Κλασικά διαμάντια του Χόλιγουντ στο "Ξαφνικά Φέτος το Καλοκαίρι"

Για 11η χρονιά η διοργάνωση που αγαπά το καλό σινεμά επιστρέφει στο θερινό σινεμά Ριβιέρα.

to_have_and_have_not «Η Σειρήνα της Μαρτινίκα»

Με σύνθημα "all you need is film", το φεστιβάλ "Ξαφνικά Φέτος το Καλοκαίρι" υπό την καλλιτεχνική διεύθυνση του κριτικού κινηματογράφου Ηλία Φραγκούλη, κηρύσσει την επιστροφή του στο θερινό σινεμά Ριβιέρα (14-20/7), παρουσιάζοντας αγαπημένα κλασικά φιλμ του παλιού Χόλιγουντ και όχι μόνο.

Το πρόγραμμα της διοργάνωσης δίνει έμφαση σε ταινίες της δεκαετίας του '30 και του '40, χωρίς να περιορίζεται αυστηρά σε αυτές, παρουσιάζοντας επιλεγμένους ποιοτικούς τίτλους που δεν έχουμε συχνά την ευκαιρία να απολαύσουμε στη μεγάλη οθόνη. Όπως το υποψήφιο για Όσκαρ σεναρίου "Απ' το Πλευρό του Αδάμ" (1949) του μεγάλου Τζορτζ Κιούκορ ή το "Μια Νύχτα στην Όπερα" (Σαμ Γουντ, 1935) με τους αδερφούς Μαρξ που θα προβληθεί σε κόπια φιλμ!

dance_with_a_stranger
"Χορεύοντας μ' Έναν Ξένο"

Στο μενού υπάρχουν, φυσικά, πολύ γνωστά ονόματα σκηνοθετών σαν τον Άλφρεντ Χίτσκοκ ("Σχισμένο Παραπέτασμα""Νύχτα Αγωνίας"), το δίδυμο Μάικλ Πάουελ και Έμερικ Πρεσμπέργκερ ("Μαύρος Νάρκισσος") και τον Χάουαρντ Χοκς ("Η Σειρήνα της Μαρτινίκα"). Άξιο αναφοράς, σαφώς, και το "Ωραίος και Σέξι" (Χέρμπερτ Ρος, 1972) με πρωταγωνιστή τον Γούντι Άλεν.

Τέλος, μεταξύ των προβολών ξεχωρίζουν ακόμα δύο τίτλοι. Το αγγλικό "Χορεύοντας μ' Έναν Ξένο" (Μάικ Νιούελ, 1985) με τους Μιράντα Ρίτσαρντσον και Ρούπερτ Έβερετ, στην ταινία που τους ανέδειξε σε σταρ, η οποία βασίζεται στη ζωή της τελευταίας γυναίκας που καταδικάστηκε σε απαγχονισμό στη Μεγάλη Βρετανία. Και επιπλέον, σημειώνουμε την "Κρυφή Ζωή ενός Μανεκέν" (Τζέρι Σάτσμπεργκ, 1970), όπου η Φέι Ντάναγουεϊ δίνει ρεσιτάλ ερμηνείας στο ρόλο ενός μοντέλου που καταρρέει ψυχολογικά.

puzzle_of_a_downfall_child
"Η Κρυφή Ζωή ενός Μανεκέν"

Το πρόγραμμα του 11ου "Ξαφνικά Φέτος το Καλοκαίρι" 2022:

Ριβιέρα, Βαλτετσίου 46, Εξάρχεια, 2103844827.
Είσ.: € 6
Σημείωστε πως οι ώρες των προβολών ενδέχεται να διαφοροποιηθούν ανάλογα με τις διάρκειες των ταινιών.

Πέμπτη 14
21.00 Απ' το Πλευρό του Αδάμ (Τζορτζ Κιούκορ, 1949)
23.00 Από τον Καιρό της Εύας (Χένρι Κόστερ, 1941)

Παρασκευή 15
21.00 Μαύρος Νάρκισσος (Μάικλ Πάουελ & Έμερικ Πρεσμπέργκερ, 1947)
23.00 Χορεύοντας μ' Έναν Ξένο (Μάικ Νιούελ, 1985)

Σάββατο 16
20.45 Σχισμένο Παραπέτασμα (Άλφρεντ Χίτσκοκ, 1966)
23.00 Η Συμμορία των 11 (Λιούις Μάιλστοουν, 1960)

Κυριακή 17
21.00 Ξυπόλυτοι στο Πάρκο (Τζιν Σακς, 1967)
23.00 Στους Δύο Τρίτος Δε Χωρεί (Μέλβιλ Σάβελσον, 1963)

Δευτέρα 18
21.00 Μια Νύχτα στην Όπερα (Σαμ Γουντ, 1935)
23.00 Το Γέλιο Βγήκε από την Κόλαση (Χ. Κ. Πότερ, 1941)

Τρίτη 19
21.00 Η Σειρήνα της Μαρτινίκα (Χάουαρντ Χοκς, 1944)
23.00 Ωραίος και Σέξι (Χέρμπερτ Ρος, 1972)

Δευτέρα 20
21.00 Νύχτα Αγωνίας (Άλφρεντ Χίτσκοκ, 1945)
23.00 Η Κρυφή Ζωή ενός Μανεκέν (Τζέρι Σάτσμπεργκ, 1970)

xafnika_fetos_to_kalokairi_poster2022

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Επαγγελματίας Υπνοβάτης

Ενδιαφέρουσα ιδέα που μένει απλά υποσχόμενη, μιας και υλοποιείται με σεναριακή χοντροκοπιά, ερμηνευτική ανεπάρκεια και αφηγηματική προχειρότητα.

ΓΡΑΦΕΙ: ΧΡΗΣΤΟς ΜΗΤΣΗς
25/04/2024

Μην Ανοίγεις την Πόρτα

Η πρώτη ταινία των Unboxholics είναι ένα ψυχολογικό θρίλερ με υποβλητική ατμόσφαιρα, αλλά ελάχιστο ψαχνό. Δραματικά ισχνό και σκηνοθετημένο μονότονα, κορυφώνεται χωρίς την παραμικρή έκπληξη.

Οι Αντίπαλοι

Σεναριακό υπόδειγμα αθλητικού (μελο)δράματος πάνω στις απρόβλεπτες διαδρομές των ανθρώπινων επιθυμιών. "Χορογραφημένο" με ερωτική ένταση και σκηνοθετημένο με φλασάτη, βιντεοκλιπίστικη αυταρέσκεια.

Ζωντανό Πνεύμα

Δύο κόσμοι και τρεις γενιές συγκρούονται σε ένα δράμα ενηλικίωσης με στοιχεία μαγικού ρεαλισμού, κωμωδίας και θρίλερ, το οποίο, όμως, ασθμαίνει για να βρει την ιδανική ισορροπία.

Ο Τελευταίος Ήρωας

Κουστουριτσική, ξέφρενη και βιτριολική σάτιρα, η οποία βγαίνει απ’ τα νερά της όταν προσπαθεί, αδίκως, να σοβαρευτεί και να περάσει "μηνύματα".

Σούπερ Μάγκι

Σίκουελ ενός διεκπεραιωτικά στημένου αυστραλέζικου animation, το οποίο καταγγέλλει απλοϊκά τους κινδύνους της υπνωτιστικά γοητευτικής νέας εικονικής πραγματικότητας.

Ο Μύλος και ο Σταυρός

Με κάδρα που παραπέμπουν σε πίνακες της φλαμανδικής και της ολλανδικής σχολής, ο Μαγιέφσκι στήνει μια οπτικά μεγαλοπρεπή αλληγορία πάνω στην τέχνη, την αληθινή ζωή και την ανθρώπινη μισαλλοδοξία.