Αυτή είναι η αφίσα του 63ου Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης

Λίγες εβδομάδες πριν την έναρξής της, αποκαλύπτεται η οπτική ταυτότητα της διεθνούς κινηματογραφικής διοργάνωσης.

tiff63_poster

Λίγες εβδομάδες πριν τη μεγαλειώδη έναρξη με το "Fabelmans" (Στίβεν Σπίλμπεργκ), το 63ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης (3-13/11) αποκαλύπτει τη φετινή οπτική ταυτότητά του.

Διαβάστε Επίσης

Την αφίσα φιλοτέχνησε ο εικαστικός και visual artist Δημήτρης Τριμίτζιος (Taxis). Ακολουθεί το σκεπτικό γύρω από το πόστερ:

"Μία γυναικεία φιγούρα αιωρείται πάνω από την πόλη. Πηγή της ζωής και πυρήνας του κόσμου μας, μαγνητίζει και έλκει όσα μας περιβάλλουν και μας ορίζουν. Το πόστερ του 63ου ΦΚΘ επαναδιαπραγματεύεται την αναπαράσταση της γυναίκας. Είναι η υπερηρωίδα της πραγματικής ζωής, που ξεπερνά και υπερβαίνει τους αμέτρητους ρόλους που της έχουν ανατεθεί. Που απαιτεί από τον καθένα μας και όλους μαζί να τη δούμε επιτέλους μέσα από ένα καινούργιο βλέμμα".

Το πρωτότυπο έργο ζωγράφισε ο εικαστικός σε πίνακα, ακρυλικό σε χαρτί και θα εκτεθεί στο 63ο Φεστιβάλ, στο MOMus-Πειραματικό Κέντρο Τεχνών. Στη συνέχεια ο καλλιτέχνης θα παραχωρήσει το έργο του στο Φεστιβάλ, προκειμένου να βγει σε δημοπρασία, τα έσοδα της οποίας θα διατεθούν για την υποστήριξη κακοποιημένων γυναικών.

Βιογραφικό του καλλιτέχνη:

O Δημήτρης Τριμίτζιος (Taxis) γεννήθηκε στην Πολωνία το 1983, σπούδασε ζωγραφική στην Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών της Αθήνα. Η ενασχόλησή του με το γκράφιτι ξεκίνησε από πολύ νεαρή ηλικία, ενώ από το 2005 δημιουργεί ως street artist. Το 2002, διακρίθηκε στο διαγωνισμό κόμιξ νέων ταλέντων του περιοδικού 9 της Ελευθεροτυπίας, ενώ από το 2005 άρχισε να δημοσιεύει κόμιξ στο διάσημο περιοδικό Βαβέλ. Ο Δημήτρης Τριμίτζιος έχει εικονογραφήσει για τη LIFO, το περιοδικό ΣΙΝΕΜΑ, το Don’t Panic, κ.α. Επίσης, είχε αναλάβει τη διεύθυνση φωτογραφίας στη μεγάλου μήκους ταινία Μια ροζ παραμάνα του Νίκου Πομώνη που είχε αποσπάσει ειδική μνεία στο τμήμα Digital Wave του 47ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, ενώ συνεργάστηκε και στα σκηνικά της ταινίας Ροζ του Αλέξανδρου Βούλγαρη. Από το 2005 μέχρι το 2009 συμμετείχε στο διεθνές φεστιβάλ κόμιξ της Βαβέλ, καθώς και σε μια σειρά από εκθέσεις που πραγματοποιήθηκαν τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό (1η Biennale Νέων Καλλιτεχνών, 7PLY Project, Remap, κ.α.). Επιπλέον, έχει συνεργαστεί με την καλλιτεχνική ομάδα του GPO Crew, έχοντας παράλληλα ασχοληθεί και με την τέχνη του τατουάζ, στην ομάδα του NICO Tattoo Crew.

Όλοι ξέρουμε ότι φεστιβάλ χωρίς τα πριν και τα μετά των προβολών είναι πάντα μισό φεστιβάλ. Δείτε τις επιλογές μας για να απολαύσετε την πόλη στα καλύτερά της.

Δείτε όλα τα νεότερα για το φεστιβάλ εδώ.

Η αφίσα του 63ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης:

tiff63_poster

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Η "Φόνισσα" υποψήφια για 16 βραβεία Ίρις

Δείτε αναλυτικά της υποψηφιότητες για την επετειακή 15η απονομή της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου.

ΓΡΑΦΕΙ: ΓΙΑΝΝΗς ΚΑΝΤΕΑ-ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟς
25/04/2024

Συνεχίζονται οι προβολές του ντοκιμαντέρ "Χρήστος, το Τελευταίο Παίδι"

Η βραβευμένη ταινία της Τζούλια Αμάτι παίζεται για δεύτερη εβδομάδα στους κινηματογράφους.

Αγγελική Παπούλια πώς βρέθηκες στη Σλοβενία για τον "Τελευταίο Ήρωα";

Η καταξιωμένη Ελληνίδα ηθοποιός μιλά στο "α" για τη συμμετοχή της στη σπιρτόζικη δραμεντί όπου υποδύεται μια εκπρόσωπο πολυεθνικής που αναστατώνει μια μικρή φτωχή κοινωνία.

Επαγγελματίας Υπνοβάτης

Ενδιαφέρουσα ιδέα που μένει απλά υποσχόμενη, μιας και υλοποιείται με σεναριακή χοντροκοπιά, ερμηνευτική ανεπάρκεια και αφηγηματική προχειρότητα.

Μην Ανοίγεις την Πόρτα

Η πρώτη ταινία των Unboxholics είναι ένα ψυχολογικό θρίλερ με υποβλητική ατμόσφαιρα, αλλά ελάχιστο ψαχνό. Δραματικά ισχνό και σκηνοθετημένο μονότονα, κορυφώνεται χωρίς την παραμικρή έκπληξη.

Οι Αντίπαλοι

Σεναριακό υπόδειγμα αθλητικού (μελο)δράματος πάνω στις απρόβλεπτες διαδρομές των ανθρώπινων επιθυμιών. "Χορογραφημένο" με ερωτική ένταση και σκηνοθετημένο με φλασάτη, βιντεοκλιπίστικη αυταρέσκεια.

Ζωντανό Πνεύμα

Δύο κόσμοι και τρεις γενιές συγκρούονται σε ένα δράμα ενηλικίωσης με στοιχεία μαγικού ρεαλισμού, κωμωδίας και θρίλερ, το οποίο, όμως, ασθμαίνει για να βρει την ιδανική ισορροπία.