"(R)evolution" στο Θέατρο Φιλίπ: Οδηγός επιβίωσης για τον 21ο αιώνα

Το βιβλίο "21 Μαθήματα για τον 21ο αιώνα", που αποτυπώνει μια σειρά από στοχασμούς για την πορεία της ανθρωπότητας, εμπνέει τους Yael Ronen και Ντιμίτριζ Σάαντ που το φέρνουν επί σκηνής στο θέατρο Φιλίπ.

Revolution

Μπορεί ο θνητός να αγγίξει το θείο; Μπορεί ο άνθρωπος να γίνει Θεός; Αναμένουμε την εμφάνιση του επερχόμενου διάδοχού μας, του Homo Deus; Ο Γιουβάλ Νόα Χαράρι, ένας από τους πιο συναρπαστικούς ιστορικούς και φιλοσόφους της εποχής μας, καταγράφει στο βιβλίο του "21 Μαθήματα για τον 21ο αιώνα" μια σειρά από στοχασμούς για την πορεία της ανθρωπότητας. Το πασίγνωστο αυτό βιβλίο αποτέλεσε την έμπνευση για το έργο "(R)evolution" των Yael Ronen και Ντιμίτριζ Σάαντ που ανεβαίνει στην σκηνή του καινούργιου θεάτρου Φιλίπ σε μετάφραση και σκηνοθεσία Γιάννη Παναγόπουλου από τις 25 Νοεμβρίου.

Διαβάστε Επίσης

To (R)evolution θα ανοίξει στα τέλη Νοεμβρίου το πρόγραμμα του Θεάτρου Φιλίπ (που κι αυτό αποτελεί το προϊόν μιας εξελικτικής διαδικασίας: μετά από πολλά χρόνια λειτουργίας ως σινεμά, έγινε θέατρο από την Olympia Culture). Πρωταγωνιστεί μια δυναμική νεανική ομάδα αποτελούμενη από τους Νατάσσα Εξηνταβελώνη, Κώστα Νικούλι, Σπύρο Σταμούλη, Χρήστο Σταθούση και Λυδία Τζανουδάκη.

Η ψηφιακή επανάσταση κάνει τη ζωή μας ευκολότερη και γεμάτη υποσχέσεις. Στο κοντινό μας μέλλον είναι πράγματι πιθανό να έχουμε πρόσβαση σε εμφυτεύματα με την δυνατότητα να ανιχνεύσουν ασθένειες,  ακόμα και τον καρκίνο, την πρώτη ημέρα που εμφανίζονται στο σώμα μας. Ταυτόχρονα, η ίδια τεχνολογία μπορεί να οδηγήσει σε ψηφιακές δικτατορίες, στις οποίες τα δεδομένα μας γίνονται εργαλείο στα χέρια λίγων, αλγόριθμοι ορίζουν την αγορά εργασίας, άνθρωποι βιώνουν συμβιωτικές σχέσεις με τεχνητή νοημοσύνη και εικονικές πραγματικότητες. Τι μπορεί να σημαίνουν όλα αυτά για την "ελεύθερη βούληση"; Είναι πλέον σίγουρο πως γύρω μας δημιουργείται ένας καινούργιος κόσμος στον οποίο καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε τις προκλήσεις του και να καταλάβουμε τις ουτοπικές αλλά και τις δυστοπικές του διαστάσεις. Μέσα σε αυτή τη συνθήκη, οι σκέψεις του Γιουβάλ Νόα Χαράρι γίνονται το σημείο εκκίνησης για τη θεατρική αποτύπωση σκηνών από ένα πιθανό άμεσο μέλλον. Τέσσερις ιστορίες που μπλέκονται μεταξύ τους. Ένα ζευγάρι θέλει να αποκτήσει ένα γενετικά τροποποιημένο παιδί και επισκέπτεται ένα Ινστιτούτο Ευγονικής. Ένας επιστήμονας, εργαζόμενος στο Ινστιτούτο, αντιμετωπίζει προβλήματα με τον σύντροφό του. Μια γυναίκα βιώνει την απόλυτη μοναξιά σε έναν κόσμο που αλλάζει. Ενορχηστρωτές όλων οι υπολογιστές, η τεχνολογία και η ψηφιακή πραγματικότητα.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

"Αριστερόχειρες" των 4frontal: Κλεφτή ματιά στην παράσταση

Δείτε τις νέες φωτογραφίες και το trailer του έργου της Νεφέλης Μαϊστράλη που παίζεται στο θέατρο Μπέλλος.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
28/11/2022

Παράταση για "Αγγέλα Παπάζογλου" της Άννας Βαγενά

Η παράσταση βασίζεται στις μνήμες της σπουδαίας Μικρασιάτισσας, γυναίκας του ρεμπέτη Βαγγέλη Παπάζογλου, όπως τις διηγήθηκε στον γιο της Γιώργη Παπάζογλου, ο οποίος και τις κατέγραψε.

Ιεροκλής Μιχαηλίδης και Γεράσιμος Σκιαδαρέσης στον "Αμπιγιέρ" του Ρόναλντ Χάργουντ

Οι δύο αγαπημένοι ηθοποιοί πρωταγωνιστούν στο κλασικό έργο που φέρνει στο προσκήνιο ό, τι συμβαίνει ανάμεσα στα μέλη ενός θιάσου πίσω από την κουίντα με στόχο να μιλήσει για τις ανθρώπινες σχέσεις.

"2020: Obscene": Χορευτικό μανιφέστο στη Στέγη

Από αύριο ξεκινά η προπώληση για την περφόρμανς-μανιφέστο της Αλεξάνδρας Μπαχτσετζή που μιλά για το "άσεμνο" και τον ερωτισμό.

Η "Κοριτσιέρα των Βούρλων" στο Studio Μαυρομιχάλη

Μια μουσικοθεατρική παράσταση αφιερωμένη στα εκατοντάδες κορίτσια που για πολλές δεκαετίες άσκησαν έγκλειστες το επάγγελμα της πορνείας στα Βούρλα.

Πειραματιστές και "Προβοκάτορες" στο Εθνικό

Απόφοιτος της Σχολής Σκηνοθεσίας του Εθνικού Θεάτρου ο Ορέστης Σταυρόπουλος ετοιμάζεται να κάνει το σκηνοθετικό ντεμπούτο του με το έργο "Οι προβοκάτορες" του Γιάννη Αποσκίτη.

Τέσσερις επαναλήψεις που αξίζουν

Ο χορός των επιτυχημένων παραστάσεων συνεχίζει με τέσσερις αξιόλογες παραστάσεις.