδία της μάχης είναι πολύ μεγαλύτερα σε μέγεθος (η επεξεργαστική δύναμη των PS4/Xbox One προφανώς βοηθά), οι διαθέσιμες κινήσεις για τους παίκτες ταχύτερες και ευρύτερες σε γκάμα, ενώ ανάλογες ρυθμίσεις και αλλαγές έχουν δεχθεί τα συστήματα χειρισμού και εντοπισμού στόχων που έχουν στη διάθεσή τους οι gamers. Με το φουτουριστικό στοιχείο της τεχνολογικής "βελτίωσης" των σωματικών δυνατοτήτων κάθε στρατιώτη να έχει σημαντικό ρόλο στο όλο στυλ του νέου Black Ops, η Treyarch το αξιοποίησε ώστε οι παίκτες να μπορούν να "αναβαθμίζουν" τους χαρακτήρες τους σύμφωνα με το στυλ παιχνιδιού που προτιμούν και τις τακτικές μάχης που συνηθίζουν να αξιοποιούν. Σε ανώτερα επίπεδα, οι στρατιώτες μπορούν ακόμη και να... επικοινωνούν ηλεκτρονικά και να ελέγχουν απομακρυσμένα μηχανικό οπλισμό και διαθέσιμα οχήματα όλων των ειδών στο πεδίο της μάχης - πάντοτε βάσει των δυνατοτήτων που έχουν φροντίσει να εξελίξουν.

Όπως... κάθε χρόνο, έτσι και φέτος το νέο Call of Duty υπόσχεται εξυπνότερους αντιπάλους, εντυπωσιακότερα όπλα, την "κινηματογραφική σκηνοθεσία" που έχει καταστεί σήμα κατατεθέν της σειράς (ελπίζουμε με λιγότερα "διακριτικά καθοδηγούμενα" τμήματα) και φυσικά κορυφαίο οπτικοακουστικό τομέα. Ο τελευταίος φέτος θα πρέπει, θεωρητικά, να είναι αληθινά υψηλότερου επιπέδου σε σχέση με το περυσινό Advanced Warfare - αφού το Black Ops 3 έχει βελτιστοποιηθεί βάσει των δυνατοτήτων που έχουν να επιδείξουν τα PlayStation4 και Xbox One - ενώ η Treyarch υποστηρίζει πως η έκδοση των προσωπικών υπολογιστών δεν περιορίζεται από τις παραμέτρους των συστημάτων των Sony και Microsoft, όντας η τεχνολογικά περισσότερο εξελιγμένη μακράν (και με αντίστοιχα υψηλές απαιτήσεις συστήματος βέβαια).

Το Call of Duty: Black Ops 3 είναι προγραμματισμένο για κυκλοφορία στις 6 Νοεμβρίου και το επίσημο trailer της αποκάλυψής του μπορεί να το παρακολουθήσει κανείς εδώ. Περισσότερες λεπτομέρειες, φυσικά, θα μάθουμε στο Los Angeles, στο πλαίσιο της έκθεσης Ε3 2015 στα μέσα Ιουνίου. Έως τότε...

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ