
Με «όπλο» τις εξαιρετικές πένες των Α.Ο. Σκοτ και Μανόλα Ντάργκις, οι New York Times παραμένουν στην πρώτη γραμμή της κριτικής κινηματογράφου και κάθε χρόνο οι λίστες των δύο κριτικών της έχουν ιδιαίτερο βάρος. Φέτος ένα ντοκιμαντέρ κατακτά τη θέση νούμερο 1 στην κατάταξη του Σκοτ, ενώ η Ντάργκις συγκινήθηκε από την ταινία ενός σπουδαίου auteur περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη. Ας δούμε λοιπόν αναλυτικά τις λίστες.

Οι καλύτερες ταινίες του 2019 από τον Α.Ο. Σκοτ:
1. Honeyland (Ταμάρα Κοτέβσκα & Λιούμπομιρ Στεφάνοβ)
2. The Souvenir (Τζοάνα Χογκ)
3. Παράσιτα (Μπονγκ Τζουν - χο)
4. Ο Ιρλανδός (Μάρτιν Σκορσέζε)
5. Ιστορία Γάμου (Νόα Μπάουμπακ)
6. Μικρές Κυρίες (Γκρέτα Γκέργουιγκ)
7. Peterloo (Μάικ Λι)
8. The Edge of Democracy (Πέτρα Κόστα)
9. Κάποτε στο… Χόλιγουντ (Κουέντιν Ταραντίνο)
10. Atlantics (Μάτι Ντιοπ)

Οι καλύτερες ταινίες του 2019 από την Μανόλα Ντάργκις:
1. Πόνος και Δόξα (Πέδρο Αλμοδόβαρ)
2. Ο Ιρλανδός (Μάρτιν Σκορσέζε)
3. Παράσιτα (Μπονγκ Τζουν - χο)
4. Μικρές Κυρίες (Γκρέτα Γκέργουιγκ)
5. Κάποτε στο… Χόλιγουντ (Κουέντιν Ταραντίνο)
6. Συνώνυμα (Ναντάβ Λαπίντ)
7. Transit (Κρίστιαν Πέτζολντ)
8. American Factory (Τζούλια Ρέιχερτ & Στίβεν Μπόγκναρ)
9. Once Child Nation (Νανφού Γουάνγκ & Τζιαλίνγκ Ζανγκ)
10. The Last Black Man in San Francisco (Τζο Τάλμποτ)