Οδηγός Θεάτρου

Κριτικές Παραστάσεων Παίζουν Σήμερα Έρχονται Ποιος παίζει που Αθηνόραμα club Προπωλήσεις

Η μέθοδος Γκρόνχολμ

3

Σπιντάτη απόδοση ενός αβανταδόρικου, όλο σασπένς κειμένου που μιλάει για την ανηθικότητα της αγοράς εργασίας. Ο Γιάννης Μόσχος επιμελείται την αναβίωση της παράστασης του Θεάτρου Τέχνης και μας θυμίζει μια μεγάλη εμπορική και καλλιτεχνική επιτυχία.

Προσοχή! Επικοινωνήστε με το θέατρο της επιλογής σας πριν από την έξοδό σας, διότι αρκετές παραστάσεις αναβάλλονται λόγω κρουσμάτων.
Η μέθοδος Γκρόνχολμ

Η παράσταση που είχε σκηνοθετήσει το 2008 ο Διαγόρας Χρονόπουλος, και τώρα επιμελείται ο Γιάννης Μόσχος σε μια τιμητική αναβίωση στη μνήμη του, λόγω της τεράστιας απήχησής της έμεινε στο ρεπερτόριο του Θεάτρου Τέχνης για έξι σεζόν. Λογικό, αφού αφορά ένα έργο του 21ου αιώνα (2003) που μιλάει για ένα καίριο θέμα, ειδικά αν ιδωθεί υπό το πρίσμα της αμφισβήτησης των σύγχρονων καπιταλιστικών όρων στην αγορά εργασίας.

Ο Γκαλθεράν, επιθυμώντας να μιλήσει για την ηθική που διέπει –ή δεν διέπει– τις εργασιακές σχέσεις, μεταχειρίστηκε ένα έξυπνο εύρημα κι εξασφάλισε για το έργο του βέβαιη επιτυχία: στη «Μέθοδο Γκρόνχολμ» η συνέντευξη τεσσάρων υποψηφίων για τη θέση του διευθυντή μάρκετινγκ σε μια πολυεθνική παίρνει μορφή «πειράματος», με μια σειρά ψυχολογικών δοκιμασιών από τις οποίες θα προκύψει ο καταλληλότερος.

Η μέθοδος Γκρόνχολμ - εικόνα 1

Οι συγκρούσεις των τεσσάρων διαφορετικής ιδιοσυγκρασίας χαρακτήρων, οι δοκιμασίες στις οποίες υποβάλλονται, οι ανατροπές και το απρόβλεπτο φινάλε είναι τα θεμέλια πάνω στα οποία στηρίζει τη σπιντάτη αναβίωση ο Μόσχος, έχοντας στο πλευρό του τους περισσότερους από τους συντελεστές του πρώτου ανεβάσματος. Το ψυχρό σκηνικό του Γιώργου Γαβαλά, με τα φωτιστικά (Λευτέρης Παυλόπουλος) και ηχητικά (Σταύρος Γασπαράτος) εφέ να εντείνουν το κλίμα του σασπένς, δημιουργεί το κατάλληλο κλειστοφοβικό πλαίσιο στο οποίο κινούνται με άνεση οι ηθοποιοί. Οι Βίκυ Παπαδοπούλου, Χρήστος Σαπουντζής και Πέτρος Λαγούτης έχουν την εμπειρία της πρώτης παράστασης, όμως και ο Ορφέας Αυγουστίδης καταφέρνει μια πολύ ωραία ερμηνεία στον ξεχωριστής σημασίας, γεμάτο κυνισμό ρόλο του.

ΑΝΕΣΙΣ Λεωφ. Κηφισίας 14, Αμπελόκηποι, 2107718943. Διάρκεια: 100΄.

Περισσότερες πληροφορίες

Η μέθοδος Γκρόνχολμ

  • Κοινωνικό
  • Διάρκεια: 100 '

Η παράσταση ανεβαίνει με βάση τη σκηνοθεσία του Διαγόρα Χρονόπουλου, δώδεκα χρόνια μετά την πρώτη της παρουσίαση, και την επιμέλεια του Γιάννη Μόσχου. Αφορά τέσσερις υποψηφίους για μια διευθυντική θέση και τη σαδιστικά μεθοδευμένη συνέντευξη στην οποία υποβάλλονται.

Άνεσις

Λεωφ. Κηφισίας 14

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Kαλό ταξίδι στην αιωνιότητα, Πίτερ Μπρουκ!

Αποχαιρετάμε έναν από τους τελευταίους μεγάλους σκηνοθέτες και δασκάλους του παγκόσμιου θεάτρου, που έφυγε πλήρης ημερών από τη ζωή στις 2 Ιουλίου.

ΓΡΑΦΕΙ: ΤΩΝΙΑ ΚΑΡΑΟΓΛΟΥ
03/07/2022

Παγκόσμια πρεμιέρα στην Επίδαυρο με τον Γιόχαν Σίμονς

Ποιος είναι ο Ολλανδός σκηνοθέτης που θα ανοίξει τα φετινά Επιδαύρια με μια μουσική εκδοχή της "Άλκηστης" του Ευριπίδη;

Βλέπουμε αρχαίο δράμα και στην Αττική

Οι αριστοφανικές "Θεσμοφοριάζουσες" και ο "Φιλοκτήτης" του Σοφοκλή κάνουν πρεμιέρα αυτή την εβδομάδα στα ανοιχτά θέατρα των δήμων.

Φεστιβάλ Επιδαύρου 2022: Οδηγός επιβίωσης

Καθώς ετοιμαζόμαστε για το καθιερωμένο καλοκαιρινό ραντεβού μας με τα δύο θέατρα της Επιδαύρου, φυλλομετρούμε το πρόγραμμα των δώδεκα παραστάσεων. Ο λόγος των αρχαίων ποιητών αλλά και νεότερες φωνές θα ακουστούν μέσα από παραστάσεις άλλοτε ερευνητικού ενδιαφέροντος και άλλοτε μαζικότερης απήχησης, από ελληνικούς και ξένους θιάσους, από σκηνοθέτες με ιδιαίτερο προσωπικό στίγμα, από καταξιωμένους πρωταγωνιστές και εκπροσώπους της νέας ερμηνευτικής γενιάς.

Ούλριχ Ράσε: "Στον ‘Αγαμέμνονα’ συνοψίζω έργο ετών και αυτό το αποκορύφωμα θα παρουσιαστεί στην Επίδαυρο"

Βρεθήκαμε στη συνέντευξη τύπου που έδωσε ο Γερμανός σκηνοθέτης με αφορμή την επικείμενη παράσταση του "Αγαμέμνονα" που θα παρουσιαστεί σε παγκόσμια πρεμιέρα στο Αρχαίο Θέατρο της Επιδαύρου.

Η σκηνοθετική δύναμη της Λατινικής Αμερικής κυριεύει το Φεστιβάλ Αθηνών

Από τη Λατινική Αμερική και συγκεκριμένα από τη Χιλή και τη Βραζιλία, αντίστοιχα, έρχονται στην Πειραιώς 260 ο Μάρκο Λαγέρα και η Κριστιάν Ζαταΐ με δύο παραστάσεις έντονου πολιτικού προβληματισμού.