Έλα Όπως Είσαι

2,5

Πιστό, αν και λιγότερο αιχμηρό ριμέικ της βέλγικης επιτυχίας «Hasta la Vista» (2011), το οποίο αξιοποιεί προβλέψιμα τις κωμικές και δραματικές πάσες ενός διασκεδαστικού road movie.

Έλα Όπως Είσαι

Το «Hasta la Vista» του Βέλγου Τζέφρι Εντχόβεν ήταν μια απρόσμενη επιτυχία του φεστιβαλικού κυκλώματος για το 2011, η οποία μετά από άφθονα βραβεία κοινού (Κάρλοβι Βάρι, Μόντρεαλ, Παλμ Σπρινγκς), κατάφερε να αποσπάσει κι εκείνο των Ευρωπαϊκών Βραβείων. Με μια εύστροφη σεναριακή ιδέα και μια feelgood διάθεση που αξιοποιούσε προβλέψιμα τις κωμικές και δραματικές πάσες ενός διασκεδαστικού road movie, κινήθηκε με άνεση ανάμεσα στα στερεότυπα της γλυκόπικρης δραμεντί, η οποία από τη μια σέβεται τις απαιτήσεις ενός εύπεπτου ρεαλισμού και από την άλλη κάνει τις αναγκαίες υποχωρήσεις στον πιασάρικο συνδυασμό χιούμορ και συναισθήματος.

Ομάδα που κερδίζει δεν αλλάζει, έτσι το αγγλόφωνο ριμέικ του ακολουθεί πιστά την ίδια φόρμουλα, ξεκινώντας από την πλοκή: τρεις νεαροί, δύο εκ των οποίων κινούνται με αναπηρικό αμαξίδιο και ένας με σοβαρότατο πρόβλημα όρασης, μαθαίνουν πως στον Καναδά υπάρχει ένα ειδικό για την περίπτωσή τους «κλαμπ» όπου μπορούν να αποκτήσουν την πρώτη σεξουαλική τους εμπειρία. Έτσι, ξεκινούν από το Σικάγο για το Μόντρεαλ με το βαν της εύσωμης και δυναμικής Σαμ, σε ένα road trip με πολλά, φυσικά, απρόοπτα.

Έλα Όπως Είσαι - εικόνα 1

Το σενάριο δεν παρεκτρέπεται της βέλγικης διαδρομής, με τους ανησυχούντες γονείς των παιδιών να τους αναζητούν, μικροκαυγαδάκια ανάμεσα στους εντελώς διαφορετικής ψυχοσύνθεσης συνταξιδιώτες να ξεσπούν, σοκαριστικά μυστικά να αποκαλύπτονται και ερωτικές ιστορίες να εξελίσσονται. Όλα σε μια καλόκαρδη ατμόσφαιρα που τσιμπά δεξιά κι αριστερά από τα στερεότυπα των ταινιών δρόμου, των φιλμ πάνω στην αντρική φιλία και των σινεταξιδιών ζωής, φλερτάροντας διακριτικά με την καλοδεχούμενη υπερβολή. Ο γνωστός ως διευθυντής φωτογραφίας Ρίτσαρντ Γουόνγκ τα ενορχηστρώνει σκηνοθετικά κρατώντας τις απαιτούμενες αφηγηματικές ισορροπίες και πριμοδοτώντας το πρωταγωνιστικό κουαρτέτο, το οποίο πατά σωστά πάνω στις ιλαροτραγικές εναλλαγές διάθεσης. Λιγότερο αιχμηρές απ’ αυτές του «Hasta la Vista», υποστηρίζουν αποτελεσματικά μια πικάντικη δραμεντί για κάθε σινεφίλ γούστο, η οποία απέσπασε κι αυτή μια σειρά από φεστιβαλικά βραβεία κοινού (Κάλγκαρι, Φιλαδέλφεια, Νάπα Βάλεϊ, Tallgrass).

ΗΠΑ. 2019. Διάρκεια: 106΄. Διανομή: CINOBO.

Περισσότερες πληροφορίες

Έλα Όπως Είσαι

Come as You Are
2,5
  • Δραματική κομεντί
  • 2019
  • Διάρκεια: 106 '
  • Ρίτσαρντ Γουόνγκ

Τρεις νεαροί, εκ των οποίων οι δύο κινούνται με αναπηρικό αμαξίδιο και ο τρίτος έχει σοβαρότατο πρόβλημα όρασης, αποφασίζουν να κάνουν ένα ταξίδι ως τον Καναδά για να χάσουν την παρθενιά τους.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Το 47ο Φεστιβάλ του Τορόντο ρίχνει τα φώτα στο "Airhostess-737" του Θανάση Νεοφώτιστου

Σημαντική διάκριση για την ταινία μικρού μήκους από την επιτροπή του καναδέζικου φεστιβάλ.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
30/09/2022

"And": Έμα Στόουν, Γουίλεμ Νταφόε και Τζέσι Πλέμονς στη νέα ταινία του Γιώργου Λάνθιμου

Το επόμενο πρότζεκτ του διακεκριμένου σκηνοθέτη συγκεντρώνει ένα πρωτοκλασάτο καστ και ένα σενάριο που συνυπογράφει ο Ευθύμης Φιλίππου.

Δείτε τις πριν τις κατεβάσουν: Οι ταινίες που "χάνονται" από τις 28ες Νύχτες Πρεμιέρας

Ανακαλύψτε τα φιλμ που προβάλλονται μόνο στο φεστιβάλ και ποτέ ξανά!

Η Γυναίκα Βασιλιάς

Η χολιγουντιανή συνταγή του ηρωικού έπους παραλλάσσεται σύμφωνα με τις επιταγές των καιρών χωρίς να αμφισβητείται κανένα από τα αφηγηματικά και μελοδραματικά κλισέ της.

Χαμογέλα

Ως ορισμός της χαμένης ευκαιρίας, η ταινία υποβάλλει με την ανατριχιαστική απεικόνιση των συνεπειών του μετατραυματικού άγχους, αποτυγχάνει όμως στην απόπειρά της να ισορροπήσει ανάμεσα στον ατμοσφαιρικό υπαινιγμό και τη σεναριακή σαφήνεια.

Η Φλεγόμενη Θάλασσα

Μετά το "Κύμα" (2015) και το "Σεισμό" (2018"), μια ακόμα σκανδιναβική περιπέτεια καταστροφής η οποία προσπαθεί να προσγειώσει στο ρεαλισμό ένα απόλυτα συνταγογραφημένο κινηματογραφικό είδος.

Ο Έρωτας τα Αλλάζει Όλα

Χωρίς να ξεφεύγει από τα στάνταρντ, το πορτραίτο μιας σύγχρονης Αμερικάνας πάνω από τα 60 σκιαγραφείται με χιούμορ και μερικές πικάντικες αφηγηματικές ιδέες.