Όταν δεν σκηνοθετεί στα μεγάλα θέατρα του εξωτερικού ή δεν ταξιδεύει με τις παραστάσεις του στο Τορίνο, στην Αγία Πετρούπολη, στην Ταϊπέι, στο Πεκίνο, στη Φιλαδέλφεια των ΗΠΑ, στη Μόσχα κ.ά., ο Θεόδωρος Τερζόπουλος, σχεδιάζει τις επόμενες παραστάσεις. Παγκοσμίως διάσημος για τη σκηνοθεσία ελληνικών τραγωδιών, είναι ένας από τους καλύτερους εν ζωή σκηνοθέτες, ο οποίος δεν στηρίζει την έννοια του ρεπερτορίου στο θέατρο του, το Άττις. Οι επιλογές του έχουν πάντοτε σχέση με αυτό που τον απασχολεί, τον κινητοποιεί, τον εμπνέει και δημιουργεί κίνητρα για ωραίες συνεργασίες.
Το ανέβασμα του ιψενικού κοινωνικού και ψυχολογικού δράματος «Νόρα», διαχρονικό δραματουργικό σύμβολο των δικαιωμάτων της γυναίκας για την ισότητά της στην κοινωνία αγαπήθηκε, ξένισε, προκάλεσε συζητήσεις για την δραματουργική και ιδεολογοαισθητική ανάλυση, την σκηνοθετική και υποκριτική εμβάθυνση σε κάθε πρόσωπο του έργου. Τον περασμένο Μάρτιο ο πασίγνωστος Βρετανός κριτικός Michael Billington έγραψε στην Guardian: «Αν έπρεπε να περιγράψω το ύφος του, θα το χαρακτήριζα τελετουργικό μινιμαλισμό. […] Ο Τερζόπουλος μεταφέρει την ουσία του κειμένου μέσα από τον λόγο και την κίνηση. […] Περιγράφει το έργο ως μία μάχη μεταξύ «του τρομαγμένου εγώ και του καταπιεσμένου αληθινού εαυτού» και αυτή η ουσιώδης σύγκρουση ενσαρκώνεται ευφυέστατα από τη Σοφία Χιλλ, που παίζει με κάθε ίνα της ύπαρξής της». Θα συμφωνήσουμε, η Σοφία Χιλλ σου κόβει την ανάσα. Το πάθος και το όραμα του σκηνοθέτη για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα στήριξαν και οι άλλοι δυο ηθοποιοί. Ο Τάσος Δήμας και ο Αντώνης Μυριαγκός συμπυκνωτικά σαρκάζουν ευθύβολα τις ορατές και τις αθέατες πλευρές των σχέσεων. Η παράσταση θα ξεκινήσει να παίζεται στο Άττις στις 19 Νοεμβρίου τηρώντας αυστηρά το υγειονομικό πρωτόκολλο.
Υπάρχουν σκέψεις να παιχτεί και πάλι το «Alarme» μια σκηνική σύνθεση με αφορμή την αλληλογραφία της Μαρίας Στούαρτ με τη Βασίλισσα Ελισάβετ. Πρωτοπαίχτηκε, το 2011, και ήταν μια συγκλονιστική σωματική, πνευματώδης μελέτη της συμβιωτικής σχέσης μεταξύ δυο βασιλισσών που δεν συναντήθηκαν ποτέ στην πραγματική ζωή, με πρωταγωνίστριες τη Σοφία Χιλλ και την Αγλαϊα Παππά. Την τελευταία εβδομάδα του Φεβρουαρίου του 2022 προγραμματίζεται η πρεμιέρα ενός ακόμη άτιτλου έργου που αποτελεί το τέταρτο μέρος της τετραλογίας, μαζί με το «Alarme», το «Amor» και το «Ανκόρ». Βασίζεται σε ένα κείμενο του Θανάση Αλευρά και σε μια ιδέα που ενώ φαίνεται ότι είναι ενδοθεατρική – οι ζυμώσεις και οι συγκρούσεις ανάμεσα στους ηθοποιούς και τους ρόλους – ωστόσο γενικεύεται και αφορά όλη την κοινωνία. Κεντρικός άξονας του έργου είναι η σχέση με την παράδοση από την οποία προσπαθούμε να γαντζωθούμε και το βεβιασμένο κυνήγι της ελπίδας και της προοπτικής σε έναν κόσμο που αυτοκαταστρέφεται και καταρρέει. Αναμένουμε.....