Ποιός Κλέβει Ποιόν;

3

Κλειστοφοβικό θρίλερ υψηλής έντασης με υποδειγματικό αφηγηματικό ρυθμό και οξείες πολιτικές νύξεις.

Ποιός Κλέβει Ποιόν;

Κλειστοφοβικό θρίλερ υψηλής έντασης με υποδειγματικό αφηγηματικό ρυθμό και οξείες πολιτικές νύξεις.

Ποιός Κλέβει Ποιόν; - εικόνα 1

Επιβεβαιώνοντας την ικανότητά του στις ταινίες είδους, από θρίλερ και περιπέτεια έως καθαρό τρόμο, το ισπανικό σινεμά μάς φιλοδωρεί με μια ακόμα ευχάριστη έκπληξη. Μια σφιχτοδεμένη heist movie που δεν φέρνει κάποια πρωτοκλασάτη υπογραφή, αλλά συνδέει τον πολύπειρο σεναριογράφο Χόρχε Γκουερικαετσεβαρία, («Καυτή Σάρκα», «Κελί 211», «Η Ακολουθία της Οξφόρδης») και τον Καταλανό σκηνοθέτη μιας σειράς άπαιχτων στη χώρα μας ταινιών δράσης Ντανιέλ Καλπαρσόρο, με γνωστότερες τις υποψήφιες για Γκόγια «Guerreros» (2002) και «Invasor» (2012).

Όλα πάντως ξεκινούν σαν ένα ακόμα αστυνομικό θρίλερ, όταν μια ομάδα μασκοφόρων ληστών εισβάλλει μια μέρα με καταρρακτώδη βροχή σε μια τράπεζα της Βαλένθια. Οι ληστές μοιάζει να μην ανησυχούν για τους αστυνομικούς που περικυκλώνουν το κτίριο, έχοντας προετοιμάσει τη διαφυγή τους μέσω ενός υπόγειου τούνελ το οποίο οδηγεί σε έναν εγκαταλειμμένο σιδηροδρομικό σταθμό. Όταν όμως μαζεύουν τα λεφτά και το περιεχόμενο από πολλές θυρίδες, διαπιστώνουν πως το τούνελ έχει πλημμυρίσει, κάτι που τους αναγκάζει να παραμείνουν εγκλωβισμένοι στην τράπεζα. Έτσι, οι πραγματικές προθέσεις των μελών της συμμορίας σχετικά με το πολιτικά επικίνδυνο περιεχόμενο της θυρίδας 314 αρχίζουν σιγά σιγά να αποκαλύπτονται.

Στηριγμένος σε μια αληθοφανή πλοκή που καταφεύγει ελάχιστες φορές σε κοινότοπα τρικ, ο Καλπαρσόρο επιβάλλει εξ αρχής έναν υποδειγματικό αφηγηματικό ρυθμό, ο οποίος συνδυάζει ένταση, σασπένς και ανακουφιστικές δραματικές ανάσες που χτίζουν χαρακτήρες. Το σπουδαίο είναι πως η ψυχολογία τους αναλύεται σε άμεση σχέση με την εξέλιξη της ιστορίας, όπως άλλωστε και το στοιχείο της συνεχούς βροχής, το οποίο όχι μόνο υποβάλλει μια «σκοτεινή» και μελαγχολικά απειλητική αίσθηση, αλλά καθοδηγεί έξυπνα και την ίδια την πλοκή. Κι όσο αυτή περιπλέκεται, τόσο το «Ποιος Κλέβει Ποιον;» κερδίζει σε αγωνία και νεύρο, έχοντας τον πλήρη έλεγχο του θανατηφόρου παιχνιδιού παραπλάνησης που στο ένα ταμπλό παίζουν οι παγιδευμένοι ληστές μεταξύ τους και στο άλλο οι πολιτικοί με τους αστυνομικούς, τους ληστές και τους τραπεζίτες.

Περισσότερες πληροφορίες

Ποιος Κλέβει Ποιον;

Cien Anos de Perdon / To Steal a Thief
3
  • Θρίλερ
  • 2016
  • Διάρκεια: 96 '
  • Ντάνιελ Καλπαρσόνο

Μια ομάδα ληστών εισβάλλει σε μια τράπεζα της Βαλένθια. Παίρνοντας τα χρήματα και το περιεχόμενο από πολλές θυρίδες, προσπαθούν να διαφύγουν από ένα υπόγειο τούνελ. Εκείνο όμως έχει πλημμυρίσει, κάτι που τους αναγκάζει να παραμείνουν εγκλωβισμένοι στην τράπεζα, ενώ οι πραγματικές προθέσεις τους αρχίζουν σιγά σιγά να αποκαλύπτονται.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Χριστούγεννα στο Cinobo Πατησίων με μεγάλα αφιερώματα και ξεχωριστές πρεμιέρες

Το κινηματογραφικό στέκι της Αθήνας παρουσιάζει μεγάλα αφιερώματα και ξεχωριστές προβολές όλη τη διάρκεια των γιορτών.

ΓΡΑΦΕΙ: ΓΕΩΡΓΙΑ ΑΝΔΡΩΝΗ
20/12/2025

Η περιπέτεια αρρρχίζει: Έρχεται το "Μπομπ Σφουγγαράκης: Η Αναζήτηση του Τετραγωνοπαντελονή!"

Ο αγαπημένος μας φίλος από τον βυθό επιστρέφει στον κινηματογράφο για την πιο επική του περιπέτεια.

Οι νέες ταινίες που βλέπουμε το ΠΣΚ στις αίθουσες

Όλες οι φρέσκιες αφίξεις που θα δούμε στους κινηματογράφους από τις 18 Δεκεμβρίου.

Οι ταινίες του Τζέιμς Κάμερον σε σειρά αξιολόγησης

Ένα ranking των ταινιών του κινηματογραφικού μύθου, με αφορμή την κυκλοφορία του Avatar: Φωτιά και Στάχτη.

Απόψε στην Ταινιοθήκη της Ελλάδος: Δύο ξεχωριστές ταινίες, αποκατεστημένες και προσβάσιμες για όλους

"Πικρό ψωμί" και "Μια ζωή σε θυμάμαι να φεύγεις" προβάλλονται απόψε στην Ταινιοθήκη της Ελλάδος με είσοδο ελεύθερη για το κοινό.

Οι καλύτερες ταινίες που παίζουν τώρα στα σινεμά (18-24/12)

Μια λίστα με τις ιδανικότερες προτάσεις για κινηματογραφική έξοδο αυτήν την εβδομάδα.

Ο Τζέιμς Κάμερον έχτισε τον μύθο του πολύ πριν το 'Avatar: Φωτιά και Στάχτη'

Για περισσότερα από 45 χρόνια, ο θρυλικός Καναδός σκηνοθέτης μετατρέπει το αδύνατο σε κινηματογραφική τελειότητα, αναγκάζοντας κάθε φορά Χόλιγουντ και κοινό σε βαθιά υπόκλιση.