PC 2012 = Xbox 720, PS4; Αμέ!

Γιατί να περιμένεις δύο χρόνια, όταν μπορείς να τα έχεις... τώρα;

Με το Xbox 360 να διανύει το τελευταίο τμήμα της διαδρομής του και το PlayStation3 να ακολουθεί σε 1-2 χρόνια με τη σειρά του, μάλλον... φυσιολογικά έχουν πυκνώσει πλέον οι συζητήσεις, οι θεωρίες και οι "διαρροές" σχετικά με τους διαδόχους τους. Σε άλλες εποχές (όπως σε αυτήν που μεσολάβησε ανάμεσα στο PS2 και το PS3 για παράδειγμα) δεν είχαμε καμία ουσιαστική ένδειξη για τη δύναμη και τις δυνατότητες των οικιακών συστημάτων ηλεκτρονικής διασκέδασης "επόμενης γενιάς". Σήμερα, έχουμε. Αν όχι ένδειξη, τότε μία γενικότερη εικόνα του τί θα πρέπει να προσφέρει ένα Xbox 720 και ένα PlayStation 4, ώστε να έχει σημασία η διάθεσή τους στην αγορά τους επόμενους 18 μήνες.

Όλοι συμφωνούμε, για παράδειγμα, στα εξής: το επόμενο Xbox και το επόμενο PlayStation θα πρέπει να στηρίζονται σε Δικτυακές υπηρεσίες ακόμη πληρέστερες από τα σημερινά Xbox Live και PSN. Θα πρέπει να προσφέρουν το λιγότερο δύο διαφορετικούς τρόπους χειρισμού, τον παραδοσιακό του χειριστηρίου και άλλον έναν - όπως αυτόν της ανίχνευσης κίνησης α λα Kinect και PlayStation Move - είτε εξ ορισμού, είτε μέσω περιφερειακών. Και θα πρέπει να είναι κατά πολύ, κατά πάρα πολύ ισχυρότερα σε επεξεργαστική δύναμη από τα Xbox 360 και PlayStation3, αν θέλουν να έχουν την ίδια επιτυχημένη πορεία 6 ή 7 χρόνων στην αγορά.



Πόσο ισχυρότερα; Θέτουμε από σήμερα, Απρίλη του 2012, το minimum. Το Xbox 720 και το Playstation4 θα πρέπει να προσφέρουν γραφικά σε ανάλυση 1920x1080 pixel, με άλλα λόγια πραγματική υψηλή ευκρίνεια, όχι την σημερινή... κατ' όνομα των 720 ή 540 γραμμών. Θα πρέπει τα games τους σε 1080 γραμμές να μην κινούνται σε ρυθμό κάτω από 30 καρέ το δευτερόλεπτο. Θα πρέπει να προσφέρουν όλα τα εφέ βελτίωσης της εικόνας ενεργοποιημένα (όπως τα γνωστά antialiasing και anisotropic filtering), ώστε να προσφέρουν αληθινή πια "κινηματογραφική" αίσθηση. Θα πρέπει να προσφέρουν υψηλό αριθμό πολυγώνων σε περιβάλλοντα και χαρακτήρες, αλλά και ΑΑΑ οπτικά εφέ. Θα πρέπει, με άλλα λόγια, να προσφέρουν οπτική διαφορά που γίνεται αντιληπτή με την πρώτη ματιά, σε σχέση με τα σημερινά τους video games. Τα οποία άλλες υποσχέσεις κράτησαν, άλλες αθέτησαν σε σχέση με αυτά που υποσχέθηκε η Microsoft και η Sony πριν από 7 χρόνια.

Αυτά είναι τα must των PS4 και Xbox 720. Τα minimum που πρέπει να προσφέρουν. Το ενδιαφέρον; Όσα μπορούμε να τα έχουμε... σήμερα, με ένα καλό (ούτε καν κορυφαίο) PC!

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ