Το χρονοδιάγραμμα

Όπως μας λέει ο κύριος Τσούχλος το χρονοδιάγραμμα λέει ότι στο τέλος του φθινοπώρου και αρχή του χειμώνα το έργο αποπεράτωσης και εξοπλισμού ολοκληρώνεται.

Όπως μας λέει ο κύριος Τσούχλος το χρονοδιάγραμμα λέει ότι στο τέλος του φθινοπώρου και αρχή του χειμώνα το έργο αποπεράτωσης και εξοπλισμού ολοκληρώνεται. Αυτό δεν σημαίνει ότι ολοκληρώνονται όλες οι εκκρεμότητες του κτιρίου διότι υπάρχει ένα πολύ μεγάλο ενεργειακό πρότζεκτ, το οποίο προϋποθέτει μια πολύ ριζική επέμβαση και στον όροφο αλλά και στα κεντρικά μηχανήματα. «Μετά από την ενεργειακή ολοκλήρωση και τον περιβάλλοντα χώρο θα μπορέσουμε να πούμε ότι είναι εξαιρετικά λειτουργικό. Ετοιμάζουμε, τέλος, μια μικρή έκθεση Δεσποτόπουλου η οποία θα στηθεί στον πίσω διάδρομο, την οποία μας έχει παραχωρήσει το Ινστιτούτο Γκαίτε που είχε κάνει μια έκθεση το 2019 για το Bauhaus».

Κανείς δεν μπορεί να μην αναγνωρίσει το όραμα της διοίκησης Τσούχλου για ένα βιώσιμο κτίριο, όπως και για το άλλο μεγάλο ζήτημα που ταλανίζει το Ωδείο και έχει να κάνει με την αναγνώριση του πτυχίου των σπουδαστών που δεν έχει καταφέρει ακόμη να λυθεί. Μάλιστα όπως μας λέει με πικρία ο κύριος Τσούχλος τη θεσμική αναγνώριση που δεν έχουν καταφέρει ακόμα να πετύχουν από το Υπουργείο Πολιτισμού ή το Υπουργείο Παιδείας, τη βρήκαν στο Λονδίνο. «Στήνουμε σιγά σιγά κάτι, το οποίο δεν έχει την μορφή που εγώ θα ήθελα, τη μορφή της δημόσιας δωρεάν εκπαίδευσης για ταλαντούχους μουσικούς αλλά έχει μια μορφή θεσμικά αναγνωρίσιμη, υπαρκτή και με την σφραγίδα ενός πολύ μεγάλου εκπαιδευτικού ιδρύματος της Ευρώπη, του Πανεπιστημίου του Goldsmith, σε συνεργασία με το οποίο θα κάνουμε ένα διεθνώς αναγνωρισμένο πρόγραμμα Bachelor of music, που θα γίνεται εξ ολοκλήρου εδώ».

Δέσποινα Ζευκιλή -


Ενότητες