Η αγαπημένη σε όλους Σουρωτή ανανεώνει την εμφάνισή της και επανασυστήνεται στο κοινό με νέα ταυτότητα και νέες συσκευασίες. Δίνοντας ιδιαίτερη βαρύτητα σε στοιχεία που διαχρονικά χαρακτηρίζουν τα προϊόντα της, όπως η καθαρότητα, η κομψότητα, η φυσικότητα και η αυθεντικότητα, η νέα ταυτότητα της Σουρωτής έρχεται να αποτυπώσει και να οπτικοποιήσει τα στοιχεία αυτά.
Ως νέο σήμα επιλέχτηκε ένα κεφαλαίο «S» με έντονες καμπύλες που προκύπτουν αλληγορικά από την ίδια τη ροή του νερού που αναβλύζει στην πηγή. Παράλληλα, η νέα συσκευασία συμπληρώνεται από τον ρόδακα, ένα σύμβολο της περιοχής γύρω από την πηγή Σουρωτή, που από πολύ παλιά χαρασσόταν σε πολύτιμα βασιλικά αντικείμενα. Ο ρόδακας της Σουρωτής είναι τετράφυλλος, με τα τέσσερα φύλλα του συμβολίζουν τα τέσσερα στοιχεία της φύσης.
Η νέα αυτή ταυτότητα αποτελεί μέρος ενός ολοκληρωμένου rebranding και μιας repositioning καμπάνιας της Σουρωτής, που βρίσκεται σε εξέλιξη. Οι νέες συσκευασίες (γυάλινο μπουκάλι κα κουτάκι) αποτυπώνουν πλήρως την καθαρότητα και τη φρεσκάδα του περιεχομένου τους, σε μια νέα εκλεπτυσμένη, αρμονική και ανάλαφρη εκδοχή.