Assassin's Creed Director's Cut

Επιστροφή (με στυλ) στον τόπο του εγκλήματος

Φορμά: PC
Τιμή: €0,00

Εταιρία: Ubisoft

Είναι συχνά επίπονο όταν ένα video game δημιουργεί μεγάλες προσδοκίες και την ανάλογη ανυπομονησία στο κοινό... και στη συνέχεια προσφέρει "κάτι σαν" αυτό που υποσχόταν (αλλά όχι ακριβώς). Αυτό ακριβώς "κατάφερε" την περυσινή εορταστική περίοδο το Assassin's Creed της Ubisoft στο Xbox 360 και το PS3: αν και σε καμία περίπτωση κακό, χαρακτηρίστηκε από αδυναμίες που του στέρησαν τελικά την διάκριση του κορυφαίου, πραγματικά must-buy τίτλου (αλλά όχι και τα εκατομμύρια των πωλήσεων που σημείωσε). Η έκδοση για PC που κυκλοφόρησε πρόσφατα είναι σε μερικούς τομείς ανώτερη και των δύο προαναφερέντων, αυτό ωστόσο δεν σημαίνει ότι καταφέρνει να ξεπεράσει και κάποια από τα "θέματα" που

Οι PC gamers θα πάρουν με τη σειρά τους τον έλεγχο του Altair, ενός ειδικά εκπαιδευμένου δολοφόνου, και θα προσπαθήσουν να φέρουν εις πέρας μία σειρά από "εκτελέσεις" συγκεκριμένων προσώπων, στην ιστορικά "πειστική" εικονική Ιερουσαλήμ της εποχής των Σταυροφοριών. Πολλά θετικά και άκρως απολαυστικά στοιχεία παραμένουν, όπως η ελευθερία κινήσεων μέσα στους χώρους και τα κτίρια, ο πολύ καλός έλεγχος και η "κινηματογραφική" προσέγγιση στην αναπαράσταση πολλών σκηνών της δράσης. Αρκετά αρνητικά (αλλά υποθέτουμε πρακτικά αδύνατο να διορθωθούν σε μία "μεταφορά") στοιχεία περιλαμβάνουν το συχνά εκνευριστικό σύστημα μάχης, την μειωμένη τεχνητή νοημοσύνη ορισμένων αντιπάλων, αλλά κυρίως το... πρακτικά άσκοπο των "παράπλευρων" αποστολών, που συχνά δίνουν την εντύπωση ότι βρίσκονται εκεί για να επιμηκύνουν τη χρονική διάρκεια του τίτλου και τίποτε περισσότερο.

Η νέα έκδοση πάντως, για την οποία οι κάτοχοι Η/Υ περίμεναν τέσσερις μήνες σχεδόν, έχει να προσφέρει μία σειρά από πλεονεκτήματα σε σχέση με τις δύο υπάρχουσες. Υπάρχουν, για παράδειγμα, τέσσερα καινούργια είδη "παράπλευρων" αποστολών, κάποια εκ των οποίων όντως αποδεικνύονται ψυχαγωγικά (τουλάχιστον για εύλογο χρονικό διάστημα). Υπάρχει ο εμφανώς βελτιωμένος οπτικοακουστικός τομέας, όχι μόνο επειδή αξιοποιούνται οι υψηλότερες αναλύσεις των PC, αλλά και επειδή τα textures είναι καθαρότερα και ο φωτισμός αναδεικνύεται αποτελεσματικότερα. Ο ήχος αποδίδεται από τις ποιοτικότερες εξειδικευμένες κάρτες των H/Y διαυγέστερα, ενώ δεδομένος είναι και ο λεπτομερέστερος έλεγχος που προσφέρει ο συνδυασμός mouse/πληκτρολογίου σε σχέση με τα χειριστήρια. Κανένα από τα παραπάνω δεν αποτελεί "από μόνο του" ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, όλα μαζί ωστόσο όντως καθιστούν την έκδοση σε Η/Υ ανώτερη των αντίστοιχων για Xbox 360/PS3.

Οφείλει να αναγνωρίσει κανείς στη Ubisoft ότι δεν "τεμπέλιασε" στη μεταφορά του Assassin's Creed από τα Xbox 360 και PS3, υπό την έννοια ότι οι PC gamers δεν θα τα αντιμετωπίσουν εδώ τα... τραγελαφικά άλλων περιπτώσεων που μπορούμε να σκεφτούμε (όπως οθόνες που τους προτρέπουν να πατούν πλήκτρα σε joypad των δύο hi-def συστημάτων και copy/paste μενού επιλογών από εκεί). Σε ισχυρά συστήματα, δε, το Director's Cut είναι όντως εντυπωσιακό - ενώ αυτού του είδους το gameplay είναι αλήθεια ότι σε PC δεν μπορούν να προσφέρουν πολλές παραγωγές. Με αυτή τη συλλογιστική μόνο, λοιπόν, μπορεί να προταθεί ο τίτλος της Ubisoft: υπό την προϋπόθεση ότι ο εκάστοτε Η/Υ είναι αρκετά ισχυρός ώστε να το αναδείξει, αλλά και υπό την προϋπόθεση ότι ο παίκτης δεν έχει ξανασχοληθεί με αυτό στα Xbox 360 ή PS3. Για όσους... "τηρούν τις προυποθέσεις"...!

Βαθμολογία: ****

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ