Καθηγήτρια φιλοσοφίας και παντρεμένη με δύο παιδιά, η παθιασμένη με τη δουλειά και τους γύρω της Ναταλί πρέπει να βρει χρόνο να φροντίσει και την κτητική μητέρα της. Όταν ο άντρας της της ανακοινώνει πως έχει ερωμένη, εκείνη πρέπει να επανεκτιμήσει τη ζωή της από την αρχή. Βραβείο σκηνοθεσίας στο Βερολίνο για το πολυσύνθετο, διασκεδαστικό πορτρέτο μιας διανοούμενης (η Ιπέρ σε άλλο ένα ερμηνευτικό ρεσιτάλ), αντιμέτωπης με την αληθινή, καθημερινή πραγματικότητα.
Αν υπάρχει κάποιος κινηματογραφικός ρόλος ο οποίος μπορεί να κομπλάρει την Ιζαμπέλ Ιπέρ, δεν έχει γραφτεί ακόμη. Απολαυστική για άλλη μία φορά, η Γαλλίδα σταρ πατινάρει δεξιοτεχνικά πάνω στο λεπτό πάγο της διακριτικά σαρκαστικής κομεντί, δεν χάνει ούτε ένα ερμηνευτικό ημιτόνιο και είναι σαρωτική ως παθιασμένη με τη δουλειά και τους γύρω της καθηγήτρια φιλοσοφίας, παντρεμένη, με δύο παιδιά, η οποία πρέπει να βρει χρόνο να φροντίσει και την κτητική μητέρα της. Όταν όμως ο άντρας της της ανακοινώνει πως έχει ερωμένη, η αρχή μιας σειράς συμβάντων που την προσγειώνουν στην πραγματικότητα, η Ναταλί πρέπει να επανεκτιμήσει τη ζωή της από την αρχή.
Η Μία Χάνσεν-Λαβ κόβει (κερδίζοντας το βραβείο σκηνοθεσίας στο Βερολίνο), η Ιπέρ ράβει και μαζί κεντάνε το πολυσύνθετο, διασκεδαστικό πορτρέτο μιας διανοούμενης αντιμέτωπης με την πεζή καθημερινότητα. Εκεί όπου οι μεγάλοι φιλόσοφοι δυσκολεύονται να τα βγάλουν πέρα με τις κοινότοπες ανθρώπινες ανάγκες, το αστείο ξεπηδά μέσα από τις πιο απρόοπτες αναποδιές και οι απλούστερες απαντήσεις είναι σχεδόν πάντα και οι σωστότερες.
Γαλλία. 2016. Διάρκεια: 102΄. Διανομή: ΣΠΕΝΤΖΟΣ FILM.
Περισσότερες πληροφορίες
Το Μέλλον
Καθηγήτρια φιλοσοφίας και παντρεμένη με δύο παιδιά, η παθιασμένη με τη δουλειά και τους γύρω της Ναταλί πρέπει να βρει χρόνο να φροντίσει και την κτητική μητέρα της. Όταν ο άντρας της της ανακοινώνει πως έχει ερωμένη, εκείνη πρέπει να επανεκτιμήσει τη ζωή της από την αρχή.