Η "Τζούλια" του Τάσου Ιορδανίδη είναι sold out μέχρι αρχές Νοέμβρη

Καθώς μετράμε αντίστροφα για την πρεμιέρα, η θεατρική παράσταση σε κείμενο και σκηνοθεσία του Τάσου Ιορδανίδη, που εμπνέεται από τη "Δεσποινίς Τζούλια" του Άουγκουστ Στρίντμπεργκ, μετράει το ένα sold out μετά το άλλο.

Τζούλια

Λίγες μέρες πριν ξεκινήσει την πορεία της για δεύτερη χρονιά στο θέατρο Άλφα - "Ληναίος-Φωτίου", η σύγχρονη "Τζούλια" του Τάσου Ιορδανίδη εξελίσσεται σε απόλυτο sold out. Τα εισιτήρια έχουν ήδη εξαντληθεί έως το τέλος του Νοέμβρη, γεγονός που αποδεικνύει ότι το κοινό έχει ξεχωρίσει την παράσταση που κάνει πρεμιέρα στις 23 Σεπτεμβρίου και θα παίζεται κάθε Δευτέρα. Το τρίτο θεατρικό έργο που υπογράφει και σκηνοθετεί ο ταλαντούχος ηθοποιός, μετά την μεγάλη επιτυχία του "Θέλω να σου κρατάω το χέρι" (που συνεχίζεται για λίγο ακόμα) και του "Φακντ-απ", μάς σύστησε πριν λίγους μήνες μια ηρωίδα εμπνευσμένη από το αριστούργημα του παγκόσμιου ρεπερτορίου "Δεσποινίς Τζούλια" του Άουγκουστ Στρίντμπεργκ. 

Τζούλια

Στη "Τζούλια” όμως ο Τάσος Ιορδανίδης μεταφέρει τη δράση από την κουζίνα των υπηρετών του πρωτότυπου, σε μια κεντρική αθηναϊκή θεατρική σκηνή του 2024 και επικεντρώνει τη δράση γύρω από την Ευσταθία. Μια γυναίκα με "αλλοπρόσαλλη" συμπεριφορά, πρωταγωνίστρια του θεάτρου που ετοιμάζεται να σκηνοθετήσει και να ερμηνεύσει τον Άμλετ, ενώ την ίδια στιγμή καταδιώκεται από την προβληματική σχέση με τον πατέρα της και από το "φάντασμα" της πρωταγωνίστριας μητέρας της. Ακολουθώντας το δρόμο του νατουραλισμού, ο συγγραφέας και σκηνοθέτης μάς βάζει απευθείας στη συνθήκη της προετοιμασίας ενός θεατρικού χώρου για μια νέα παραγωγή, στον οποίο επικρατεί μια "αναταραχή”. Ιδανική κατάσταση για να βιώσουμε το "από μέσα” της θεατρικής μαγείας. Αρωγοί σε αυτό στέκονται οι τέσσερις ηθοποιοί Ευσταθία Τσαπαρέλη, Κυριάκος Σαλής, Δήμητρα Βήττα και Μαρία Καρτσαφλέκη

Τζούλια

Το έργο

Το θέατρο έχει μετατραπεί σε εργοτάξιο. Γίνονται ηλεκτρολογικές και κατασκευαστικές σκηνογραφικές εργασίες. Σκόνη και μπερδεμένα καλώδια παντού. Η σκηνογράφος,ο ηλεκτρολόγος και η υπεύθυνη του θεάτρου, ανάμεσά τους. Μετά από λίγο καταφθάνει η θιασάρχις, σκηνοθέτις και πρωταγωνίστρια (στο ρόλο του Άμλετ) της παράστασης. Απόψε θα έπρεπε να βρίσκεται στην τιμητική βραδιά για τον πατέρα της. Κι όμως, θα είναι στο θέατρο. Στο θέατρο που της ανήκει. Που ανήκει, τέλος πάντων, εδώ και χρόνια στην οικογένεια της. Θα είναι στο θέατρο γιατί μια βραδιά σαν κι αυτή πριν από κάποια χρόνια...

Διαβάστε Επίσης

Σε αυτή τη σύγχρονη εκδοχή, αναδύονται ζητήματα όπως η πάλη των κοινωνικών τάξεων -οι ομοιότητες και οι διαφορές τους-, το αδηφάγο πρόσωπο των ΜΜΕ, η φιλία, η τοξικότητα των εξαρτητικών σχέσεων, ο κοινωνικός ρατσισμός, η χρήση ουσιών, η προδοσία, ο έρωτας στη διάσταση του πόθου, η δυσκολία του ανθρώπου να αγαπήσει, η βαθιά του ανάγκη να αγαπηθεί, το ανικανοποίητο του είδους μας. Όλα αυτά τα θέματα τίθενται κάτω από τη σκιά του διαχρονικού "Αμαρτίες γονέων παιδεύουσι τέκνα…". 

Τζούλια
©Πάνος Σταυριανός

Προπώληση εισιτηρίων: more.com
 

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Περισσότερες πληροφορίες

Τζούλια

  • Δράμα
  • Διάρκεια: 100 '

Σ’ ένα ιστορικό θέατρο της Πατησίων, Μάρτιος 2024. Σε λίγες μέρες έχει πρεμιέρα ο «Άμλετ». Το θέατρο έχει μετατραπεί σε εργοτάξιο. Γίνονται ηλεκτρολογικές και κατασκευαστικές σκηνογραφικές εργασίες. Σκόνη και μπερδεμένα καλώδια παντού. Η σκηνογράφος,ο ηλεκτρολόγος και η υπεύθυνη του θεάτρου, ανάμεσά τους. Μετά από λίγο καταφθάνει η θιασάρχις, σκηνοθέτις και πρωταγωνίστρια (στο ρόλο του Άμλετ) της παράστασης. Απόψε θα έπρεπε να βρίσκεται στην τιμητική βραδιά για τον πατέρα της. Κι όμως, θα είναι στο θέατρο. Στο θέατρο που της ανήκει. Που ανήκει, τέλος πάντων, εδώ και χρόνια στην οικογένεια της. Η πάλη των κοινωνικών τάξεων - οι ομοιότητες και οι διαφορές τους-, το αδηφάγο πρόσωπο των μέσων μαζικής ενημέρωσης, η έννοια της φιλίας, η τοξικότητα των ανθρώπινων εξαρτητικών σχέσεων, ο κοινωνικός ρατσισμός, η χρήση ουσιών, η προδοσία, ο έρωτας στη διάσταση του πόθου, η δυσκολία του ανθρώπου να αγαπήσει, η βαθιά του ανάγκη να αγαπηθεί, το ανικανοποίητο του είδους μας, όλα τα θέματα περιπλέκονται σε αυτό το έργο που βασίζεται στη «Δεσποινίδα Τζούλια» του Άουγκουστ Στρίντμπεργκ.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Τι θα δούμε στο θέατρο "Μπέλλος" τη σεζόν 2025-26

Επιστρέφει η μεγάλη θεατρική επιτυχία "Η λέξη πρόοδος στο στόμα της μητέρας μου ηχούσε πολύ φάλτσα"; Τι άλλο ετοιμάζει για τη νέα σεζόν η ομάδα The Young Quill;

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
09/07/2025

Πέντε ραντεβού στο Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου

Με σύγχρονα ελληνικά έργα, μία επανάληψη, δύο πολυαναμενόμενες ξένες μετακλήσεις και μια σημαντική πολιτική μαρτυρία συνεχίζεται το πρόγραμμα του Φεστιβάλ, σε Μικρή Επίδαυρο και Πειραιώς 260, την εβδομάδα 10-16 Ιουλίου.

Ακρόαση από το θέατρο Αγγέλων Βήμα με προορισμό τη θεατρική Αυστραλία

Ένα θεατρικό αφιέρωμα στη σύγχρονη δραματουργία της Αυστραλίας ετοιμάζει το Αγγέλων Βήμα για τη σεζόν 2025-26.

"Η θάλασσα και ο γέρος": Ο Τάσος Νούσιας στον συγκλονιστικό ρόλο του Σαντιάγο, στην Ηλιούπολη

Ο βραβευμένος Τάσος Νούσιας πρωταγωνιστεί, για 2η χρονιά, στην παράσταση "Η Θάλασσα και ο Γέρος" – μια θεατρική μεταφορά του αριστουργήματος του Έρνεστ Χέμινγουεϊ "Ο Γέρος και η Θάλασσα", σε σκηνοθεσία Μαρλέν Καμίνκσι.

"Στο τσακ!" της Δήμητρας Παπαδοπούλου – Η ξεκαρδιστική κωμωδία επιστρέφει

Η ανατρεπτική κωμωδία της Δήμητρας Παπαδοπούλου "Στο τσακ!" επιστρέφει για δεύτερη χρονιά στο Θέατρο Αλέκος Αλεξανδράκης και υπόσχεται γέλιο μέχρι δακρύων, μέσα από παρεξηγήσεις, σύγχρονες σχέσεις και... εκπλήξεις στο τσακ.

Η "Ορέστεια" του Θεόδωρου Τερζόπουλου συνεχίζει την καλοκαιρινή της περιοδεία

Έχοντας ήδη επισκεφτεί κάποια θέατρα της Ελλάδας και του εξωτερικού, η κατά Τερζόπουλο "Ορέστεια" συνεχίζει να περιοδεύει με τελευταίο σταθμό το Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου.

Αποκλειστικό: Ένα θερινό σινεμά γεννιέται στο Επί Κολωνώ

Το Επί Κολωνώ είναι μια κυψέλη πολιτισμού που δεν σταματά να ονειρεύεται και να μοιράζεται ιδέες και εμπειρίες. Φέτος, μετατρέπει την αυλή του σε θερινό σινεμά, προσκαλώντας μας σε βραδιές ποιοτικού ανεξάρτητου κινηματογράφου, κάτω απ’ τον πλάτανο.