
Γνωστός για την τελειομανία του, ο Γουές Άντερσον αποκλείεται να έκανε εκπτώσεις στο όραμά του για το «French Dispatch», το μεγαλεπήβολο πρότζεκτ που καλώς εχόντων των πραγμάτων θα κυκλοφορήσει σε περίπου τέσσερις μήνες.
Η ταινία εμπνέεται από πραγματικά γεγονότα αλλά και την ιστορία του θρυλικού περιοδικού «The New Yorker». Σύμφωνα με την επίσημη σύνοψη αποτελεί ένα «γράμμα αγάπης προς τους δημοσιογράφους», ενώ η υπόθεσή της διαδραματίζεται σε μια φανταστική γαλλική πόλη του 20ου αιώνα, όπου παίρνουν σάρκα και οστά οι ιστορίες που έχουν δημοσιευθεί στην εφημερίδα «French Dispatch». Επιπλέον, σε αυτό παρελαύνει μια πλειάδα πρωτοκλασάτων σταρ, μεταξύ των οποίων οι Φράνσις ΜακΝτόρμαντ, Μπενίσιο ντελ Τόρο, Μπιλ Μάρεϊ, Λεά Σεϊντού, Σέρσια Ρόναν, Όουεν Γουίλσον και Τιμοτέ Σαλαμέ.
Για να μπουν στο κλίμα όμως οι συντελεστές, ο Άντερσον απαίτησε από όλους να εντρυφήσουν σε συγκεκριμένα βιβλία, περιοδικά και φυσικά ταινίες που επέλεξε ο ίδιος. Σύμφωνα με τον σταθερό συνεργάτη του Άντερσον διευθυντή φωτογραφίας Ρόμπερτ Γέομαν, η λίστα συμπεριλάμβανε τα εξής φιλμ:
«Ζούσε τη Ζωή της» (1962) του Ζαν-Λικ Γκονταρ
«Οι Διαβολογυναίκες» (1955) του Ανρί-Ζορζ Κλουζό
«Quai des Orfèvres» (1947) του Ανρί-Ζορζ Κλουζό
«Η Ηδονή» (1953) του Μαξ Οφίλς
«Τα 400 Χτυπήματα» του Φρανσουά Τριφό
Με δεδομένη την αγάπη του Άντερσον για το κλασικό γαλλικό σινεμά οι επιλογές του δε μας εκπλήσσουν. Σειρά σας λοιπόν να τις ανακαλύψετε...