H Δήμητρα Παπαδοπούλου και η ομάδα της παράστασης «Μάνα θα πάω στο Hollywood» φέρνει το κοινό στο επίκεντρο με την κοινωνική εκστρατεία «My Hollywood».
Χρέη πρεσβευτών εκτελούν από την 1η του νέου έτους οι ηθοποιοί και οι συντελεστές της θεατρικής παράστασης, με στόχο τη μετάδοση της ιδέας για τη σπουδαιότητα του απόλυτα προσωπικού «Hollywood», όπου Hollywood ίσον ο μοναδικός εκείνος ανώτερος σκοπός του καθενός που προσφέρει τη μέγιστη ικανοποίηση. Στο πλαίσιο αυτής της καμπάνιας-διαγωνισμού, ο κόσμος καλείται να μοιραστεί ιστορίες που μπορεί να αφορούν ένα επαγγελματικό επίτευγμα, ένα προσωπικό επίτευγμα καριέρας, ή επιχειρηματική δραστηριότητα, νεανική επιχειρηματικότητα, ή ένα κοινωνικό επίτευγμα.
Στην ιστοσελίδα της δράσης το κοινό θα μπορεί από τις 10 Ιανουαρίου να υποβάλλει συμμετοχή με τη δική του ιστορία και από 16 Φεβρουαρίου να ψηφίσει τις ιστορίες με τον μεγαλύτερο αντίκτυπο έχοντας παράλληλα πρόσβαση σε αρθρογραφία και ιστορίες επιτυχίας εντός και εκτός Ελλάδας. Ο διαγωνισμός θα ολοκληρωθεί το Μάρτιο με την ανάδειξη της νικήτριας ομάδας η ιστορία της οποίας θα μεταφερθεί στη μεγάλη οθόνη. Οι πρεσβευτές της καμπάνιας είναι οι: Δήμητρα Παπαδοπούλου, Φωκάς Ευαγγελινός, Θανάσης Αλευράς, Κωνσταντίνα Μιχαήλ, Αντώνης Κρόμπας, Ελένη Ροδά, Jerome Kaluta, Πέτρος Γεωργοπάλης, Στράτος Λύκος και Παναγιώτης Αλεξανδράκης.
Η δράση αυτή είναι βασισμένη σε μια ιδέα της Δήμητρας Παπαδοπούλου, η εκστρατεία σχεδιάστηκε και υλοποιείται από την Playwalk Communications, υπό την αιγίδα Θεάτρου ΙΛΙΣΙΑ και της «Θέασις - Δράσεις Πολιτισμού», αλλά και με την επικοινωνιακή στήριξη όσων επιθυμούν να συμβάλλουν στην προώθηση του κοινωνικού μηνύματος του «My Hollywood».