
Για πολλά χρονιά, το Negroni βρισκόταν στο top-3 της ετήσιας λίστας του Drinks International αλλά ποτέ στην κορυφή. Πλέον, το κοινό δείχνει να αγκαλιάζει περισσότερο από ποτέ -και σε πιο πολλά μέρη- το trend του aperitivo, την ίδια στιγμή που φαίνεται να ψάχνεται γευστικά με τα bitter-drinks. Κι αυτοί είναι μόνο λίγοι από τους λόγους που το έφεραν στην κορυφή των πιο δημοφιλών cocktails της εποχής μας.
Παράλληλα, ίσως γίνεται πιο ορατή από ποτέ η επιρροή των Ιταλών bartenders πίσω από τις δημοφιλέστερες μπάρες του πλανήτη. Γιατί το Negroni, θα αναρωτηθεί κανείς. Το δελεαστικό όσο και μυστηριώδες ρουμπινί χρώμα του είναι ένας gamechanger παράγοντας.

Η απλότητά του -με ίσια μέρη από gin, γλυκό βερμούτ και Campari- επίσης. Όπως λένε όμως και οι σημαντικότεροι Ιταλοί bartenders, "το Negroni θα το εκτιμήσει κανείς μετά την τρίτη φορά που θα το πιει". Και έχουν δίκιο. Επιπροσθέτως, είναι ένα από εκείνα τα ποτά που ο καθένας μπορεί να φτιάξει εύκολα στο σπίτι.
Αν το Negroni ήταν άνθρωπος, πιθανότατα θα ήταν ένας προσεγμένος αλλά συνεσταλμένος Ιταλός, που τριγυρνά στην Φλωρεντία με γουστόζικα loafers -χωρίς κάλτσες πάντοτε- και κάποιο πολύ καλό σακάκι. Ναι, τώρα που το σκέφτομαι αυτό είναι: Η sprezzatura του μπαρ. Συσσωρευμένη κομψότητα σε λιτό και απέριττο "περιτύλιγμα", που όμως πάντοτε κεντρίζει ενδιαφέρον και βλέμματα.
Έπειτα, παίζει πολύ σημαντικό ρόλο και κάτι ακόμη. Ο ρόλος του ανάμεσα στα ιδανικότερα ποτά για έναν cocktail rookie. Δεν μπορούν να πάνε και πολλά πράγματα στραβά με την παρασκευή του, αρκεί να φροντίσεις να έχεις σωστής ποσότητας και ποιότητας πάγο.

Τέλος, είναι περιττό μάλλον να αναφέρω πως το Negroni είναι πια το ποτό του τώρα, όσον αφορά το lifestyle που έχει χτίσει γύρω του. Κάτι σαν το Martini με τον Bond. Αν δεν μπορείς να ερμηνεύσεις ακριβώς τι εννοώ, αρκεί να ρίξεις μία ματιά σε accounts των social media/ κοινότητες, όπως το House of Negroni.
Ακολούθησε το Αθηνόραμα στο Facebook και το Instagram.