Ο Γιάννης Λιγνάδης εκτός Θεάτρου Τέχνης Καρόλου Κουν

Η καλλιτεχνική διευθύντρια του Θεάτρου Τέχνης Μαριάννα Κάλμπαρη απαντά στην επιστολή του Γιάννη Λιγνάδη που αυτόματα τον έθεσε εκτός του καθηγητικού προσωπικού της Δραματικής Σχολής του Θεάτρου.

Θέατρο Τέχνης Καρόλου Κουν

Το τριήμερο εθνικό πένθος που κηρύχθηκε μετά την τραγωδία με τη σύγκρουση των τρένων στα Τέμπη της Λάρισας δεν σταμάτησε τον πρώην πια καθηγητή στη Δραματική Σχολή του Θεάτρου Τέχνης Καρόλου Κουν, Γιάννη Λιγνάδη, από το να απαντήσει σχετικά με την παραίτηση της Μάνιας Παπαδημητρίου και του Κωστή Καπελώνη μετά το αίτημα απομάκρυνσης του ίδιου από τους σπουδαστές τον περασμένο Αύγουστο και την άρνησή τους να μπουν στην αίθουσα και να κάνουν μάθημα μαζί του (λόγω δηλώσεων που έκανε σε σχέση με τη δίκη του αδελφού του), γεγονός που πριν μερικές μέρες προκάλεσε και την ανησυχία του Σωματείου Ελλήνων Ηθοποιών. Πιο συγκεκριμένα, με επιστολή του που δημοσιεύτηκε στην Εφημερίδα "Καθημερινή" την 1η Μαρτίου και η οποία τον έθεσε αυτόματα εκτός του καθηγητικού προσωπικού της Δραματικής Σχολής του Θεάτρου Τέχνης, ο Γιάννης Λιγνάδης κάνει λόγο για μεθοδευμένες παραιτήσεις προκειμένου να διαλυθεί το διοικητικό συμβούλιο της Σχολής, με απώτερο σκοπό την "αποκαθήλωση" της καλλιτεχνικής διευθύντριας του Θεάτρου Τέχνης Μαριάννας Κάλμπαρη: "Για την επίτευξη του δολίου σχεδίου διάλυσης του Θεάτρου Τέχνης και της Σχολής του, απαραίτητος μοχλός ήταν η υπόθεσή μου (τακτική δαιμονοποίησης) και η μόχλευση των φοιτητών, μέχρι του σημείου της παρούσας μπαχαλοποίησης της Σχολής".

Η απάντηση της Μαριάννας Κάλμπαρη στην επιστολή του Γιάννη Λιγνάδη

"Νιώθω πως είναι σχεδόν ανάρμοστο, ενώ όλη η χώρα πενθεί τα θύματα του αδιανόητου δυστυχήματος στα Τέμπη, εμείς να μιλάμε για τέτοια ζητήματα. Πρέπει όμως να πάρω άμεσα θέση σε σχέση με την επιστολή του κυρίου Γιάννη Λιγνάδη που δημοσιεύτηκε στην Εφημερίδα "Καθημερινή" την 1η Μαρτίου. Θεωρώ αυτονόητο ότι δεν συμμερίζομαι τις θέσεις του. Θεωρώ επίσης αυτονόητο ότι μετά από αυτή την επιστολή, ο κύριος Γιάννης Λιγνάδης δεν μπορεί να συνεχίσει να εργάζεται στη Δραματική Σχολή του Θεάτρου Τέχνης. Μοναδική μου μέριμνα είναι να προστατεύω και να στηρίζω με όλες μου τις δυνάμεις το Θέατρο Τέχνης και όλους/ες τους συνεργάτες/ιδες και εργαζομένους/ενες του. Κατά τα άλλα, αυτή τη στιγμή η σκέψη μου, όπως η σκέψη όλων, είναι μόνο στο τραγικό γεγονός".

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Λένα Κιτσοπούλου: Αντίστροφη μέτρηση για το "Και λέγε λέγε", τη νέα της παράσταση στο Θέατρο Τέχνης

Γιάννης Κότσιφας, Ιωάννα Μαυρέα, Πάνος Παπαδόπουλος, Θοδωρής Σκυφτούλης και Γαλήνη Χατζηπασχάλη ανεβαίνουν στη σκηνή μαζί τη σκηνοθέτιδα και δημιουργό σε μια παράσταση που δημιουργήθηκε από τον συνδυασμό διαφορετικών τεχνών και μιλάει για τον έρωτα, την πατριαρχία και πολλά ακόμη.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
25/04/2024

Το Αγγέλων Βήμα συνεχίζει δύο παραστάσεις του και μετά το Πάσχα

Τα θεατρικά "Ανατολικά της Εδέμ" και "Ιστορίες για ανθρώπους γενναιόδωρους" παρατείνονται για όσους δεν τα πρόλαβαν μόνο για 4 τελευταίες ημερομηνίες.

Ο κροκόδειλος

Ένα από τα λιγότερο γνωστά και ελάχιστα παιγμένα αφηγήματα του Ρώσου συγγραφέα προσεγγίζει μια νεανική θεατρική ομάδα, ενισχύοντας τη σατιρική του διάθεση. Το αποτέλεσμα είναι ευφρόσυνο με ενδιαφέροντα σημεία αλλά και κάπως άτολμο. | Powered by Uber

Ο αποτυχημένος

Μελετημένη, καλοκουρδισμένη και καλοπαιγμένη παράσταση που καταφέρνει να μετατρέψει το μυθιστόρημα ενός από τους πλέον "δύστροπους" συγγραφείς σε σκηνικό ποίημα. | Powered by Uber

"Μπιζζζ….!" στο Επί Κολωνώ: Γνωρίζουμε 4 νέες ομάδες που διακρίθηκαν στο φεστιβάλ Off-Off Athens

Το νέο αίμα του ελληνικού θεάτρου προσγειώνεται στο θέατρο Επί Κολωνώ και μοιράζεται μαζί μας τα πρώτα της βήματα και τις πρώτες τις επίσημες θεατρικές δουλειές. Πάμε να τους ακούσουμε!

Η "Ωραία κοιμωμένη" έρχεται στο Μέγαρο Μουσικής

135 χρόνια μετά την πρώτη του πρεμιέρα έρχεται από την παραμυθένια Πράγα το υπέροχο μπαλέτο του Τσαϊκόφσκι με την αυθεντική χορογραφία του Μαριούς Πετιπά κι ερμηνείες από διάσημους σολίστ του εξωτερικού.

"Το μπορντέλο της Μαντάμ Ρόζας": Τέσσερις τελευταίες παραστάσεις στο Αυλαία

Ο πολυχώρος του Πειραιά θα υποδεχτεί για δύο Κυριακές και δύο Δευτέρες το έργο που βασίζεται σε βιβλίο της Σπεράντζας Βρανά.