Ραντεβού στο Μουσείο της Τράπεζας της Ελλάδος για συναρπαστικές, γιορτινές ξεναγήσεις

Συνδυάζουμε τις χριστουγεννιάτικες βόλτες μας στο κέντρο με μια ευχάριστη εμπειρία οικονομικής εκπαίδευσης.

Μουσείο Τράπεζας της Ελλάδος Χριστούγεννα

Από την Τρίτη 24 Δεκεμβρίου και για όλη την εορταστική περίοδο, μέχρι και την Παρασκευή 3 Ιανουαρίου της νέας χρονιάς, το Μουσείο της Τράπεζας της Ελλάδος διοργανώνει ειδικές "εορταστικές" περιηγήσεις στις εκθέσεις του, δίνοντας στους επισκέπτες την ευκαιρία να συνδυάσουν την πρωινή χριστουγεννιάτικη βόλτα τους στο κέντρο της πόλης με μια ευχάριστη εμπειρία οικονομικής εκπαίδευσης.

Μουσείο Τράπεζας της Ελλάδος

Σε μια ιδιαίτερα κατατοπιστική ξενάγηση διάρκειας μίας ώρας με θέμα "Ένα συναρπαστικό ταξίδι στη νεότερη οικονομική και νομισματική ιστορία της Ελλάδος", οι επισκέπτες θα περιηγηθούν στη μόνιμη έκθεση του Μουσείου, θα δουν αρχαία, παλαιά, νεότερα και σύγχρονα μέσα συναλλαγών, ελληνικά και ξένα τραπεζογραμμάτια και κέρματα, πλάκες χρυσού, αναμνηστικά νομίσματα, ειδικά εργαλεία και μηχανολογικό εξοπλισμό παραγωγής νομισμάτων, ενώ θα έχουν επίσης την ευκαιρία να αναζητήσουν τις ρίζες του χρήματος στους αρχαίους χρόνους, να παρακολουθήσουν την εισαγωγή και σταδιακά την καθιέρωση των διαφόρων μέσων συναλλαγής ανά τους αιώνες, αλλά και να μάθουν για την Τράπεζα της Ελλάδος, τις αρμοδιότητες, τον ρόλο και τις λειτουργίες της, αλλά και πώς συμβάλλει στην κοινωνική και πολιτιστική ανάπτυξη της χώρας.

προσωπικά οικονομικά
© Λεωνίδας Τούμπανος

Εναλλακτικά, η ειδική παρουσίαση της περιοδικής έκθεσης "Προσωπικά Οικονομικά", πραγματεύεται με ιδιαίτερα εύληπτο τρόπο τη διαχείριση των οικονομικών ενός ατόμου (ή μιας οικογένειας) μέσα από πλούσιο οπτικοακουστικό υλικό και ψυχαγωγικά διαδραστικά εκθέματα, ηλεκτρομηχανικά και ψηφιακά. Στις θεματικές ενότητες αυτής της έκθεσης καλύπτονται έννοιες όπως οι οικονομικές αποφάσεις, το εισόδημα, ο οικονομικός προγραμματισμός, η αποταμίευση, η πίστωση, ο πληθωρισμός, οι ψηφιακές απάτες και το πλαστό χρήμα, οι ψηφιακές πληρωμές, η ανοιχτή χρηματοοικονομική, η τεχνητή νοημοσύνη, τα κρυπτονομίσματα και το ψηφιακό νόμισμα κεντρικών τραπεζών, και προτείνεται ότι για να εξασφαλίσουμε έναν καλύτερο σχεδιασμό του οικονομικού μας μέλλοντος, να πετύχουμε τους στόχους μας και να απολαύσουμε την ηρεμία που συνεπάγεται η οικονομική σταθερότητα, δεν χρειάζεται παρά να αποκτήσουμε λίγες βασικές γνώσεις και να αναπτύξουμε κάποιες απλές δεξιότητες.

Ώρες λειτουργίας Μουσείου:
Τρίτη 24, Παρασκευή 27 και Τρίτη 31 Δεκεμβρίου: 9 π.μ. – 3 μ.μ.,
Πέμπτη 2 Ιανουαρίου: 9 π.μ. – 7 μ.μ.
Παρασκευή 3 Ιανουαρίου: 9 π.μ. – 3 μ.μ. 

Ώρες ξεναγήσεων: Τρίτη,  Παρασκευή: 11 π.μ. και 1 μ.μ., Πέμπτη: 11 π.μ., 1 μ.μ., 3 μ.μ., και 5 μ.μ.

Περισσότερες πληροφορίες

Μουσείο της Τράπεζας της Ελλάδος

Αμερικής 3
  • Βινιέτες Τεχνών - City life

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Τέχνες

Μοντέρνα γλυπτά κοσμούν το "NYX Esperia Palace"

Η νέα συνεργασία του ξενοδοχείου με τη Sianti Gallery.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
24/10/2025

Μία νοσταλγική έκθεση στη Δημοτική Πινακοθήκη Λέφα

Ένα πρότζεκτ με έργα από απόφοιτους εικαστικούς του Λυκείου Ψυχικού της Τάξης του 1978.

"Ιδανική Συνθήκη": Ονειρικά και αινιγματικά έργα στην Γκαλερί Ζουμπουλάκη

Ο εικαστικός Αχιλλέας Παπακώστας παρουσιάζει έργα αντιπροσωπευτικά των τελευταίων πέντε ετών.

Η Μαρία Παπαγεωργίου παρουσιάζει τα βιβλία της

Η αγαπημένη τραγουδίστρια θα μιλήσει για τα βιβλία της "Μια χαραμάδα πανικού" και "Το γάβγισμα" στο Αμφιθέατρο του Ιδρύματος Βασίλη & Ελίζας Γουλανδρή.

Onassis Ready: Το νέο στέκι για τα ΠΣΚ του φθινοπώρου βρίσκεται στου Ρέντη

Εικαστικές περιηγήσεις, μουσική, φαγητό και ποτό σε ένα νεοσύστατο χώρο από το Ίδρυμα Ωνάση στην καρδιά του Ρέντη.

Εσύ ξέρεις ποια ήταν η πρώτη γυναίκα σκηνοθέτρια στην Ελλάδα;

Κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Κλειδάριθμος ο συλλογικός τόμος "Μαρία Πλυτά: Η πρώτη σκηνοθέτρια του ελληνικού κινηματογράφου" τον οποίοι επιμελήθηκε η καθηγήτρια του ΑΠΘ Μπέτυ Κακλαμανίδου.

"Nature inside the walls": Αφιέρωμα για την αστική βιοποικιλότητα στο Μουσείο Ηρακλειδών

Μία διατομική έκθεση του Κωνσταντίνου Πάτσιου και του Μάριου Φούρναρη.