Ποιός Κλέβει Ποιόν;

3

Κλειστοφοβικό θρίλερ υψηλής έντασης με υποδειγματικό αφηγηματικό ρυθμό και οξείες πολιτικές νύξεις.

Ποιός Κλέβει Ποιόν;

Κλειστοφοβικό θρίλερ υψηλής έντασης με υποδειγματικό αφηγηματικό ρυθμό και οξείες πολιτικές νύξεις.

Ποιός Κλέβει Ποιόν; - εικόνα 1

Επιβεβαιώνοντας την ικανότητά του στις ταινίες είδους, από θρίλερ και περιπέτεια έως καθαρό τρόμο, το ισπανικό σινεμά μάς φιλοδωρεί με μια ακόμα ευχάριστη έκπληξη. Μια σφιχτοδεμένη heist movie που δεν φέρνει κάποια πρωτοκλασάτη υπογραφή, αλλά συνδέει τον πολύπειρο σεναριογράφο Χόρχε Γκουερικαετσεβαρία, («Καυτή Σάρκα», «Κελί 211», «Η Ακολουθία της Οξφόρδης») και τον Καταλανό σκηνοθέτη μιας σειράς άπαιχτων στη χώρα μας ταινιών δράσης Ντανιέλ Καλπαρσόρο, με γνωστότερες τις υποψήφιες για Γκόγια «Guerreros» (2002) και «Invasor» (2012).

Όλα πάντως ξεκινούν σαν ένα ακόμα αστυνομικό θρίλερ, όταν μια ομάδα μασκοφόρων ληστών εισβάλλει μια μέρα με καταρρακτώδη βροχή σε μια τράπεζα της Βαλένθια. Οι ληστές μοιάζει να μην ανησυχούν για τους αστυνομικούς που περικυκλώνουν το κτίριο, έχοντας προετοιμάσει τη διαφυγή τους μέσω ενός υπόγειου τούνελ το οποίο οδηγεί σε έναν εγκαταλειμμένο σιδηροδρομικό σταθμό. Όταν όμως μαζεύουν τα λεφτά και το περιεχόμενο από πολλές θυρίδες, διαπιστώνουν πως το τούνελ έχει πλημμυρίσει, κάτι που τους αναγκάζει να παραμείνουν εγκλωβισμένοι στην τράπεζα. Έτσι, οι πραγματικές προθέσεις των μελών της συμμορίας σχετικά με το πολιτικά επικίνδυνο περιεχόμενο της θυρίδας 314 αρχίζουν σιγά σιγά να αποκαλύπτονται.

Στηριγμένος σε μια αληθοφανή πλοκή που καταφεύγει ελάχιστες φορές σε κοινότοπα τρικ, ο Καλπαρσόρο επιβάλλει εξ αρχής έναν υποδειγματικό αφηγηματικό ρυθμό, ο οποίος συνδυάζει ένταση, σασπένς και ανακουφιστικές δραματικές ανάσες που χτίζουν χαρακτήρες. Το σπουδαίο είναι πως η ψυχολογία τους αναλύεται σε άμεση σχέση με την εξέλιξη της ιστορίας, όπως άλλωστε και το στοιχείο της συνεχούς βροχής, το οποίο όχι μόνο υποβάλλει μια «σκοτεινή» και μελαγχολικά απειλητική αίσθηση, αλλά καθοδηγεί έξυπνα και την ίδια την πλοκή. Κι όσο αυτή περιπλέκεται, τόσο το «Ποιος Κλέβει Ποιον;» κερδίζει σε αγωνία και νεύρο, έχοντας τον πλήρη έλεγχο του θανατηφόρου παιχνιδιού παραπλάνησης που στο ένα ταμπλό παίζουν οι παγιδευμένοι ληστές μεταξύ τους και στο άλλο οι πολιτικοί με τους αστυνομικούς, τους ληστές και τους τραπεζίτες.

Περισσότερες πληροφορίες

Ποιος Κλέβει Ποιον;

Cien Anos de Perdon / To Steal a Thief
3
  • Θρίλερ
  • 2016
  • Διάρκεια: 96 '
  • Ντάνιελ Καλπαρσόνο

Μια ομάδα ληστών εισβάλλει σε μια τράπεζα της Βαλένθια. Παίρνοντας τα χρήματα και το περιεχόμενο από πολλές θυρίδες, προσπαθούν να διαφύγουν από ένα υπόγειο τούνελ. Εκείνο όμως έχει πλημμυρίσει, κάτι που τους αναγκάζει να παραμείνουν εγκλωβισμένοι στην τράπεζα, ενώ οι πραγματικές προθέσεις τους αρχίζουν σιγά σιγά να αποκαλύπτονται.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Ο Ράντου Ζούντε δεν πιστεύει πως οι ταινίες του θα αλλάξουν τον κόσμο, αλλά θα σας κάνουν να σκεφτείτε το πώς

Συναντήσαμε τον κορυφαίο Ρουμάνο σκηνοθέτη λίγο πριν έρθει στην Αθήνα για να παρουσιάσει τη νέα ταινία του "Kontinental ‘25" στο 14ο Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου.

ΓΡΑΦΕΙ: ΓΙΑΝΝΗς ΚΑΝΤΕΑ-ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟς
12/12/2025

Το Διεθνές Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους επιστρέφει για δεύτερη χρονιά

Η εκδήλωση φιλοδοξεί να αναδείξει την πολυμορφία και την πλούσια πολιτιστική κληρονομία της περιοχής του Ναυπλίου, συνδυάζοντας καλλιτεχνική ποιότητα και εκπαιδευτική στόχευση.

Τσίε Χαγιακάουα: Από τον Χιροκάζου Κόρε-έντα στον Θόδωρο Αγγελόπουλο

Μετά το φουτουριστικό "Πλάνο 75", η Γιαπωνέζα σκηνοθέτρια του "Ρενουάρ" αλλάζει ύφος και μιλάει για την τρυφερή, ονειρική και ιμπρεσιονιστική ιστορία ενηλικίωσης, η οποία την οδήγησε ως το διαγωνιστικό τμήμα του Φεστιβάλ Καννών.

Οι καλύτερες ταινίες που παίζουν τώρα στα σινεμά (11-17/12)

Μια λίστα με τις ιδανικότερες προτάσεις για κινηματογραφική έξοδο αυτήν την εβδομάδα.

Όλες οι κριτικές των νέων ταινιών της εβδομάδας

Η άποψη του "α" για τις πρεμιέρες που παίζονται στους κινηματογράφους από τις 11 Δεκεμβρίου.

Στο "Αν Είχα Πόδια Θα σε Κλοτσούσα", η Ρόουζ Μπερν διεκδικεί το πρώτο της Όσκαρ

Στη νέα δραματική ταινία της Μέρι Μπρόνσταϊν, η Αυστραλή ηθοποιός ισορροπεί ανάμεσα στην απόγνωση και τη μαύρη κωμωδία, αποσπώντας την Αργυρή Άρκτο στην Μπερλινάλε του 2025.

Η αριστουργηματική "Γκαρσονιέρα" του Μπίλι Γουάιλντερ σε μία δωρεάν χριστουγεννιάτικη προβολή

Η βραβευμένη με πέντε Όσκαρ κομεντί μας επιστρέφει πίσω στην εποχή του χρυσού Χόλιγουντ.