Apex Legends: ανέλπιστη αρχική επιτυχία

Ο νέος δωρεάν τίτλος battle royale των Respawn κι Electronic Arts ξεκινά εντυπωσιακά

Μία από τις πλέον ενδιαφέρουσες εξελίξεις στην αγορά της ηλεκτρονικής διασκέδασης για το 2018 ήταν δίχως αμφιβολία η ανάδειξη του Fortnite - του τίτλου της Epic που εν πολλοίς... αντέγραψε το πολυσυζητημένο PlayerUnknown Battlegrounds στους βασικούς μηχανισμούς του μα το έκανε καλύτερα - στο δημοφιλέστερο video game του πλανήτη αυτή τη στιγμή. Πολλοί ήταν της άποψης πως με αυτούς τους δύο τίτλους (και τις αντίστοιχες επιλογές σε άλλα games) το είδος των "battle royale games" ουσιαστικά έχει κορεστεί, άλλοι τόσοι ωστόσο υποστήριζαν πως πρόκειται ουσιαστικά για νέα κατηγορία τίτλων με περιθώριο για συνύπαρξη πιο πολλών τέτοιων παραγωγών σε διάφορες παραλλαγές της βασικής ιδέας. Ε, οι δεύτεροι αποδεικνύονται σωστοί, τελικά, αν κρίνει κανείς από την τεράστια αρχική επιτυχία ενός τέτοιου τίτλου battle royale που έγινε διαθέσιμο χωρίς... τυμπανοκρουσίες, συγκέντρωσε όμως το ενδιαφέρον εκατομμυρίων παικτών μέσα σε λίγες ώρες!

Ο λόγος για το Apex Legends, τον τίτλο της Respawn - δημιουργού της σειράς των περιβόητων Titanfall - που ανακοινώθηκε και έγινε διαθέσιμος δωρεάν... την ίδια ημέρα σχεδόν, στις αρχές της τρέχουσας εβδομάδας για PC, PS4 και Xbox One. Το Apex Legends επιδιώκει να μην ευθυγραμμιστεί με τις όποιες προσδοκίες θα μπορούσαν να έχουν οι gamers από αυτό, καθώς ναι μεν εκτυλίσσεται "στον κόσμο" των Titanfall, αλλά ούτε τα περίφημα ρομπότ-οχήματα αυτών των τίτλων, οι Titans, είναι παρόντα, ούτε οι δυνατότητες ακροβατικής κίνησης μέσα στα πεδία της μάχης. Αντιθέτως το Apex Legends δανείζεται στοιχεία από το Overwatch (οι διαθέσιμοι μαχητές έχουν όλοι διαφορετικό στυλ και δυνάμεις) ενώ παίζεται - για την ώρα τουλάχιστον - μόνο με ομάδες των τριών και όχι στο σύνηθες στυλ επιβίωσης του... "ο καθένας για τον εαυτό του" των τίτλων battle royale.

Παρ' όλα αυτά το Apex Legends κατόρθωσε το... ασύλληπτο: συγκέντρωσε 1 εκατομμύριο ενεργούς παίκτες μέσα στις πρώτες 12 ώρες διάθεσής του και 10 (!) εκατομμύρια παίκτες μέσα στις πρώτες 72 ώρες - με αξιολογότατη live παρουσία στο Twitch, όπου διάσημοι παίκτες συγκεντρώνουν στα σχετικά ματς μέχρι και 300.000 θεατές ταυτόχρονα. Το γεγονός φυσικά ότι προσφέρεται εντελώς δωρεάν βοηθά (μπορεί να το λάβει οποιοσδήποτε μέσα από την υπηρεσία Origin της Electronic Arts σε PC και μέσα από τα PS Store και Xbox Live σε PS4 και Xbox One αντίστοιχα), όμως όλα δείχνουν ότι το Apex Legends είναι αρκετά υψηλής ποιότητας και επαρκώς διαφορετικό από τα PUBG/Fortnite ώστε να κρατά αυτήν την στιγμή το ενδιαφέρον όσων το δοκιμάσουν.

Το Apex Legends είχε καλύτερο ξεκίνημα - σε στατιστικά, τουλάχιστον! - τόσο από το Fortnite, όσο και από άλλα επιτυχημένα πρόσφατα games. Θα καταφέρει να συγκεντρώσει γύρω του έναν πυρήνα τακτικών παικτών και, το σημαντικότερο, θα ξεκινήσει να διευρύνει το κοινό του αρκετά γρήγορα ώστε να καθιερωθεί στην αγορά ως "ο τρίτος παίκτης" των battle royale ή θα αποδειχθεί... "πυροτέχνημα" με μικρές πιθανότητες μακροχρόνιας επιτυχίας; Μέσα στους επόμενους μήνες, θα ξέρουμε!

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ