Η Επόμενη Μέρα Μιας Σχέσης

3

Το υπόγειο και ανατρεπτικό χιούμορ μετατρέπει μια διαλογική δραμεντί σε ένα έξυπνο και πολυδιάστατο σχόλιο πάνω στην ηθική των σύγχρονων επαγγελματικών, οικογενειακών κι ερωτικών σχέσεων.

Η Επόμενη Μέρα Μιας Σχέσης

Οποιος έχει δει το «Στη Χώρα των Άλλων» (2012) θα θυμάται το ιδιαίτερο σκηνοθετικό ύφος του σπουδαγμένου στις ΗΠΑ Νοτιοκορεάτη Σάνγκ-σου Χονγκ, μια σπιρτόζικη μείξη ειρωνικής κωμωδίας και χαμηλότονου δράματος, με την Ιζαμπέλ Ιπέρ να διασκεδάζει σε έναν παιχνιδιάρικα τριπλό ρόλο. Ιδιαίτερα παραγωγικός, ο Χονγκ είναι ένας από τους συχνούς θαμώνες των διεθνών φεστιβάλ, καθώς μόνο πέρυσι το «On the Beach at Night Alone» κέρδισε βραβείο γυναικείας ερμηνείας (Μιν-χι Κιμ) στο Βερολίνο και δύο ταινίες του συμμετείχαν στο επίσημο πρόγραμμα των Κανών.

Η μία από αυτές, η «Επόμενη Μέρα Μιας Σχέσης», προβλήθηκε στο Διεθνές Διαγωνιστικό. Ασπρόμαυρη, διαλογική και μικρού βεληνεκούς δραμεντί, μιλάει για τις σχέσεις ενός 50χρονου ιδιοκτήτη μικρού εκδοτικού οίκου με τρεις γυναίκες, τη σύζυγό του, η οποία υποπτεύεται πως εκείνος, καθώς λείπει συχνά από το σπίτι για δουλειές ή χαλαρωτικούς περιπάτους, την απατά· την ερωμένη του με την οποία είναι ερωτευμένος· και την καινούργια υπάλληλό του, μια έξυπνη κοπέλα που φιλοδοξεί να γίνει συγγραφέας.

Η Επόμενη Μέρα Μιας Σχέσης - εικόνα 1

Επικεντρωμένος στο ανταγωνιστικό παιχνίδι των δύο φύλων, ο Χονγκ κρατά στη μία πλευρά του κάδρου τον συμφεροντολόγο, συναισθηματικά αδύναμο και μπερδεμένο ήρωά του, δουλεύοντας πάνω στη δυναμική την οποία αναπτύσσει το διαφορετικό δίπολο που σχηματίζει με κάθε θηλυκό «αντίπαλο». Αλλάζοντας διαρκώς οπτική γωνία, θέτει ηθικά διλήμματα, εκφράζει ψυχολογικές ανασφάλειες κι εξωτερικεύει ερωτικές επιθυμίες, ενώ με ένα ευρηματικό μοντάζ κι ένα υπόγειο, ανατρεπτικό χιούμορ δίνει σε χαρακτήρες και γεγονότα επιπλέον μία, εκ πρώτης όψεως αφανή διάσταση.

Έτσι, όπως σε κάθε ταινία του, η ανθρώπινη επικοινωνία αναδεικνύεται κι εδώ σαν ένα ανάλαφρα δραματικό παιχνίδι αθώας εξαπάτησης κι εφήμερου εξουσιαστικού ελέγχου. Στοιχεία που συναντάμε στον Γούντι Άλεν και τον Ερίκ Ρομέρ διασταυρώνονται με αβίαστη κομψότητα, μια πικρή νοσταλγία καλύπτει τις απέλπιδες προσπάθειες των ηρώων να βρουν στον άλλον τον εαυτό τους και όλα ολοκληρώνονται ως ένα πολυδιάστατο σχόλιο πάνω στην ηθική των σύγχρονων επαγγελματικών, οικογενειακών κι ερωτικών σχέσεων.

Α/Μ. Ν. Κορέα. 2018. Διάρκεια: 92΄. Διανομή: AMA FILMS.

Περισσότερες πληροφορίες

Η Επόμενη Μέρα Μιας Σχέσης

Geu-hu / The Day After
3
  • Δραματική
  • 2017
  • Διάρκεια: 97 '
  • Χονγκ Σανγκ-σου

Η σχέση ενός ιδιοκτήτη μικρού εκδοτικού οίκου με τρεις γυναίκες, τη σύζυγο, την ερωμένη και την καινούργια υπάλληλό του.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Ταινίες βασισμένες σε βιβλία που βλέπουμε στο σινεμά αυτήν την εβδομάδα

Οι κινηματογραφικές διασκευές που βρίσκουμε στις μαρκίζες των σινεμά.

ΓΡΑΦΕΙ: ΓΙΑΝΝΗς ΚΑΝΤΕΑ-ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟς
15/11/2025

Όλες οι ταινίες που θα δούμε στο 38ο Πανόραμα Ευρωπαϊκού Κινηματογράφου

Η διοργάνωση ανακοίνωσε τους τίτλους των ταινιών που θα πλαισιώσουν το φετινό πρόγραμμα.

Τι νέο βλέπουμε στους κινηματογράφους αυτό το Σαββατοκύριακο

Κριτικές και trailers για όλες τις καινούριες ταινίες που παίζουν στα αθηναϊκά σινεμά.

Στο Κολωνάκι και το HAU Movie Club βλέπεις το "Επτά Αινίγματα για τον Ντετέκτιβ Χάρι" με ελεύθερη είσοδο

Μία δωρεάν πρόταση για το απόγευμα μετά την δουλειά, με την προβολή της εμβληματικής ταινίας στο θέατρο της Ελληνοαμερικανικής Ένωσης.

"Πέθανε Αγάπη Μου": Ένα ατμοσφαιρικό πορτρέτο ψυχολογικής κατάρρευσης προσεχώς στα σινεμά

Η πρώτη συνεργασία της Τζένιφερ Λόρενς με τον Ρόμπερτ Πάτινσον από την σκηνοθέτη του Πρέπει Να Μιλήσουμε Για Τον Κέβιν.

Athens Palestine Film Festival 2025: Sold-out η πρεμιέρα που δίνει το σήμα για το τελικό πρόγραμμα του

Στην τέταρτη χρονιά του, το Athens Palestine Film Festival συνεχίζει να φέρνει κοντά δημιουργούς, διανοούμενους και κοινό για να αναδείξει τη δύναμη του σινεμά ως πράξη αλήθειας.

Θανάση Βασιλείου, πώς γύρισες ένα από τα καλύτερα ντοκιμαντέρ της χρονιάς;

Ο σκηνοθέτης μοιράζεται με το "α" το ημερολόγιο γυρισμάτων του "Λο", της βιωματικής ταινίες που θίγει το πένθος, αλλά και τον πόνο των αποσιωπημένων μυστικών.