Ακούσαμε τον εκκωφαντικό Ty Segall στο Gagarin 205

Ο Αμερικάνος μουσικός τράνταξε το venue της Λιοσίων με τις βαριές συγχορδίες του.

Ακούσαμε τον εκκωφαντικό Ty Segall στο Gagarin 205

Ο Αμερικάνος μουσικός τράνταξε το venue της Λιοσίων με τις βαριές συγχορδίες του.

Ακούσαμε τον εκκωφαντικό Ty Segall στο Gagarin 205 - εικόνα 1

Η εικόνα του απαρηγόρητου Κουέβα μετά το χαμένο πέναλτι του Περού επί της Δανίας επέστρεφε στο μυαλό μου στη διαδρομή προς το Gagarin 205, καθώς στα κατάμεστα μαγαζιά που προσπερνούσα ο μουντιαλικός πυρετός ήταν εμφανής. Οι καταρρακτώδεις βροχές που είχαν ξεσπάσει από την προηγούμενη μέρα (15/6) δε φάνηκε να πτοούν τον κόσμο, που είχε πάρει θέση απέναντι σε κάθε είδους οθόνη, ούτε βέβαια και τους πολυάριθμους θεατές που είχαν ήδη συγκεντρωθεί λίγο μετά τις 21.00 στη Λιοσίων για να ακούσουν το πρώτο support act.

Οι Αθηναίοι Bonnie Nettles έθεσαν τον τόνο της βραδιάς με τις ηλεκτρισμένες ψυχεδελικές κιθάρες τους. Μια μπάντα που μετρά κάτι παραπάνω από ένα χρόνο ζωής και προστίθεται στο ρεύμα των εγχώριων σχημάτων που έχουν φάει με το κουτάλι τους ήχους των '60s. Χωρίς κάποια επίσημη κυκλοφορία ακόμη, το ντεμπούτο τους αναμένεται στους επόμενους μήνες, οι Bonnie Nettles εμφανίστηκαν καλοδουλεμένοι, πολλά υποσχόμενοι και ιδανικοί για την εκκίνηση της συναυλίας.

Ακούσαμε τον εκκωφαντικό Ty Segall στο Gagarin 205 - εικόνα 2

Αμέσως μετά τους διαδέχθηκε στη σκηνή η μπάντα που μονοπωλεί τελευταία το ενδιαφέρον της ντόπιας ανεξάρτητης σκηνής, και η οποία συμπτωματικά έπαιξε στο Gagarin πριν από μερικές ημέρες (9/6). Ο λόγος για τους Chickn, που κυκλοφόρησαν το δεύτερο άλμπουμ τους «Wowsers!» τον περασμένο μήνα, επιβεβαιώνοντας τους εαυτούς τους ως κήρυκες ενός νέας κοπής διονυσιακού ροκ που δεν κρύβει τις επιρροές του.

Το πολυμελές συγκρότημα κατέλαβε τη σκηνή και κατάφερε να την κάνει δική του έχοντας αέρα headliner σε όλη τη διάρκεια του set, χάρη στο γεμάτο αυτοπεποίθηση στήσιμο όλων των μελών του. Κινητήρας των Chickn είναι το σφιχτοδεμένο και ταλαντούχο rhythm section των Αξιού Ζαφειράκου (μπάσο) και Παντελή Καρασεβδά (τύμπανα), οι οποίοι διατηρούν ένα διαρκές γεμάτο ενέργεια groove πάνω στο οποίο ανά διαστήματα τζαμάρουν με τους συμπαίκτες τους. Αν και σε αυτές τις στιγμές η μπάντα βρίσκεται στα καλύτερά της, είναι ευδιάκριτη η επαναληπτικότητα στις συνθέσεις της, λαμβάνοντας υπόψη επίσης την ένταση που αναβλύζουν on stage. Θα μπορούσαν κάλλιστα να εμφανίζονται σε κάποιο νεοϋορκέζικο κλαμπ στα '70s, χάρη στον αισθησιασμό και το απολύτως glam παρουσιαστικό τους - στα όρια της εξτραβαγκάντζας, αναμφίβολα όμως αποτελούν το πιο φιλόδοξο νέο ελληνικό μουσικό όχημα αυτήν τη στιγμή.

Ακούσαμε τον εκκωφαντικό Ty Segall στο Gagarin 205 - εικόνα 3

Περίπου είκοσι λεπτά μετά τις έντεκα, και με τον κόσμο να έχει αυξηθεί κατακόρυφα, ο Ty Segall συντροφιά της Freedom Band, ανέβηκε στη σκηνή τέσσερα χρόνια μετά την τελευταία του φορά στην Αθήνα.

Από τότε ο Ty κυκλοφόρησε 3 σόλο δίσκους, με πιο πρόσφατο το «Freedom's Goblin» που είχε και την τιμητική του κατά τη διάρκεια του set. Οι χαμηλοκουρδισμένοι ήχοι της μπάντας, μπολιασμένοι με μπάσο και fuzz στο τέρμα, τράνταζαν συνεχώς τους τοίχους του Gagarin με το κοινό να μην χαμπαριάζει, έχοντας αμέσως ανοίξει το pit για χορό. Ακόμα και το «Finger» ακούστηκε αρκετά διαφορετικό κάτω από τις στρώσεις θορύβου των power chords των Segall, Emmett Kelly (κιθάρα) και Mikal Cronin (μπάσο), των διαχρονικών συνεργατών του Αμερικανού.

Η μπάντα δε χρειαζόταν κάτι περισσότερο από ένα βλέμμα ή μειδίαμα του Segall για να συγχρονιστεί και να ξεκινήσει τις εισαγωγές τραγουδιών όπως «Candy Sam» και «Every 1's A Winner», ενθουσιάζοντας ακόμα περισσότερο τον κόσμο στις πρώτες σειρές, ο οποίος δεν έπαψε να χοροπηδά μέχρι να κλείσουν οι ενισχυτές. Αντίστοιχα, επί σκηνής η μπάντα έπαιρνε ανάσες μόνο όταν χρειαζόταν να αλλάξει κούρδισμα, και στο ενδιάμεσο μας «γρονθοκοπούσε» παίζοντας το ένα τραγούδι μετά το άλλο.

Αυτή η επιλογή σύντομα αποδείχθηκε κίνηση... επαγγελματισμού, καθώς η κατά τα άλλα απολαυστική εμφάνιση της μπάντας υπολειπόταν από την ενέργεια που μας έχει συνηθίσει. Πιθανώς το γεγονός πως η Αθήνα ήταν ο τελευταίος σταθμός της περιοδείας να έπαιξε ρόλο, αφού για παράδειγμα ο Segall περίμενε ελάχιστα για να ξαναβγεί στο encore, ολοκληρώνοντας όμως το set με ένα αποστομωτικό και καθόλα εκκωφαντικό τζαμάρισμα.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Μουσική

O πρωτοποριακός γερμανικός θίασος Novoflot για πρώτη φορά στην Ελλάδα

Τα καινοτόμα έργα "Η όπερα #3 – Οι κομμένες σκηνές" και "Η όπερα #2 – Στα σχοινιά" θα παρουσιαστούν στο ΚΠΙΣΝ.

23/09/2022

Το Guitarte ensemble σε ένα "ρεμπέτικο ταξίδι" απ’ την Σμύρνη ως τον Πειραιά και την Αθήνα

Με όχημα τον ήχο της κιθάρας και videos με αφηγήσεις των μεγάλων ιστοριών του Ρεμπέτικου, το σύνολο μετατρέπει τη σκηνή του Lux Athens σε Καφέ Αμάν.

"Η καρδιά του Σοπέν θα χτυπήσει στο Ηρώδειο": Μια συναυλία για καλό σκοπό

Η συναυλία πραγματοποιείται υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ιδρύματος Καρδιολογίας και είναι αφιερωμένη στη μνήμη του Καθηγητή Καρδιολογίας Παύλου Κ. Τούτουζα.

Το "Ολύμπια" γράφει την επόμενη σελίδα της ιστορίας του

Μετά την επιτυχημένη περσινή επανεκκίνησή του Δημοτικού Μουσικού Θεάτρου "Μαρία Κάλλας", ο Ολιβιέ Ντεκότ ξεδιπλώνει τον ποικιλόμορφο προγραμματισμό του για την καλλιτεχνική περίοδο 2022-23.

Οι διεθνείς συναυλίες της εβδομάδας

Ετοιμαζόμαστε για μια μουσική εβδομάδα γεμάτη προγραμματικούς προβληματισμούς για γερούς λύτες.

Το "Πνευματικό Εμβατήριο" του Άγγελου Σικελιανού και τραγούδια του Μίκη Θεοδωράκη στην Εθνική Λυρική Σκηνή

Συνεχίζοντας η Εθνική Λυρική Σκηνή για δεύτερη χρονιά το αφιέρωμα στον διεθνώς αναγνωρισμένο Έλληνα συνθέτη, παρουσιάζει -στο πρώτο μέρος- το ορατόριό του Πνευματικό Εμβατήριο σε ποίηση Άγγελου Σικελιανού, καθώς και γνωστά και αγαπημένα τραγούδια του σε ποίηση επίσης μεγάλων Ελλήνων ποιητών, στο δεύτερο μέρος.

Αλκίνοος Ιωαννίδης: Γιόρτασε τα γενέθλιά του στο "Κατράκειο", μπροστά σε πιστό και ενθουσιώδες κοινό

Σε μια χορταστική συναυλία με δύο διαφορετικά μα αλληλοσυμπληρούμενα πρόσωπα, ευτύχησε να παίξει μπροστά σε κόσμο που έχει μεγαλώσει με τους δίσκους του, μα και σε νεότερους που δείχνουν να τον ακολουθούν σταθερά.