H "Γιορτή του Σινεμά" απογείωσε την προσέλευση των θεατών στις κινηματογραφικές αίθουσες

Η μεγάλη επιτυχία της πρωτοβουλίας των Ελλήνων διανομέων γέμισε τα σινεμά, τα οποία μόνο την Πέμπτη 27/10 έκοψαν 110.934 εισιτήρια και παρ' όλη τη μαζική έξοδο του εορταστικού τριημέρου είδαν τη συνολική προσέλευση να φτάνει σε επίπεδο - ρεκόρ.

Black_Adam2

Η "Γιορτή του Σινεμά" δημιούργησε αδιαχώρητο στις αίθουσες, κόβοντας μόνο την Πέμπτη 110.934 εισιτήρια (των δυο ευρώ), ενώ το προηγούμενο τετραήμερο είχε μετρήσει συνολικά 87.456. Ακολούθησε το τριήμερο της 28ης Οκτωβρίου και μια μαζική έξοδος από το κλεινόν άστυ, παρ’ όλα αυτά η συνολική προσέλευση ανήλθε στους 184.926 θεατές. Πρόκειται για τη δεύτερη καλύτερη επίδοση της πανδημικής εποχής μετά τους 188.601 που είχαν προσέλθει στην πρεμιέρα του "Spider-man: No Way Home". Όλοι οι τίτλοι ανέβηκαν, με περισσότερο ευνοημένους αυτούς των πολυκινηματογράφων ("Το Φως του Διαβόλου") και τα οικογενειακά θεάματα. Η μπάλα πήρε και τις πρεμιέρες, όλες τους ανεβασμένες την Πέμπτη, χωρίς όμως καμιά τους να ετυπωσιάσει: το "Εκεί που Ζούμε" είδαν 8.576 θεατές, τον "Ληστή με Στιλ" 4.849, τον "Άγνωστο" 4.537, την "Παγίδα" 1.323, το "Φρανς" 891 και την τριλογία ντοκιμαντέρ του Σταύρου Ψυλλάκη "Ωδές στην Ύπαρξη" στην Ταινιοθήκη 179. 

 

Ελληνικό box office 27-30/10:

1. Black Adam - 36.943 εισιτήρια (115 αίθουσες, 80.244 συνολικά)
2. Το Φως του Διαβόλου- 30.546 εισιτήρια (68 αίθουσες, 30.546 συνολικά)
3. Χαμογέλα - 25.636 εισιτήρια (80 αίθουσες, 164.081 συνολικά)
4. Minions 2: Η Άνοδος του Γκρου - 17.192 εισιτήρια (77 αίθουσες, 313.879 συνολικά)
5. Tad: Η Σμαραγδένια Πλάκα - 16.516 εισιτήρια (75 αίθουσες, 24.676 συνολικά)
6. Καρό Νίντζα: Επικίνδυνη Αποστολή - 8.681 εισιτήρια (57 αίθουσες, 8.681 συνολικά)
7. Εκεί που Ζούμε - 8.576 εισιτήρια (57 αίθουσες, 8.576 συνολικά)
8. Ληστής με Στιλ - 4.849 εισιτήρια (17 αίθουσες, 4.849 συνολικά)
9. Απόφαση Φυγής - 4.824 εισιτήρια (11 αίθουσες, 9.816 συνολικά)
10. Ο Άγνωστος - 4.536 εισιτήρια (21 αίθουσες, 4.536 συνολικά)

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Αγγελική Παπούλια πώς βρέθηκες στη Σλοβενία για τον "Τελευταίο Ήρωα";

Η καταξιωμένη Ελληνίδα ηθοποιός μιλά στο "α" για τη συμμετοχή της στη σπιρτόζικη δραμεντί όπου υποδύεται μια εκπρόσωπο πολυεθνικής που αναστατώνει μια μικρή φτωχή κοινωνία.

ΓΡΑΦΕΙ: ΓΙΑΝΝΗς ΚΑΝΤΕΑ-ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟς
25/04/2024

Επαγγελματίας Υπνοβάτης

Ενδιαφέρουσα ιδέα που μένει απλά υποσχόμενη, μιας και υλοποιείται με σεναριακή χοντροκοπιά, ερμηνευτική ανεπάρκεια και αφηγηματική προχειρότητα.

Μην Ανοίγεις την Πόρτα

Η πρώτη ταινία των Unboxholics είναι ένα ψυχολογικό θρίλερ με υποβλητική ατμόσφαιρα, αλλά ελάχιστο ψαχνό. Δραματικά ισχνό και σκηνοθετημένο μονότονα, κορυφώνεται χωρίς την παραμικρή έκπληξη.

Οι Αντίπαλοι

Σεναριακό υπόδειγμα αθλητικού (μελο)δράματος πάνω στις απρόβλεπτες διαδρομές των ανθρώπινων επιθυμιών. "Χορογραφημένο" με ερωτική ένταση και σκηνοθετημένο με φλασάτη, βιντεοκλιπίστικη αυταρέσκεια.

Ζωντανό Πνεύμα

Δύο κόσμοι και τρεις γενιές συγκρούονται σε ένα δράμα ενηλικίωσης με στοιχεία μαγικού ρεαλισμού, κωμωδίας και θρίλερ, το οποίο, όμως, ασθμαίνει για να βρει την ιδανική ισορροπία.

Ο Τελευταίος Ήρωας

Κουστουριτσική, ξέφρενη και βιτριολική σάτιρα, η οποία βγαίνει απ’ τα νερά της όταν προσπαθεί, αδίκως, να σοβαρευτεί και να περάσει "μηνύματα".

Σούπερ Μάγκι

Σίκουελ ενός διεκπεραιωτικά στημένου αυστραλέζικου animation, το οποίο καταγγέλλει απλοϊκά τους κινδύνους της υπνωτιστικά γοητευτικής νέας εικονικής πραγματικότητας.